קהילה - היצירות של גלידה4188
גלידה4188
370
469

אוהבים חיות? 20 עובדות שלא ידעתם על בעלי חיים 01/12/2021

השקעתי ממש על היצירה ואני מקווה שישארו אותה❤️
אז 20 עובדות על בעלי חיים! מתחילים!

1. חוש הריח של הכלבים חזק פי 10,000 מאשר בני אדם. אז כשאתם צווחים על הכלב שלכם שהוא הפליץ, בואו – הוא כנראה סובל פי 10,000 יותר מכם!

2. דג זהב לא יכול לסגור את העיניים שלו. לעולם! אבל זה רק בגלל שאין לו עפעפיים! בום הפתעה!

3. ואם כבר דגים, אז תדעו לכם שרבים מהם יכולים לטעום אוכל בלי לפתוח בכלל את הפה! הכי לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. בתוך הפה. הסגור.

4. לחילזון יש באזור ה-14 אלף שיניים. איפה בתוך גוף הנזלת הזה הן בדיוק נמצאות? אין לנו מושג. אבל לא היינו רוצים להיות טרף לדבר הזה.

5. מסתבר שחמורים הורגים יותר אנשים מאשר התרסקויות מטוס. אז אם שקלתם להגיע ממקום למקום בעזרת חמור – כדאי פחות. טיפ!

6. פרעושים יכולים לקפוץ פי 130 גבוה יותר מהגובה שלהם. אז אם חשבתם שיש לכם סיכוי להתחמק מכל אופציה להתגרד בה? תשכחו מזה. הם ימצאו אתכם תמיד! הם ירדפו אתכם!!!

7. מסתבר שכמו בני האדם, גם פרה מדברת במבטא, והכל תלוי מאיפה היא באה. כי כל מקום וה-מו שלו. מעניין אם הן מריצות צחוקים אחת על המבטא של השניה.

8. מכיוון שהשינה חשובה לנו יותר מהאושר עצמו, רצינו שתדעו שסוסים יכולים לישון בעמידה. כי כשמבינים כמה שינה היא וואו – מוצאים בשבילה זמן בכל מצב!

9. בגדול, הזיכרון שלנו די על הפנים, בייחוד בכל הקשור לדייטים שזרקו אותנו ואנחנו רואים אותם ברחוב ואז בוכים יומיים, אבל מולם משחקים אותה שלא זוכרים מי הם – אז מסתבר שדולפינים מחזיקים בזיכרון הכי ארוך-טווח בכל ממלכת החיות! מקווים שלא שברו להם ת'לב מעולם!

10. בני האדם גרמו במהלך 500 השנה האחרונות להיכחדות של 322 בעלי חיים. זה משהו שבכלל מצליח להיקלט לכם? כי לנו לא. מזעזע!

11. עבור חיות קטנטנות, כמו סנאי למשל, חוש הזמן שלהן הרבה יותר איטי מאשר של בני אדם. אז אם לכם היום לא עובר בבית הספר, דברו עם הסנאי שיושב לידכם!

12. כמה אתם אוהבים נחשים? כנראה פחות. אבל תדעו לכם, שהם בעל החיים הכי פחות טבעוני אי פעם. שלא לומר הכי קרניבור אבר! ולמה? כי הם לא אוכלים שום דבר חוץ מאשר חיות אחרות. לא תמצאו אותם נוגעים בשום סלט כזה או אחר. בשר, בשר ועוד בשר!

13. אנחנו נגד התעללות באופן מוחלט! מוחלט, הבנתם??? אבל! מסתבר שאם תטפטפו טיפה של ליקר על עקרב, הוא באופן מיידי יתחרפן, יתעצבן וישמיד אתכם! טוב, אולי לא ישמיד, אבל בהצלחה, כי הוא ירדוף אתכם לנצח!

14. אל תתעללו בחיות, אוקיי? זה חמור מאוד. אבל! אם תשימו דג זהב בחדר חשוך, בסופו של דבר הוא יהפוך להיות לבן. ואז יהיו לו תסביכים עם השם שלו ולכו תסבירו בבית ספר וזה.

15. היפופוטם, שדווקא מאוד אוהב מים, יכול לפתוח את הפה שלו מספיק רחב כדי להכניס לתוכו ילד בגובה 1.22 מטר! מישהו רוצה לבדוק אם זה באמת נכון? מתנדבים? מישהו? הלו??

16. מכרסמים (אוגרים, שרקנים, סנאים וכו') אולי מאוד מאוד קטנים, אבל אם יש דבר שלא מפסיק לגדול אצלם – זה השיניים. מעניין אם קרה מצב בו השיניים היו יותר גדולות מהגוף עצמו? תייגו מכרסם שמזדהה עם המצב.

17. צ'יטה הוא החתול היחידי שלא יכול לשלוף את ציפורניו. מה זה אומר? שהן כל הזמן בחוץ? שהן כל הזמן בפנים? ששאר החתולים צוחקים עליו? להיות שונה זה לא בושה!!!

18. כולם מתגאים בספינת המדבר האחת והיחידה, הגמל, אשר מסוגל להסתדר בלי מים זמן רב (לא, הוא לא אוגר אותם בדבשתו – שיקרו לכם!) ולהחזיק מעמד בכיף שלו בחום ובחול שנכנס לתוך הנעליים והגרביים וכל הג'יף. אבל דעו לכם, כי ג'ירפה יכולה להסתדר בלי מים אפילו יותר מהגמל! לא שזו נשמעת לנו סיבה להתחרות בנושא, אבל ריספקט!

19. לחתולים יש יותר מ-100 קולות, בזמן שלכלבים יש רק 10. הבנתם עכשיו למה חתולים כאלה מתנשאים?

20. חלק מהתרנגולות הם חצי זכר-חצי נקבה. כי ככה זה ב-2021 - ג'נדרקוויר איז דה שיט!

מקווה שנהניתם כי לי היו כמה דברים חדשים שלמדתי על בעלי חיים! מקווה שגם אתם!

מוקדש לואי, חנוכהשמחלכולם!!!
4
5
67


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/12/2021   15:51 מונקי889  5
מגניב!
אהבתי!
05/12/2021   12:24 גלידה4188  4
קסם של נסיכה, אשמח אם לא תגיבי לי יותר לתגובות! תודה מראש, אשמח אם תצליחי לעשות את זה!
*בבקשה תאשרו את התגובה צוות מיקמק
03/12/2021   18:44 קסםשלנסיכה  3
*צוות מיקמק בבקשה תעלו את התגובה
את העובדות פה והעובדות מהיצירה הקודמת (100 עובדות) לא את המצאת, לקחת מכתבה זה בסדר רק רצוי לתת קרדיט בפעם הבאה...
אני באמת לא רוצה לפגוע בך חס וחלילה פשוט פעם הבאה תתני קרדיטים ולא תכתבי שלקח לך המון זמן..
02/12/2021   22:54 קסםשלנסיכה  2
בדיוק כמו ביצירת מאה עובדות לקחת את העובדות מכתבה
למה את לא נותנת קרדיט ?
*בבקשה צוות מיקמק תאשרו את התגובה*
02/12/2021   11:41 לירוןמלפפו  1
אוו כמה עובדות מעניות!!! למדתי!! וגם לא ידעתי שפרה מדברת !!! עכשיו כל מו זה שלום!?!?