קהילה - היצירות של שירה15371
שירה15371
21
88

סיפור ללא סוף | לכתב אורח 03/01/2022

פרק 1: מציגה את עצמי מול הכיתה.
" כולם לשבת בבקשה, היום תגיע תלמידה חדשה ושמה לירון, תתנהגו אליה יפה בסדר? " אמר המורה הארי.
נכנסתי לכיתה מלא מבטים עלי!
" אממ שלום, אני אמ לירון ואמ אני באתי מדרום. " אמרתי בפחד מטורף, פתאום ילדה בלונדינית עיניים כחולות לבושה בשמלה עם נקודות סגולות קמה ואמרה:
" ברוכה הבאה לבית הספר, אני כאן בשבילך לעזור לך :) " הייתי פשוט בשוק, תמיד בסיפורים, סדרות, סרטים וספרים יש את הילדה הבלונדינית הזאת שהיא כזאת המלכה של הכיתה והרעה ואמורה להתייחס אלי מגעיל כי אני ילדה חדשה וכי....... אה סליחה, שכחתי להציג את עצמי בפניכם!
אני לירון, בת 10 השנה חוגגת יום הולדת אחד עשרה, ובידיוק עברתי לבית ספר חדש!
התחלות חדשות כאלו מפחידות אותי...
בטח יש לכם שאלה מאוד מסוימת, למה עזבתי?
אממ אז ככה!
הכל התחיל לפני איזה שנה, באתי לעוד יום מרתק בבית הספר שלי! כמובן שהייתה לי ילדה רעה שמציקה לי, אז היא שמה לי בכריך משהו מגעיל צהוב שחור כזה.
כנראה שהיה בו משהו שאני אלרגית אליו, התעלפתי וכשהתעוררתי הייתי בבית חולים. אמא שלי החזיקה לי את היד ובכתה, אבא שלי הסתכל בסירטונים שלי שהייתי קטנה. " הלב הלב! " צעקתי! כל הרופאים התכנסו סביבי והרדימו אותי, לפי מה שההורים שלי סיפרו שעברתי את זה כמו גיבורה, אבל ידעתי שיש משהו שאני לא יודעת. יצאנו מבית החולים, ההורים התנהגו מוזר בטירוף והתחילו לחקור מה קרה.
" טוב לירוני, את זוכרת האמ מה קרה? " שאלו אותי ההורים בפנים לחוצות. " היה משהו בכריך שהרדים אותי! כמו שאומרים ש ט ו י ו ת :) " אמרתי להם מרגיעה אותם מדאגה. " גילינו שנויה שמה לך את זה, את תלמדי בבית לכמה חודשיים להתאושש ואז נעבור לבית ספר אחר " אמרו לי ההורים בעצב. " ישששששששששששששששששששששש " אמרתי בליבי כי ידעתי שלא היה לי טוב בבית הספר הזה.
למדנו מדעים, חשבון, שפה, אנגלית ועוד..
היה כלכך מרתק, ההורים שילמו למורה שתבוא לעבוד איתי על זה. ועכשיו אני גאונה עם משקפיים!!
כאילו בלי המשקפיים, אבל בטוח יהיה....

פרק 2: חוגגים פורים בבית הספר!
היום חוגגים את פורים בבית הספר!
החלטתי להתחפש לכוכבת רוק. הייתה לי חצאית שחורה שקופה כזו, מתחת מכנסיים שחורים ארוכים, פאה של שיער שחור עם פס ירוק, גיטרה מקרטון, איפור ברק על הלכי.
הלכתי בהתרגשות לבית הספר. " היי לירון, אהבתי את התחפושת! " אמר ילד שעבר ליידי. " תודה " הסמקתי והמשכתי ללכת. פתאום ראיתי שוב את הבלונדינית עם העיניים הכחולות, היא התחפשה למלכת הממתקים.
