קהילה - היצירות של נעהקירל88
נעהקירל88
393
1724

כתר הזמן - חלק ראשון 04/02/2022

פתיחה:
היי! שמי אמילי, אבל תוכלו לקרוא לי אמי:) אז אספר על עצמי קצת, ואז אספר לכם את הסיפור שלי:
אני בת 16, יש לי אחות תאומה ששמה אמה, היא גדולה ממני ב5 דקות בדיוק, אבל חוץ מהעיניים והמבנה גוף אנחנו בכלל לא דומותXD. אני בלונדינית, אחותי שיער גווני חום. ואנחנו נסיכות. כן! אנחנו באמת נסיכות:)
לארץ שלי קוראים אלינטסה, ואני ואחותי בעצם יורשות הכתר - מה שאומר להמליך את הארץ אחרי גיל 18 יחד עם ההורים שלנו, סטפן וג'וליה, ובעתיד (המחשבה מפחידה אותיייי) להמליך את אלינטסה לגמרי לבדנו. אני על החלק הצפוני ואמה על החלק הדרומי.
מקווה שתהנו מהסיפור!

פרק 1 - בית הספר ''קיטוראלוס'' :
קמתי בבוקר, הכל כרגיל. לאחר ששמתי את השמלה והשרשרת האהובה עליי, הלכתי להתאפר את האיפור היום יומי יחד עם אחותי אמה, כשלפתע נשמעה קריאה.
''גברת אמה וגברת אמילי, המלכה ג'וליה והמלך סטפן מבקשים לראותכן''. זאת הייתה העוזרת שלנו גאיה. בשבילי, היא ממש כמו אמא שניה, היא עוזרת להורים שלי לגדל אותי ואת אמה מאז שאנחנו תינוקות. ''אנחנו באות מיס גאיה. תודה'' אמרה אמה.
לאחר שירדנו, והתיישבנו, הורי התחילו לדבר. ''הגיע הזמן שתלכו לבית ספר לנסיכים ונסיכות כמותכן. בקרוב יום הולדתכן ה17, כך שאומר ששנה הבאה תהיו בנות 18 - זמן ההמלכה שלכן וירישת הכתר. שם הוא המקום המתאים ללמוד את כל מה שתצטרכו לדעת'' אמר אבי ברצינות. ''בנוסף, תכירו עוד נערים כמותכן ותצברו חוויות. לאחר שנת הלימודים אתן בהחלט תהפכו לנסיכות אמתיות'' חייכה אימי.
''זה נשמע נהדר! מתי נתחיל את הלימודים?" שאלה אחותי. ''מחר בבוקר סטיוארט יסיע אתכן לבית הספר. שמו קיטוראלוס''.

פרק 2 - הכניסה האסורה:
ואו. הבית ספר פשוט ע צ ו ם !!!
בכניסה נפרס שטיח אדום, ונערים ונערות מכל הארצות עברו שם ברשמיות וברצינות. באולם של בית הספר נמצאת תלויה על שרשרת ברזל מנורת יהלומים ענקית, יהלומים בכל מיני גדלים בצבעים מרהיבים. לאורך בית הספר נמצאו המון גרמי מדרגות המובילות לכיתות ולחדרי השינה, וכמובן שלא נשכח את החצר המרהיב והספרייה המדהימה. לאחר שהכרנו את המחנכת שלנו, מיס אודל, כל אחת הלכה לחדר השינה שלה. מזל - שובצתי עם אחותי באותו החדר. למה מזל? מכיוון שאני לא מסוגלת להיות בלעדיה. אני מאוד ביישנית ומופנמת בגלל טראומה שעברתי בילדותי. לכן, מאז גיל קטן מאוד, אני נמצאת ליד אחותי כמעט תמיד, אך היא טוענת שזה בכלל לא מפריע לה. מה הייתי עושה בלעדיה?
הנה זה הגיע - השיעור הראשון.
למדנו על יצירתיות וחשיבה עצמאית. זה היה די משעמם. החלק המהנה היה הסיור. המורה לקחה אותנו למין מוזאון קטן בתוך בית הספר, ובו הוצגו לראווה חפצים עתיקים משרשראות של דורות מלוכה בארצות שונות. המורה התחילה להסביר ובסופו של דבר נתנה לנו להסתובב בחופשיות ולבחון את החפצים. התחלתי לעבור בין חפץ לחפץ. באמת היו שם דברים מדהימים: סיכות ישנות ויקרות, טבעות חן, עגילים, מגילות, עטים ועוד. התחלתי להתקדם ולהתקדם עד שבזווית העין שלי קלטתי גרם מדרגות. בהרגשה של היפנוט, ירדתי במדרגות והגעתי לחדר משונה ומדהים בו זמנית. הוא זרח כולו בצבע כחול זוהר. אפילו שבחדר לא היו אף חלונות, היה הרגשה של מין קור שכזה. אבל הדבר המשונה הבולט ביותר שהיה שם הוא - שהחדר היה ריק לחלוטין. מלבד כתר, כסוף ומוזהב כאחד, הנמצא תלוי באוויר במרכז החדר.
מרוב שהייתי מהופנטת מהכתר היפייפה, לא שמתי לב שעברו כבר די הרבה זמן מאז שנעלמתי לכיתה.
''אמילי?? מה את עושה כאן?! מיס סיגי אמרה להתרחק מהכניסות האסורות! כולם מחפשים אותך!!" לפתע הופיעה ואמרה אמה.
''כניסה אסורה?" שאלתי בלחש
''כן'' ענתה

