קהילה - היצירות של סורוצקין
סורוצקין
46
117

לתחרות הסיפורים של הראל797! אעע קראו תיאור! 22/12/2021

היייי הראל אני עוקבת שלךך ממזמןןןןן אז קבלייי!!!
אני כותבת גם מה שאת כתבת שיהיה רצף!!! מה שבסוגריים זה היא כתבה![אתם יכולים לפתוח בקהילה שלה ולהשתתף מומלץ!!! מי שאהב יצביע לייי!!
1.[ברגע הזה כבר פחדתי...הכל חשוך אין טיפה של תקווה ואני רואה אדם מתקרב אלי זה... זה.. זה לא יכול להיות זה...]מפה אני -זה.. מוזר! אני לא יכולה להאמין למציאות כזאת שאת רואה השתקפות!! זהה עדייי אני צורחת באושר "ממתי אתת פה?" אני לא חלמתי שהיא תראה מולי!! חיבקתי אותה ורצנו בכפור בגשם וברוח לבית החמים הרגשתי שזה שווה!! היה שווה את כל המאמץ! כל השנים! -זהוו סיימתי את זה אני חושבת שהיה שווה תמאמץ:} חחח אני יודעת שזה לא הכי מובן אבל חמוד!!

שתיים מאוד התחבר לי!--יש לנו בחירות להצגות ואני תפקיד ראשייי נבחרתי אזז אני יתחיל
2.[פשוט קפצתי משמחה! אשכרה נבחרתי! אני כל כך רציתי את זה חלום שמתגשם! אני..- אני ממשיכה- אני חשתי צמרמורת קטנה אבל התלהבתי כולם צרחו ליטל ליטל ליטל!! אני הייתי בכלללל במקום אחר.. ניסיתי לדמיין את תאומה שלי מה היא תגיב? היא לא תוהאב את זה תמיד אני בכל דבר... חבל שבכל דבר טוב יש משהו פחות נעים... אבללל אני מאושרתתתת ,חזרתי למציאות.
זהו עד פה שתיים עכשיו שלוש

3.[המורה הוציאה אותי מחוץ לחדר הכיתה.. כולי נלחצתי.. ואז ראיתי את המבט שלה..מבט שפשוט שיקף תשובה.. ואז היא אמרה לי.. -אני כתבתי- היא אמרה לי שהיא כועסת ושכזאת התחצפות בח-י-י-ם לא היה לה לשאול אם היא מאומצת זאת הגזמה אפילו שהיא, המורה לספרות מספרת מלא זמן על ילדה מאומצת, שאלה כזאת, יכולתי להבין אותה איך נפלט לי מהפה??
זהוווווו

סיממתיייייייייי

אזז ביייי מקווה שהראל797 תואבבב הלוואיייייי

מעריצה שלךךך אוהבתתת
סורוצקין###

מוקדש ל הראל797המושלמתולחברההכיטובהמקמקס971
5
2
60


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/12/2021   16:02 מקמקס971  2
מהממת שלי
23/12/2021   21:01 גמלעי11  1
הייייייייי מוש---לםםם