קהילה - היצירות של ייהברדוגו
ייהברדוגו
6
13

סיפור בהמשכים!! 16/01/2022

היי כווווולם!!
מה קורה?
איך אתם?
אז אני באמצה לכתוב סיפור, (שכולם אומרים לי שהוא ממש מעניין:))
וחשבתי לשתף אתכם בהמשכים, אזזז!!! היכונו היכונו לסיפור מטח חבל"ז!!!!!

ובאו בלי עוד פיטפוטים, שטויות, ודיבורים,
בואו נתחיללללל!!!!

הבטנו בשעון, נשארו לנו עוד 3:00 דקות עד שזה יקרה, איתן שיחק עם החוטים בתקווה שזה יעזור, דניאל ישבה על אחד הסלעים ואמרה תהילים, חרמון עדיין היה מנוטרל על הרצפה, כרמל הייתה לידו עם גוף שרוט ומעט דם, שי חיפש דרך לצאת אך לא הייתה כל דרך, היה לנו עוד 2:00 דקות, עוד 1:30 דקות, עוד 1:00 דקות, עוד 0:30 דקות עוד עשר, תשע, שמונה, שבע, שש, חמש, ארבע, שלוש, שתיים, אחת, אפס, כולנו נשמנו נשימה אחרונה לפני מותנו הקרוב, בוווווום!, נשמע קול חזק!!

בשביל להבין איך הגענו למצב הזה צריך להתחיל את הסיפור מהתחלה, זה היה ביום שני. כרמל ודניאל חזרו הביתה, הן הניחו את התיק ואכלו זריז, ישר אחרי שהן גמרו הן נכנסו לחדר של דניאל והחלו שיעורי בית, שלא תבינו את זה כך, הן ממש לא אהבו שיעורי בית, אבל היום היה להן משהו מיוחד, הבת של הרב קרליבך באה לעשות הרצאה בסניף על העלייה ועל אבא שלה, הן רצו מאוד להגיע ואולי אפילו להקדים אבל לפני זה הן היו צריכות לעשות שיעורי בית, "אךךך" אמרה דניאל, "איזה שעמום!! עברית, חשבון אנגלית, אין איזה משהו מעניין?" אמרה כשבדיוק שלפה כרמל דף שהמורה חילקה. "זה מעניין?" שאלה, "מה זה?" שאלה דניאל, "אין לי מושג" אמרה כרמל והביאה לדניאל את הדף. "בואי נראה מה כתוב בו" אמרה, דניאל לקחה את הדף קראה בקול:

"אותם אלה שסיכנו את חייהם חשבו שבית המקדש עוד קיים, אותם אלה שעשו כל כך הרבה מאמץ רק כדי לעלות לארצנו, היתעצבו כל כך כל כך! לימדו על אותם צדיקים וגדולים, שעשו כל זאת עם מאמצים רבים, , הגישו עבודה עם פתגם ושיר עד יום רביעי כ"ז בטוחה שזה יהיה אדיר!
שלכן, המורה"
"מה?" שאלה דניאל, "מה כל הדברים האלה אומרים?" "נראה לי שאנחנו צריכות להבין במי מדובר ולהגיש עליו עבודה, לא?" אמרה כרמל "אבל זה כמה או קבוצת אנשים" ענתה לה דניאל "רואים את זה כי כתוב אותם לא אותו, הבנת?" צודקת! אישרה כרמל, "טוב אולי כל זה נשמה פשוט כולה להגיש עבודה אבל במי מדובר? "בואי נבדוק ענתה לה דניאל, "יאללה!"

טוב, אז למי שלא הבין, זה מי, מה ומו (עושה הפרה;))

משפחת בניה: משפחת כהן:
כרמל-15-בת איתן-17-בן
חרמון-13 -בן דניאל-15-בת
שי-14-בן

ביוווווווווווש!!!

מוקדש לואי, נעמולי675, הילה1494
3
43


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה