קהילה - היצירות של RoniרוניXD
RoniרוניXD
10
24

סיפור לכתב אורח - ההתמודדות של צילי 20/12/2021

שם הסיפור: ההתמודדות של צילי
חלק 1 הכירו אותי:
היי אני צילי אני בת 9 אני אוהבת לצייר ולשחק בברביות ולשחק עם אחי הקטן רועי קוראים לאמא שלי שירן ולאבא שלי קוראים שלומי.
חלק 2 ההתמודדות של צילי :
בוקר יום שני הגיע ! אמרה צילי צחצחה שיניים החליפה בגדים ואכלה ארוחת בוקר אמרה שלום לאמא ואבא והלכה לבית הספר, צילי נפגשה עם חברה מאוד טובה שלה מאיה שיחקו בתופסת עד שהגיע הצלצול הגיע שיעור אומנות ! אמרה צילי בהתרגשות היא כל כך אהבה את שיעורי אומנות ! המורה רוני הסבירה לנו על אנשים עם התמודדויות קשות מאוד שעברו בעבר. והמורה שרה אמרה לכל אחד להגיד משהו שקשה לו, הגיע תורי ! אמרתי לכל הכיתה את ההתמודדות שלי סיפרתי להם שכל פעם שאני עוברת ברחוב, בפארק, בגן שעשועים ואפילו בהפסקות בבית הספר יש ילדים בכיתה ו2 שכל פעם קוראים לי בשמות כמו צילי המציקילי וגם צילי המצלצולי וצילי לילי.. כל הכיתה הייתה בדממה.
חלק 3 התגובות של הילדי הכיתה :
כל הכיתה קמה מהכיסא ורצו לחבק אותי אותי אפילו המורה הצטרפה !! הרגשתי שאני לא לבד ושיש לי את החברים הכי טובים שיש בעולם. הרגשתי הכי שמחה בעולם !! ילד אחד בשם עומר מהכיתה אמר לי שזה כל כך מרגש. ומאיה החברה הכי טובה שלי שסיפרתי לכם עלייה אמרה לי שאני חברה מדהימה וכל הכבוד לי. המורה אמרה לכולם לשבת במקומות
ואמרה לי שאני גיבורה גדולה ! כל כך שמחתי.
חלק 4 המפגש עם האוייבים :
נגמר יום הלימודים אני ומאיה הלכנו יחד לגן שעשועים שיחקנו בנדנדות התגלשנו במגלשות
ואז פתאום ראיתי את הילדים מכיתה ו2 שסיפרתי לכם עשיתי אותי כיאלו אני לא שמה לב שהם פה הם באו עליי ואל מאיה ואמרתי למאיה בשקט מבלי שהם ישמעו אמרתי לה שאלה הילדים שסיפרתי בכיתה האוייבים שלי ! מאיה אמרה בשקט אוי ואבוי..
ילד אחד שקוראים לו איתמר מו'2 אמר: "תראו מי פה . " עניתי לו בחזרה מה אתה רוצה ממני ? והילד השני שקוראים לו אביעד אמר צילי המצלצולי מאיה אמרה לאביעד מו'2 אל תדבר לחברה שלי ככה ! והילד השלישי שקוראים לו עמית מו'2 אמר ואל תדברי לחברים שלי ככה ! אני ומאיה רצו כל כך מהר
לבית שלה.
חלק 5 ההודעה המפתיעה של האויבים :
הגעתי לבית של מאיה אמרתי לה את רואה מה הם עושים לי ?! ומאיה אמרה כן... מאיה ראתה מהחלון שהם רודפים אחריי הבית של מאיה ! היא אמרה לי לנעול את הדלת של הבית. רצתי לדלת ונעלתי מהר כל כך. הם דפקו כבר 10 דקות ! אמרתי לה תפתחי אני לא יכולה עם כל הדפיקות האלה. מאיה פתחה את הדלת וראינו את שלושת הבנים מכיתה ו2 והם אמרו ביחד אנחנו מתנצלים. אני ומאיה הסתכלנו אחת על השנייה והיינו בהלם ! מאיה שאלה למה ? אביעד ענה לה רצינו קצת לצחוק אבל אנחנו רואים שזה לא מצחיק אותכם והבנו שזה לא מצחיק.
מאיה ענתה להם רגע אתם אומרים לי שזה היה בצחוק ?! איתמר ענה לה כן..
צילי אמרה אוקיי אני סולחת. רוצים להיות חברים שלי?
אביעד אמר כן נשמח .
סוף טוב הכל טוב.

מוקדש ל כתב_אורח:)
2
3
32


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/01/2022   16:46 4רוני586  3
מושלם
21/12/2021   14:08 11צמננ  2
סיפור מהמם!
קראתי אותו מגיע לך לזכות!
21/12/2021   07:23 RoniרוניXD  1
השקעתי בזה מלא זמן :)
המסר שלי אלייכם :
ואהבת לרעך כמוך