קהילה - היצירות של קיקי051
קיקי051
281
351

הסיפור של ג'קי-לכתב אורח 30/12/2021

הקדמה
לפני שמתחילים לקרוא, הסיפור מתרחש באיזור אחר עם חוקים משלו, רחובות משלו, מקומות משלו, הוא לא מתרחש בארץ או בחו"ל, הוא מתרחש בולוניה, מדינה קטנה בגודל של עיר ועם הרבה צמחים עצים ועמקים,
קריאה מהנה
פרק 1
מכונית התקרבה לבניין בן שתי הקומות שהיה ממוקם על הצומת בין שדרת האפרסקים לשביל האורנים, במכונית ישב גבר כבן שלושים ובמושב האחורי ישבה אישה זקנה, כבת שישים וחמש וליטפה את החתול שלה, ג'קי ראתה את המכונית מתקרבת מהחלון, היא זיהתה את האישה שיושבת מאחורה, זו הייתה מנהלת בית היתומים ע"ש הרוזנת קלירי, גברת מורמרי, בשעה שהביטה ג'קי מהחלון היא לא שמה לב שהחתול הקטן שלה, ג'ינג'ר, שהתיישב על צווארה, היא חיבקה אותו ונתנה לו ליטוף קטן.
פרק 2
גברת מורמרי יצאה מהמכונית שחנתה בחנייה הקדמית, ג'קי רצה לפתוח לגברת מורמרי את הדלת, עוד לא נשמע הצלצול, והדלת הייתה פתוחה, ג'קי חיבקה את גברת מורמרי באהבה וגברת מורמרי החזירה לה חיבוק, הגבר שהסיע את גברת מורמרי כנראה היה בנה של גברת מורמרי, הוא הכניס שקיות של קניות שגברת מורמרי לא יכלה לקחת בעצמה, (בכל זאת היא בת שישים) והניח אותן ליד שולחן האוכל הגדול של בית היתומים, ועכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם, אם זה בית יתומים אז איפה היתומים? אז הנה התשובה, רוב היתומים ישנו שנת צהריים בקומה שלמעלה, או קראו איזשהו ספר שקט.
פרק 3
ג'קי עזרה לגבר להכניס את השקיות לתוך הבניין, בחוץ היה קריר אבל רגיל לעונה, פה ושם היה אפשר לראות עלי שלכת זהובים על המדרכה, גברת מורמרי התיישבה ליד השולחן כשהבעה רצינית על פניה,
"סם מעוניין לאמץ אותך," גברת מורמרי אמרה בקול רציני שג'קי לא שמעה אף פעם, לדעת גברת מורמרי זה היה קצת עצוב שיאמצו את הילדה החביבה עליה ביותר אבל בכל זאת סם הוא בנה ואם יאמץ את ג'קי היא תיפגש איתה מידי פעם בימי שישי או בחגים, זה לא סוף העולם, בכל זאת סם מכיר את ג'קי קצת מהביקורים שלו בבית היתומים וכנראה הוא נקשר אליה בעצמו, לילדה המנומשת עם השיער החום עץ עם גוונים צהובים בקצוות, והיא לא מאשימה אותו בזה.
פרק 4
"רגע... אם סם מאמץ אותי אני אוכל לקחת את ג'ינג'ר איתי?" ג'קי שאלה, ג'ינג'ר היה חית המחמד שלה עוד כשהייתה בת חמש, היא קיבלה אותו לפני שש שנים וחצי, כשחגגה את יום הולדתה החמישי גברת מורמרי נתנה לה אותו במתנה,
"ברור שתוכלי לקחת אותו, הוא שלך!" סם וגברת מורמרי אמרו ביחד כל אחד מסיבות אחרות,
"אני יכולה לשים אותך בשבוע ניסיון אצלו אבל לא כל כך אכפת לי אם זה יקרה, כי אם את רוצה ואם סם רוצה אז... אני חושבת שאתם מתאימים, ותאמיני לי, אני מכירה את סם שלושים שנה, אז אני חושבת שאני צודקת." היא סיימה.
פרק 5
אחרי שבוע הניסיון אצל סם, (שלא היה הכרחי כל כך לדברי גברת מורמרי) ג'קי אמרה שהיא רוצה לגור אצל סם, סם היה חוואי שאת רוב ימיו העביר מחוץ לביתו בשדה, במהלך שבוע הניסיון התרגלה ג'קי לחווה, ועוד לפני זה היא אהבה לעבוד בחוץ, בערוגת הפרחים של גברת מורמרי.
סם הסיע את ג'קי לבית היתומים בבוקר יום ראשון אחרי שבוע ששהתה אצלו בבית, ג'קי עלתה למעלה והחלה לארוז, רוב חפציה הסתכמו בשבע חולצות ומכנסיים שכל יום היו עוברים כביסה ומוכנים לשבוע הבא, גרבים, נעלי ספורט, מגפיים, סנדלים, כמה צעצועים לג'ינג'ר ומחזיק מפתחות של קואלה, שאמרו לה שהיה של אמה, היא שמה את הכל במזוודה חומה כמו השיער שלה עם עיטורי זהב, ג'ינג'ר התיישה לה על הכתף ונמנם קצת.
פרק 6
