קהילה - היצירות של מחוגימלך
מחוגימלך
188
309

כל החלקים של "סיפורים ממיקפולקו" 01/01/2022

ביצירה הזאת אסכם את "סיפורים ממיקפולקו".
...

חלק ראשון - "מי זה BOT\בוט" - בחלק הזה אני מספר על בוט, הישות הלבנה שחיה משלג.

יום אחד אני ורוחמה טיילנו במיקפולקו להנאתנו ברובע החורף ההיה חביב במיוחד על רוחמה. טיילנו ולפתע ראיתי רק שחור. שמעתי צעקות. ואז שקט מוחלט.

כעבור הרבה זמן הוציאו אותי מהשק והייתי בתוך סוג של מעבדה. המדען שהיה עם שיער מפוזר, משקפיים קטנות ומפחידות, וחליפה שחורה, אמר לי לא לפחד ואמר לי רק משפט אחד לפני שהכניס אותי למיכל ירוק - "תגיד שלום לילד הראשון שלך".

מאוחר יותר הכול היה מטושטש. הרגשתי רגשות שונים בו זמנית, דיברתי בשני קולות בו זמנית, ואז שוב חושך. ואז התעוררתי במיטה שלי ושל רוחמה במיקפולקו וכולם התנהגו כאילו זה יום רגיל. כאילו שום דבר לא קרה שם. אבל אני ידעתי מה קרה שם. זה היה הרגע שבו נוצר בוט.

בוט הוא ישות אחרת שחיה בגוף שלי. היא מדברת בקול רובוט ומתווכחת איתי לעתים קרובות. היא מכנה אותי "המשתמש מדף הבית".

אני לא יודע מה הוא... אבל אני חי איתו.

חלק שני - "ההרפתקה ביערות מיקמק" - בחלק זה עשיתי קמפינג עם אשתי.

אני ורוחמה הפעם רצינו לעשות קמפינג. התמקמנו במקום הכי טוב שאפשר לנפוש בו במיקפולקו - יערות מיקפולקו.
*זה החלק שבו התמונה מופיעה*

הקמנו את האוהל וניסינו ללכת לישון.
באוהל שמענו מבפנים סערה והחלטנו להישאר ערים באוהל ולספר בדיחות.
רוחמה התחילה: "פעם ג'ימבו וסאני הלכו לקמפינג. נכנסו לאוהל והלכו לישון. לפתע באמצע הלילה העיר ג'ימבו את סאני. ג'ימבו אמר לסאני: 'תסתכל למעלה, מה אתה רואה?' סאני אמר, 'כוכבים.' וג'ימבו אמר 'ומה זה אומר?' סאני בחוכמתו הצהיר 'זה אומר שיכול להיות שיש חיים בכוכבים אחרים חוץ מכוכב המיקמקים, וגם שהיקום עצום בגודלו!'. ואז ג'ימבו צעק עליו 'לא סאני, זה אומר שגנבו לנו את האוהל!!'"
שנינו צחקנו, ואז היה תורי לספר בדיחה.
אבל לפתע רוח העיפה לנו את האוהל, כשאנחנו בתוכו, והעיפה אותנו לבחוץ! ואז שמעתי קול מוזר כמו שלא שמעתי בחיים: "אני אבוא אחריך... עד הפעם הבאה..."

חזרנו הביתה וסיפרתי לרוחמה מה שמעתי. היא לא האמינה לי, כמובן, ובלילה חשבתי על מה היצור המסתורי אמר לי, ונרדמתי.

חלק שלישי - "שדון המיקביט" - בחלק הזה פגשתי לראשונה את טינקלו, שדון המיקביט המסתורי.

החופשה שלי ושל רוחמה המשיכה. התרגשנו כשהגענו למרכז הקניות הענקי ברובע החורף. הכול היה גדול, ויפה, וגבוה! אנשים הלכו במקום הענקי הזה יום יום כדי לקנות דברים במיקביט!