" היייייי! אהבתי את התחפושת שלך :) " אמרתי לה בהסמקה. " ואו תודה, גם אני את שלך! רוצה סוכריה? יש לי המוןןן, את יודעת, מלכה וממתקים... " היא אמרה בחיוך. אכלנו מלא ממתקים והצטרפו אלינו עוד עשרה ילדים. ילד אחד התחפש לחנון, ילד אחר התחפש לפופקורן, השאר היו בתחפושת דרקון משותפת. " הקשבה אליי תלמידים, היום תערך תחרות תחפושות! " המנהל של בית הספר אמר. כל התלמידים עשו קול של בוזזז! ואכזבה, לא הבנתי למה, שאלתי את המיכל, מיכל הבלונדינית. היא אמרה שתמיד הפרס זה סתם חיבוק מהמנהל. " כפי שאמרתי, תחרות פורים אממ כן! אז הפעם בגלל שאני אלוף הצלחתי להשיג פרס שווה במיוחד, מוכנים לזה? 3 2 1 !
גביע וכרטיס לחנות המשחקים, תוכלו לקנות בזה משהו שעולה עד 150 שח! כןכן מ ט ו ר ף " סיים המנהל את דבריו ושיחרר אותנו לחופשי. התלמידים צרחו משמחה כי זאת פעם ראשונה שיש פרס ששווה משהו.
" מי אתם חושבים שהולך לנצח? " אמרה לינוי.
" הכיתה שלנו בדוקקק" ענו ילדים מהכיתה. הגיעה השעה האחרונה ללימודים, שעת התחרות! הלכנו עם המורה לאולם הספורט, פרסו שם שטיח אדום ובמה גבוהה מהרגיל, היו מלא בלונים מסביב, תמונות של המנהל קורץ, ושולחן שעליו זכוכית לשמור על הפרסים.
" שלום לכולם, כפי שאמרתי נעשה היום תחרות תחפושות מקום ראשון יזכה בגביע ובכרטיס, מקום שני יזכה במשחק הקופסא " מונופול ", מקום שלישי ואחרון יזכה כמובן מחיבוק ממני! כיתה ה3 הראשונים " אמר המנהל וחייך חיוך למצלמה של גיא פינס... לאחר עשרים כיתות אחרות הגיע תור של הכיתה שלי, עלינו לבמה ואמרנו אחד לשני בהצלחה. כולם עשו פוזות וצילמו אותנו. לאחר שכל הכיתות השתתפו הגיע הרגע שמכריזים מי הזוכים!
" אחרי חשיבות רבה הגעתי להחלטה, הכיתה במקום הראשון היאאאא: ה'1 כל הכבוד!! "
אמר המנהל. התחלנו לצרוח! אכן כן זאת הכיתה שליייייייייייייייייי. " במקום השני: ו'2 כל הכבוד! ". ו'2 צרחו מהתרגשות! " ובמקום האחרון: ג'4 אלופיםםם " . " בואו כולם אלי לחיבוק ענק ואוהב. " הם כלכך היו עצובים.. ואו! זה היום הכי טוב ב ע ו ל ם.

פרק 3: מבחן באנגלית -_-
לא תאמינו! היום יתקיים מבחן באנגלית, התאמנתי עליו המון! אמרו שמעכשיו משנים את זה למספרים, פעם היה שרושמים " מצוין " או " כל הכבוד! " וכאלה...
" בוקר יפה לכוולם, היום יתקיים מבחן באנגלית! לא להעתיק, לחשוב לפני שאתם כותבים, תבדקו את עצמכם. ב ה צ ל ח ה מכלל המורים! " אמרה המורה וחילקה לנו את המבחן. הוא היה רק ארבע עמודים! הייתי בשוק.. הכנתי את הקלמר הציבעוני שלי והתחלתי לרשום.
כעבור שעתיים של מבחן קל בטירוף הלכנו לליטל המורה לקולנוע. " כולם לשבת! שקט בכיתה!!