פרק 3 - שער הזמן:
''בואי מהר אמילי, לפני שכולם באמת יתחילו לדאוג, וש...היייי מה זה הכתר היפיפה הזה?" שאלה עם ניצוץ בעינה. ''אני לא יודעת. הוא פשוט מקסים נכון?" ''כן! אבל איך הוא באוויר? בלי שום דבר שמחזיק אותו?" אמרה בתדהמה. זה באמת היה נכון. איך לא שמתי לב לזה? הכתר היה לגמרי באוויר, כמו מין... כישוף כזה.
''הנה אתן פרחחיות!!! עכשיו אני מלשינה עליכן למיס סיגי! הא! עכשיו בטוח יעיפו אתכן מפה'' חייכה קטרין ברשעות. קטרין היא נסיכת מיגנדה. אני פשוט שונאת אותה! מאז שבאנו לבית הספר היא מתנהגת אלינו ברשעות. ''הסתלקי מכאן קטרין. לכי לברנדון שלך'' אמרה אמה בכעס. ''ברנדון שלי יחכה, כי להלשין עליכן למורה זה מהנה יותר'' חייכה.
''תפסיקי עם זה. מה את רוצה?'' שאלה אמה בעצבנות. ''לא לראות את הפרצוף שלכן יותר לעולם.'' אמרה. היא כזאת חצופה. מי היא חושבת שהיא בכלל? אבל פחדתי לומר לה את זה. ''אה כן קטרין? אז הנה אנחנו פה! מה תעשי עכשיו?" שאלה אמה. היא כזאת אמיצה בעיניי. ''אדחוף אתכן על הכתר כדי שיאשימו אתכן'' ענתה ברשעות ודחפה אותי חזק. ''איה!!" נפלתי. זה כאב. ''מה נראה לך שאת עושה קטרין?? ככה אמורה להתנהג נסיכה? את אמורה להתבייש בעצמך!" צעקה אמה בכעס ועזרה לי לקום. ''חבל שרק אתן רואות את זה'' אמרה בחיוך שטני. ''אני הולכת. ביו....אייייי!!!" החליקה קטרין מהעקב הגובה שבנעל שלה ''עיקמתי את הקרסול!!! איההההה'' אמרה קטרין בדרמטיות. ''קומי ממני קטרין! הפלת אותי ואת אמילי'' אמרה אמה.
~שניה של שקט. בוםםם!!!!!!!!~
''אאאאאהההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צרחנו.
הכל התחיל להסתחרר במהירות לא הגיונית והכל זהר ולא הצלחתי לראות דבר מהאור המסנוור. הכל קרה כל כך מהר.....
''מה לעזאז.... מהההההה'' צעקה קטרין בחרדה. ''איפה אנחנו!?'' צעקה אמה בבהלה. ''מה?" הסתכלתי מסביבי מופתעת.
הפעלנו שער זמן.

פרק 4 - אבודות ביער:
היינו בלב ליבו של יער. כן, יער.
''טיפשה שכמותך!!!! ראי מה גרמת!!! אנחנו תקועות ביער איכשהו והכל באשמתך!!!!!!" צעקה אמה בכעס. ''אשמתי? זו את ש... אאאאאהההההההההההההה!!!!!!!!!!! י...יש כ..כאן מקק!!!!!!!!! אמאאאאאאאא אני רוצה הבייתההההה!!!!!!!!" צרחה קטרין בבכי. ''די כבר להתנהג כמו תינוקת קטרין תרגעי" אמרה אמה בזלזול. אויש. לפעמים אני לא מבינה את הריבים המטופשים האלה. אז החלטתי להתקדם ולראות מה אפשר לעשות. ''אמילי לאן את הולכת?" שאלה אמה בפליאה. היא רגילה שאני צמודה אליה. הסתכלתי אליה ואמרתי בקול שקט: ''אני מנסה להבין איפה אנחנו''. ''הבלונדינית הקטנה יודעת לדבר? ואו" חייכה קטרין בלעג. הסמקתי כולי והתחלתי להתקדם יותר מהר. ''טוב דיי. צריך לחשוב מה עושים'' אמרה אמה. ''ידעתי שלא תוכלו בלעדיי. הנה טיפשות יש כאן חיצים המצביעים על כיוונים שונים'' אמרה קטרין בקול מתנשא. אבל זה באמת היה נכון. לפנינו, על עץ דקל גבוה, הודבקו שלושה חיצים מעץ המצביעים לכיוונים שונים. אחד ישר, אחד ימינה, ואחד שמאלה. על הישר היה רשום ''לחוות'', על הימני היה רשום ''לעיר'', והשמאלי היה רשום דבר כלשהו, אך הוא היה מחוק ומטושטש ולא הצלחנו להבין מה היה רשום.
''איך נדע עכשיו לאן ללכת? לעיר הכי נראה הגיוני, אבל יש חץ אחד שמחוק'' אמרה אמה בתסכול.
''אני חושבת שנתקדם לעיר. אין לנו מה להפסיד נכון?" אמרתי. ואמה וקטרין הנהנו.