ואז כשנכנסנו לחנות גירוש השדים(מסתבר שיש אחת, אל תשאלו למה), שמעתי אותו שוב. הוא משום מה נשמע כאילו הוא מתכווץ. ואז ראיתי אותו. ראיתי את שדון המיקביט.

הוא היה קטן, קצת נראה כמו מטבע מיקביט. הוא קפא מקור, לכן לקחתי אותו איתי. הסתובבנו בשאר החנויות ואז שדון המיקביט אמר לי בקול קטן, "אני רעב, אפשר ללכת למיקדונלד'ס?"
לא יכולתי לסרב והלכנו למיקדונלד'ס. הסניף היה יחסית מלא בתושבים ותיירים, ושאלתי את שדון המיקביט מה הוא רוצה להזמין. ואז ראה את הארנק שלי. חשבתי שזה מוזר שהוא הצביע על הארנק, פתחתי אותו ואז הוא לקח מטבע מיקביט אחד. פתח פה והכניס אותו אל הנחיר. זה היה מאוד מוזר להסתכל על זה, אבל זה מה שקרה. אחרי זה הוא נראה מרוצה, אז לקחתי הזמנה משלי.

מאז הוא חי איתי. מסתובב במיקמק סיטי. משום מה אוהב לרקוד על גג בנק המיקביט.

חלק רביעי - "מצעד חנוכה" - ביום האחרון שלי במיקפולקו הלכתי למצעד חנוכה.

ההרפתקה האחרונה שלי במיקפולקו הייתה בחנוכה. כולנו(אני, רוחמה ושדון המיקביט) היינו נרגשים כל כך כי השנה יש לנו כרטיסים לפסטיבל חנוכה השנתי של מיקפולקו! וזה בדיוק שלושה כרטיסים! שדון המיקביט היה נרגש במיוחד לראות את המרכבה המתנפחת של אזור הקניות ואת בלון מטבע המיקביט הענק, בעוד שרוחמה התרגשה לראות את המרכבה המתנפחת הענקית של המיקפה!
אבל אני, אני התרגשתי כי בקרוב סוף סוף אחזור למיקמק סיטי.

ההתרגשות הייתה גדולה ביום מצעד הפסטיבל וכולם התרגשו ממש! הגענו בריצה לרחוב הראשי של מיקפולקו, המחבר בין כל הרובעים, וזה היה כמעט לעמוד בתור. מיליוני אנשים התפרשו לאורך הרחוב כדי לראות את המצעד. בכניסה לאירוע המאבטח שאל, "איפה הכרטיסים שלכם, תיירים?". הכנסתי את היד לכיס להוציא את הכרטיסים והכרטיסים לא היו שם. נשדדנו בדרך למצעד.

כמובן שאני לא הרגשתי שום מגע בכיס שלי בכל הדרך. אבל לא היה מה לעשות. אני הייתי בטוח במאת האחוזים שלקחתי את הכרטיסים איתי. אבל היה מאוחר מדי לחזור. שדון המיקביט ראה שאני ורוחמה מבואסים, והחליט שאנחנו לא מוותרים על המצעד. הוא משך אותי ואת רוחמה משום מה לרחוב הנגדי, ואז הוא פשוט התחיל לטפס על בניין! הוא הביט מבט אחורה וצייץ, "אתם באים או מה?". נאלצנו לטפס לו על הגב ולבסוף, כשהמצעד הגיע אל האזור שבו היינו, היינו כבר על גג הבניין, שמחים ומאושרים.

-קישורים לכל היצירות המקוריות של הסיפורים-
החלק הראשון
החלק השני
החלק השלישי
החלק הרביעי

©כל הזכויות שמורות למשתמש מחוגימלך ואין להשתמש בהן בלי אישור מפורש ממנו

מוקדש ל המיקמקים-האבודים?-❤️
3
1
68


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/01/2022   13:54 הלל76542  1
כשרוני בטירוף
סיפור ועלילה במילה אחת לא ניתן להגיד..מהמםם
אני עוקבת,ונתנתי לך לייק:)
הגרלה בקהילה שלי-אשמח שתיכנס/י❤