היום נתמקד בפצעים, היום אאפר לכם פצעים איפה שתרצו... לעמוד בתור לא לרוץץץץץץץץץץץץץץ!" עמדתי בתור, הייתי ה-10! בינתיים ראיתי אותה מאפרת, לרגע חשבתי שזה אמיתי... לאחר שהיא איפרה את כולם הגיע תורי. " איזה פצע תרצי? ואיפה? " היא אמרה לי. " ביד, אפשר פצע קטן? "
אמרתי לה בלחץ... " כן בטח !! " היא אמרה לי וחיוך התפשט על פניה. היא שמה על היד שלי חתיכת חמר, נראלי.. ואז עשתה צורה של צלקת. אחרכך לקחה צבע נוזלי (בצבע אדום) ושמה על האיזור של הצלקת. אם השיעור הזה היה אתמול הייתי יודעת מה תהיה התחפושת שלי, בן אדם שחזר מהמתים, זומבי?
המורה שלנו לאנגלית אוהבת לבדוק מבחנים על היום שעשו אותם לכן מחר אקבל אותם!!
זה היה המבחן הכי קל אז בטוח יהיה לי ציון מעולה! כאילו במספרים מאה עגול! = 100!.
הסתיימו הלימודים, חזרתי באוטובוס לבית, אכלתי פסטה עם רוטב עגבניות לארוחת צהריים וחיכיתי שיגיע כבר מחר!
" שלום תלמידים, היום אחלק את תוצאות המבחנים, לפני זה חשוב לי להגיד שלא יצא הכי טוב. רוב הילדים בנכשל, רק 2 ילדים הגיעו ל90 ומעלה. " אמרה המורה. הפרצוף שלי נהיה ממש לחוץ -_-.
69, זה הציון שלי! כלכך גרוע. אני כרגע בשירותים עם הדף של המבחן רואה את הטעויות שלי ובוכה.

פרק 4: הצילו!
הצלחתי להרגע סופסוף, נכנסתי לכיתה מסתירה את העיניים. (שלא יחשדו שבכיתי.. ) והתיישבתי במקום שלי ליד נויה, נויה היא גם הייתה בדרום אבל שעלתה לכיתה א' באה לבית הספר פה. אז יש לנו כמה דברים במשותף... עשר דקות לצלצול לוקח נצח! " חמודים, אני בטוחה שיש כאלו שקצת היה בשוק מהציון... כבר כמה ביקשו ממני לאכול, אז מי שרעב מוזמן לאכול (: " היא אמרה בחמידות מוזרה.. תאמת שלא הייתי רעבה, רק הייתי רוצה לקבל ציון הפוך! 96..... הווו חלום 3>
זה הרגע, 3 2 1......... צלצולללללללללללללללללל קולוולו, שיעור שניייייייייי, אוי.. מממ נו טוב, שיער מדעים זה לא שיעור רע! הבטיחו לנו בשיעור הקודם שנעשה ניסוי! המורה קצת איחרה, מוזר. בדרך כלל היא לא מאחרת בדקה, ממ טוב אולי היא מביאה את החומרים.... " בוקר טוב כיתה ה'1 " אמרה המורה המוזרה שנכנסה לכיתה. " בוקר טוב למורה .... ", " מיכל, המורה מיכל... שבו בבקשה. " ממ טוב מיכל, אוף! אמרו שנעשה ניסוי. " סליחה? אמרו לנו היום שנעשה ניסוי עם המורה רונית! " אמרה לה. " אה.. ממ טוב. נשים צלחת, צמר גפן, נדליק את הגפרור של האש... טאדם! " אמרה המורה כאילו לא עשתה מדעים בכל החיים שלה. כל הכיתה התלהבה, זו הייתה טעות... פתאום האש עלתה על השולחן שעליו עשינו את הניסוי, כולם התרחקו מהאיזור. היא יצאה מהכיתה! והיא סגרה את הדלת! היא לא נורמאלית... אוי לי אוי לי. כל הילדים ברחו מהכיתה. רצנו למזכירות להודיע לכולם! " שרפה יש לנו בכיתה שרפה!!!!! " צעקנו מבחוץ! קראו לכולנו