קהילה - היצירות של גולימולי3
גולימולי3
75
327

(כמעט) לבד מול כולם 29/11/2021

היי כולם
רציתי לשתף אתכם במשהו שקרה לי השבוע אבל לפני זה אני אתן לכם הקדמה למה שקרה.
השנה עברתי בית ספר. זה לא הפעם הראשונה שלי אני פשוט עברתי הרבה בתים (אפילו גרתי בארצות הברית) לכיתה הישנה שלי הייתה קבוצת וואטסאפ כמו שיש ברוב הכיתות ואני הייתי בה. אחרי שעברתי בית ספר נשארתי בקבוצה כי חשבתי לעצמי שאני עדיין חברה שלהם וככה אני אוכל לשמור על הקשר עם החברות שלי למרות המרחק. אחרי כמה זמן מישהי התחילה להוציא בנות מניהול בקבוצה. זה היה מאוד מעצבן אבל לא ידענו מי זאת וכל פעם כשהוסיפו את הבנות בחזרה לניהול הילדה הייתה מוציאה אותן מניהול. אחרי שבועיים בערך חברה שלי כתבה "מישהי יכולה להוסיף אותי לניהול בבקשה?" הוספנו אותה ואז ילדה חדשה הצטרפה לקבוצת וואטסאפ ושאלה "למה חלק מהבנות לא בניהול?" אז עניתי לה שיש מישהי שכל פעם מוציאה בנות מניהול ובגלל זה לא כולן מנהלות. עכשיו אני רוצה להגיד לכם שיש ילדה בכיתה שלי אני לא יגיד איך קוראים לה אז נקרא לה "אלמונית" שכבר חודש או חודשיים עצבנית עליי. היא חסמה אותי בוואטסאפ בלי שום סיבה והייתה עצבנית אליי בכללי. הילדה הזאת הגיבה לתשובה שלי בצורה מוזרה. היא כתבה דברים כמו "איזה תינוקת מה כבר קרה אז את לא מנהלת!" ועוד דברים שאני לא יכתוב כאן. עכשיו אני לא הבנתי מה היא רוצה ממני! אני לא העלבתי אותה או האשמתי אותה בשום דבר! אז עניתי לה בצורה נעימה אבל היא רק הגיבה בהודעות ממש לא נחמדות המשכנו להתכתב על זה במשך כמה דקות עד שהיא אמרה "אין לי כוח לשיחה הזאת יותר. ביי." אני אמרתי לה בסדר והמשכתי ביום שלי כרגיל.

יום אחרי זה:
אני קיבלתי מאלמונית הודעה: היי מה שלומך? עניתי לה "היי בסדר מה איתך?" ואז היא כתבה לי הודעה:
"תקשיבי נמאס לי מהקטע הזה שאני צריכה לסבול בגלל שאת רושמת לכל הכיתה הודעות שלא יהיו חברות שלי!!! ואת לא יכולה להכחיש כי בנות שלחו לי צילומי מסך של ההתכתביות שלהם איתך!
ואני לא מוכנה לעבור על זה בשקט!
זה שאת עברת בית ספר ואין לך חברות זה לא אומר שאני אשמה"

הייתי בשוק. לא הבנתי על מה היא מדברת. אני לא אמרתי לאף אחד שלא להיות חברה שלה! אמרתי לה שאני לא בדיוק הסכמתי אם מה שהיא אמרה אתמול אבל אני בחיים לא אגיד למישהי לא להיות חברה שלה! וגם לא הבנתי מאיפה יש לה צילומי מסך של התכתבויות שלי עם בנות אחרות כי אני לא באמת עשיתי את זה! ניסיתי להסביר לה שלא עשיתי את זה ושלא אמרתי לאף אחד לא להיות חברה שלה אבל היא פשוט לא האמינה לי היא רק כתבה לי דברים כמו: "אין לך בושה? במקום לבקש סליחה את מכחישה את מה שעשית?" בשלב הזה אני כבר בכיתי. לא הבנתי מה היא רוצה ממני, לא עשיתי לה כלום! המשכתי להתכתב איתה וביקשתי ממנה לשלוח לי את הצילומי מסך. בהתחלה היא לא הסכימה אבל אחרי כמה פעמים שאמרתי לה היא שלחה לי צילום מסך מזוייף שבו אני כתבתי למישהי: "אל תהיי חברה של אלמונית היא סתם "
"למה מה היא עשתה לך?"
"אלמונית ילדה ... היא כל הזמן נגדי מה יש לה?"

איך ידעתי שזה מזוייף? כי אני לא כתבתי את זה!
אמרתי לה שאני יודעת שההודעות האלו הם לא אמיתיות ושזה ממש לא יפה מה שהיא עושה לי אבל היא רק שלחה לי הקלטה קולית שהיא אמרה: "אני לא חייבת לך כלום ומזל שעברת בית ספר" ואז היא חסמה אותי ככה שלא יכולתי לענות לה בחזרה.
המילים האחרונות ממש פגעו בי כי עד לא מזמן הייתי חברה טובה שלה ופתאום היא מאשימה אותי ככה סתם על משהו שבכלל לא עשיתי!
דיברתי עם אחת החברות שלי על מה שקרה והיא סיפרה לי שדיברו על זה בכיתה אבל רוב הבנות היו להגנתי. פיוו לפחות זה אבל היא גם אמרה לי שאלמונית דיברה בכיתה על זה שהיא רוצה להוציא אותי מהקבוצה של הכיתה בגלל שאני כבר לא קשורה לכיתה שלהם. אז יצאתי לבד. לא רציתי שיוציאו אותי בכוח או משהו כזה... החברה שלי כתבה לי בפרטי מה קורה עכשיו בקבוצה. כמה בנות שאלו למה יצאתי ואלמונית ענתה להן שאין לה כוח להסביר ושאני לא עשיתי לה טובה שיצאתי. היו כמה בנות שכתבו לה שזה לא יפה איך שהיא מדברת אבל היא לא ממש התייחסה אליהם... החברה שלי ניחמה אותי ואמרה לי לא להתייחס לאלמונית ועוד מילים טובות כאלה. תודה! ניסיתי לדבר עם כמה בנות כדי לראות מה הן חושבות על כל הסיפור הזה אבל זה נראה שאף אחד לא מאמין לי. אפילו החברה הכי טובה שלי! סיפרתי לאמא שלי על כל הסיפור הזה והיא אמרה לי שהיא רוצה לדבר עם אמא של אלמונית!!!
אז היום נראלי היא תעשה את זה. תאחלו לי בהצלחה
אתם חושבים שזה יסבך או יישפר את המצב? כשיהיה לי המשך לסיפור הזה אני יכתוב לכם.... תודה אם הקדשתם קצת מהזמן שלכם כדי לקרוא את זה אז ביי❤️

מוקדש ל יהלי3592
18
10
112


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/04/2023   16:06 mלהלהm 10
את פשוט גיבורה
31/10/2022   17:35 סבבית9  9
תקשיבי כל הכבוד שסיפרת לאמא שלך אני בטוחה שזה ישפר את העניין ואפילו יפתור אותו אני בטוחה שזאת אי הבנה אחת ענקיתתתתת
אוהבת , סבבית.
29/05/2022   15:13 רותם560  8
אין עלייך מהממת
02/02/2022   18:16 רותם560  7
את ילדה מדהימה. תקשיבי, יש אנשים בעולם שהם פשוט כאלה. הם רעים סתם בלי סיבה. חושבים שהתפקיד שלהם בעולם זה ליצור מריבות וסכסוכים. עם אנשים כאלו פשוט לא צריך להתעסק לעשות כמו שעשית, להגיב בנימוס ולא במילים קשות ופוגעות כי זה לא ייגמר לעולם. את נהגת מצויין. שיתפת את הורייך והם צריכים לטפל בזה. לא את כל הכבוד! מקווה שתהני בבית הספר החדש
02/01/2022   20:37 הדר2243  6
❤אין כמוך✨
26/12/2021   19:19 נעהקירל88  5
וואי מה הבעיה של האלמונית הזאת ⁦(-_-)
גם לי היתה תקופה בכיתה שכל שניה היו מוציאים מניהול מזה אבל לקחנו את זה כסוג של צחוק. ועכשיו יש רק מנהלת אחת בקבוצה. כאילו זה לא מפריע לי אני סבבה עם זה. יש מיקרים שזה מעצבן, אבל סך הכל זה לא כזה נורא.
ואני חושבת שאלמונית התנהגה איך שהיא התנהגה כי היא פשוט כולה מקנאה בך.
אין לי סיבה אחרת❤️
ואני באמת לא אומרת את זה סתם
29/11/2021   21:07 שוקולדה1ב  4
וואו.. נשמע מעצבן, מקווה שהכל הסתדר ❤️❤️
מעולה ששיתפת בקהילה, לא ניתן יד לפגיעות!
חג שמחח =)
29/11/2021   15:50 אבוקדו356  3
זה ממש לא יפה:(((

נקווה שהשיחה תצליח:)
29/11/2021   14:39 יהלי3592  2
תודה על ההקדשה!

זוועה מה שעשו לך! מזעזע, בושה ל"אלמונית"!
כל הכבוד לך על התנהלותך.
29/11/2021   14:30 נטועית  1
וואו
זה ממש לא יפה מה שאלמונית עשתה לך:(
מוזמנת לדבר איתי במיקטוק אם את רוצה לשתף אותי במשהו... אני להגנתך❤️
באלי לתת סטירה לאלמונית הזאת...):