בערך רבע שעה של נסיעה לקחה עד שג'קי הגיעה לביתו של סם, ביום ראשון אחרי שהחזיר את ג'קי לבית היתומים סידר סם את החדר של ג'קי, חדר באורך של עשרה מטרים על עשרה מטרים בעלית הגג, הוא צבע את הקירות שהצבע התקלף בהם בצבע צהוב בהיר, ניקה את האבק שהיה על הרצפה וסידר את המיטה הוורודה שלה, לדעת ג'קי זה היה שילוב צבעים מנצח, וגם סם חשב כך, אחרי שאכלו את ארוחת הערב סם התחיל לדבר,
"יש בית ספר לילדים בגיל 10 עד 12 וחשבתי שהוא יכול להתאים לך, יש שם הרבה מאוד דברים לעשות אחרי הצהרים כמו פעילויות גיבוש ותחרויות והוא נבחר לבית הספר לגילאים 10 עד 12 הכי טוב בולוניה, אז מה את אומרת?"
"מתי? בשנה הבאה? כן אני אשמח אבל לא צריך להתקבל אליו?" שאלה ג'קי,
"כן, ברור שצריך להתקבל אליו אבל ילדה כמוך הם יעבירו אפילו בלי מבחן," סם אמר,
"אני לא חושבת... גם לא למדתי בבית ספר עד עכשיו, גברת מורמרי לימדה אותי..." ג'קי אמרה, מהססת במקצת,
"אל תדאגי אני למדתי בו, המבחנים ממש קלים תאמיני לי, גם אותי אמא שלי לימדה," סם ענה,
"טוב... בסדר." ג'קי אמרה וסיימה את הארוחה.
פרק 7
אחרי כמעט חודשיים של המתנה למבחני הכניסה לבית הספר, סם וג'קי כבר היו במחצית הדרך לבית הספר לגילאי 10 עד 12 ריח של דצמבר כבר היה באוויר וג'קי ישבה בתוך המכונית בשלווה, ג'ינג'ר יש במושב לידה, היא ליטפה אותו קלות וג'ינג'ר החזיר לה בגרגור נעים שאמר שהוא נהנה, סם עצר את המכונית ופתח את הדלת, הוא הלך לדלת של ג'קי ופתח גם אותה, ג'קי יצאה ורוח מהירה וקרירה נשפה על פניה, היא לקחה את ג'ינג'ר ביד ונתנה אותו לסם, שישגיח עליו בזמן שהיא בבחינה, היא נכנסה לאולם גדול עם שורות ארוכות של כיסאות ושולחנות, היא התישבה איפה שהיה כתוב ג'קיאס מורמרי ולפניה היה מונח דף הבחינה, היא חיכתה עד שהמורה שעמדה במרכז האולם תכריז שאפר להתחיל, המורה הכריזה וג'קי הפכה את הדף.
פרק 8
אחרי שבועיים שבהם ג'קי המתינה לתוצאות הבחינה הן סוף סוף הגיעו, ג'קי ירדה כמנהגה בשבועות האחרונים לקומת הכניסה ובדקה את קופסת הדואר, היו מונחות שם כמה מעטפות, ג'קי בדקה אותן אחת אחת, ובאמצע של כל המכתבים היה מכתב אחד בגודל של חמישה עשר סנטימטרים על שבעה סנטימטרים, 'בית הספר לילדים מגיל 10 עד 12' היה כתוב שם, היא נכנסה לתוך הבית והראתה לסם את המעטפה, ביחד הם קרעו אותה ולקחו את הדף בצבע צהוב מיושן וקראו אותו,
"...ג'קיאס מורמרי אנחנו מצטערים להודיע לך אבל לא התקבלת לבית ספרנו, בהצלחה בהמשך הדרך, ההנהלה." סם קרא את שלושת השורות האחרונות של המכתב, ג'קי נהיתה רציני כשמבט עצוב על פניה,
"אני לא התקבלתי... אני גרועה." ג'קי סיכמה בחמש מילים,
"זה ממש לא נכון, אולי אף אחד לא מושלם, אבל תזכרי דבר אחד, אף אחד לא גרוע!" סם אמר.
סוף דבר
אם פעם הרגשתם שאתם גרועים במשהו, אז שתדעו שאף אחד לא מושלם אבל אף אחד לא גרוע, אם נגיד אפיתם עוגה והיא יצאה שרופה אבל איך כישורי השירה שלכם? אה? ויש עוד מילון דוגמאות, אז אני רוצה שתיקחו את מושר ההשכל הזה ותחשבו עליו, טוב?

מוקדש לצוות_מיקמקקק_המהממיםםם, לילשי7, ועוד...
2
8
86


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/01/2022   14:34 קיקי051  8
תודה רבה לכולכם!!!
01/01/2022   21:17 טורי116  7
סיפור מושמושמוששששששש
את תזכי לכתב אורח בדוקק
01/01/2022   09:49 אנהשיר444  6
מהמם!
בהצלחה!
31/12/2021   12:58 נימי09823  5
יפה כל הכבוד
30/12/2021   15:46 קיקי051  4
תלכו לאתגר התגובות ותכתבווו שםםם תגובההה
30/12/2021   15:22 קיקי051  3
תודה רבה כפית ושנלי!
30/12/2021   15:16 כפית171  2
חובה לכולם לקרואאא סיפור מדהים!
30/12/2021   15:14 שנלי18  1
סיפור מדהים עם מוסר השכל חייב להיות כתב אורחחח!!!