לרדת לחצר שלמטה, כל בית הספר ירד וקראו למכבי אש. היו תיקים שנוצלו, כמו שלי והיו שלא... אם התיק לא מספיק אז גם טלפון של מיכל! (לא המורה המעצבנת,) מיכל הבלונדינית! מסכנה... " שלום לכולם, לפני שאתחיל לסכם את האירוע המצמרר שקרה כאן חשוב לי לציין משהו, המורה הזו הייתה מורה מחליפה שהייתה אמורה להביא לכם דפי עבודה, המורה תסולק מבית הספר ולא תחזור לעולם! אז אין מה לדאוג.." אמרה המנהלת בחיוך רחב. כל הילדים שמחו ואמרו בשקט " מזל ... ". " כן כן, אז בגלל מה שקרה צוות המורים ואני כמובן החלטנו לתת לכם צופר נחמד! 2 סדנאות: פיצה וסושי... שמעתי מההורים של הכיתה שהם ישמחו להדריך! " הילדים היו בשוק, גם אני! איזה כיףףף אבל אממ סושי, פחות טעים לדעתי כמובן.. " ההורה שיעשה את ההדרכה של הפיצה הוא עומרי! אבא של מממ לירון? " בלעה רוק והמשיכה בדבריה. " וההורה שהתנדב לעשות את ההדרכה של הסושי הוא אלון! אבא של יותם. " הכיתה התלהבה והרימה את יותם ועשתה לו " כיסא מלך " . בלי ששמתי לב הרימו אותי גם! היה קורע בטירוף, אומנם היום קצת עצוב אבל תראו איזה צופרים שווים!

פרק 5: יום הולדת לייייי
כן כן היום סופסוף אני חוגגת 11 :) היום היה יום שישי לכן אין בית ספר.. איך שהתעוררתי ההורים שלי באו אלי ונתנו לי נשיקה. " מזל טובבבבבבבבב! היום יום הולדת, היום יום הולדת, היום יום הולדת ולירון! קנינו לך מתנה, וזאת הברכה. תפתחי! " אמרו לי ההורים בשמחה גדולה! פתחתי את המתנה וקיבלתיייייייייייייייי. חבילה, פתחתי אותה וקיבלתיייייייייייייייייי. .. ממ מוזר עוד חבילה! טוב אני אחסוך ממכם. לאחר 20 עטיפות של חבילה הגעתי לגודל קטן בטירוף שיש בו פתק! קראתי אותו בקול רם.
" תוכלי למצוא אותי אצל הבלונדינית" מה??????? מה יש לי לעשות עם פתק של אני יכולה למצוא את זה אצל הבלונדינית? אההההההההההההה מיכל הבלונדינית, רגע איך ההורים שלי יודעים שככה אני קוראת לה? אל תגידו לי ש....... לא! אין מצב בחיים שהם עשו את זה!
קראו לי ביומן כאילו דה..
אני אלך אליהם אחרכך, טוב אין לי ברירה, למיכל..
דפקתי לה בדלת, היא פתחה ישר כאילו ידעה שאגיע.
" היי מיכל, תקשיבי היום ישלי יום הולדת אז קיבלתי מתנה מההורים שלי ואמממממ יצא בפתק ללכת לבלונדינית ורוב הסיכויים שזאת את כי בלונדינית זאת את! ואממ פליז שזאת לא טעות כי אני כלכך יעשה בושות אם זאת לא את. " אמרתי לה בהילוך מהיר, לנשום לירון לנשום...
"אההההההההההההה כן! בואי.. " היא אמרה מנסה שלא לדבר. " ברוכה הבאה לחדר הבריחה שלך. תצטרכי להבין לבד את הרמזים! אין עזרות, כן........ בהצלחההההההההה " לפני שהספקתי להגיד משהו היא יצאה מהבית שלה ונעלה אותי. מממ טוב היא ממש סידרה פה הא? ממ טוב נחשוב... יש כאן תמונה עם חמישה סמיילים: קורץ, בוכה, מאוהב, מגניב, מקיא.
אפשר ללחוץ עליהם, אני חושבת שזה אמור להיות בסדר מסוים.. מממ בואו נחפש עוד בחדר. יש כאן חמישה בובות דובי בצבעים: שחור, אדום, צהוב, כחול, ירוק. קשור? רגע! רגע... אוקיי מתחבר לי! בגלל שאתם לא כאן איתי אתם לא יכולים לראות אבל, הסמיילים האלו בצבעים האלו! ומתחת לדובים רשום מספר!!! בינגווו אוקייייייייייייייייי: שחור = סמיילי מגניב. צהוב = סמיילי קורץ. כחול = סמיילי בוכה. מעולה! פתרתי את החידה ונפתחה לי הכספת שנמצאת מאחורי. חיפשתי קוד של כספת אך לא מצאתי. " מיכל, אני יודעת שאי אפשר רמזים אבל בכל זאת רק אחד! איך אני אמורה למצוא את הקוד לכספת? " צעקתי לבחוץ. " טוב טוב, הרמז הוא תסתכלי על הרגליים. " רגליים את אומרת... אה הא! בריצפה יש מספרים מהר מהר! 3531 הקלדתי במהירות ופתחתי את הכספת... מפתח? אה כאילו לצאת מפה? לברוח! יצאתי מהבית ובחוץ רק מיכל חיכתה לי. היא הביאה לי פתק צהוב כחול ואמרה לי לקרוא: יום הולדת זכרנו שלך יש, בואי איתנו למקום ילדותך, יתחיל בידיוק בשעה 16:00, הדבר היחידי שאת יכולה להביא הוא קצת גמבה..
חזרתי הביתה בעייפות, השעה כרגע 14:30 צפיתי שיהיה קצת יותר מעניין ביום ההולדת... התיישבתי על הספה, פתחתי טלוויזיה, לקחתי פופקורן והתחלתי לצפות בסרט החדש של " גיבורי גיבורי או לא להיות 10 אצבעות ~!! " אתם לא תבינו, זה הסרט ה-10.
נגמר הסרט אתם לא תאמינו כרנדי רולידך לקח את נדלר בגק, אה רגע לא משנה, אתם לא מכירים את הסרט – טוב אני מתארגנת...
דבר אחד לא היה לי ברור, מה הכוונה מקום ילדותי? מה הגינה הישנה? מממ טוב ננסה. אבא לקח אותי לגינה, הוא אמר לי לעצום את העיניים ולצייר על הריצפה לב. ממש מוזר הבקשה שלו אבל הנהנתי ושמתי את כיסוי העיניים. " סיימתי אבא, אפשר להוריד את הכיסוי? " אמרתי לו בהתרגשות לגלות האם יצא לי לב כמו שצריך! " אמ כן את יכולה.. " הוא אמר לי. פתאום, לאחר שהורדתי את הכיסוי עיניים קפצו עלי מלא ילדים וצרחו " מזל טוב לירון! " " יאאאאאאאאא " " אין אין אין חגיגה... " " יום הולדת לנסיכה ! " " מזל טוב מותק!!! " הייתי בשוק לא באמת חשבתי על זה שיארגנו לי סוג של מסיבת הפתעה. לא חשבתי שמיכל קשורה, חשבתי שהם פשוט ביקשו ממנה שתזרום איתם... אתם יודעים, הורים! חגגנו עד 18:30 ואז כולם התחילו ללכת לבתים. איך אסכם את היום הזה? היום המאושר בחיי!
הסיפור יחסית קצר, מספר על חיים רגילים.
לשאלת הרוב, למה הסיפור ללא סוף? הוא נבחר בגלל שלילדה יש המון מחשבות (:
אני מקווה שאהבתם עבדתי על הסיפור כמה חודשים....
והלוואי והסיפור יהיה בכתב אורח (:
5
7
72


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/01/2022   10:24 פנטזיה31  7
מהמם:)
07/01/2022   09:47 שמי130  6
סיפור מענין
06/01/2022   22:02 טורי116  5
סיפור מהמםם
אהבתיי
05/01/2022   09:34 קאסי23  4
ואיי מושלם
נ.ב בקהילה שלי יש את אתגר התאומים אשמח שתישתתפי
יום מיקצוין✨✨
03/01/2022   22:05 שירה15371  3
תודה רבה (:
03/01/2022   20:13 לילי67867  2
מהמםםם
03/01/2022   10:15 שירה15371  1
חלק מהדברים בסיפור חוויתי,
אבל לא הכל...