פרק 5 - גברת מסתורית
לאחר חמש שעות מייגעות של הליכה ביער, הגענו לעיר.
''אז מה עכשיו?" שאלה קטרין. ''לא יודעת. אבל כבר 8 בערב וצריך למצוא מקום ללון בו'' אמרה אמה.
''היי! בנות!!" שמענו קול. הסתובבנו ולא ראינו אף אחד. '' אני יכולה להישבע ששמעתי שקוראים לנו'' אמרה קטרין במבט מפחיד. ''גם אני שמעתי'' אמרה אמה. האמת שגם אני שמעתי. ''בנות! כאן מאחורי הגדר!''. הפעם כולנו היינו בטוחות שאנחנו לא חולמות, ורצנו לראות את מאחורי הגדר. מה שמצאנו שם הייתה אישה מבוגרת, נראת בת 50 - 60 בערך. ''בואו איתי אני יכולה לעזור לכן.'' אמרה לנו הגברת המסתורית. '' מי את? איך נדע לבטוח בך בעיר הזרה הזאת?" שאלה אמה בהיסוס. ''תצטרכו לבטוח בי'' אמרה הגברת המסתורית. ''קדימה בנות. אנחנו שלוש והיא אחת, אין לה מה לעשות לנו. כל דבר עדיף מלהישאר לבד בחושך הזה!" אמרה קטרין. ''בנות אתן חייבות לבטוח בי! הם עלולים להגיע! מהר בואו אחרי'' אמרה הגברת המסתורית והתחילה ללכת בהליכה מהירה יחסית לגילה. במבטים מהוססים משכנו בכתפינו והלכנו אחרי הגברת המסתורית.
''שששש, הגענו!" אמרה הגברת המסתורית. לאחר מבטים מסביב לראות שלא מביטים בה, הזיזה את השיח שהיה מולה ופתחה מין פתח סודי שהיה בפינת הרחוב לאחר מבטים נזהרים נוספים לכל הצדדים. המומות הבטנו בכניסה המוזרה. ''נו? קדימה! מהר''. נכנסו בלית ברירה לתוך הפתח. מתחת לאדמה נדהמנו לגלות עד כמה גדול המקום הזה.
''ברוכים הבאים לבית שלי:)'' אמרה הגברת המסתורית והתיישבה בכורסא. ''נו?" הסתכלה בנו בפליאה. ''שבו!" אמרה בצייטנות. ''תודה...'' אמרנו והתיישבנו. לאחר מכן הגיברת המסתורית הרימה את האצבע שלה באוויר, ולאחר שניה הופיע צלחת עמוסה בעוגיות, מתנדנדת באוויר, ונחתה על השולחן לפנינו. ''התכבדו'' אמרה בחיוך. המומות, מסתכלות בה בפה פעור. ''למה אתן כאלה המומות? קדימה על תתביישו!" אמרה. קטרין הייתה הראשונה שלקחה עוגיה. ''תודה רבה, היא ממש טעימה גבירתי'' אמרה קטרין, פתאום כל כך מנומסת אה?
''אז סליחה. אנא תתנו לי להציג את עצמי.
אני גברת אמרלד, השומרת על הכתר שאליו נכנסתן, כבר מעל 100 שנים. היום, לאחר 100 שנים שלא הצליחו להפעיל את הכתר, אתן הראשונות שהצלחתן.'' אמרה גברת אמרלד.
''מה? איך את יודעת איך הגענו הנה? ואיך עשית את הקסם הזה עם האצבע? ולמה את גרה במחבוא הזה? ו...'' שאלה אמה במהירות.
''חחחח לאט לאט יקירתי אמה, אני אסביר לכן הכל''

~המשך יבוא....~
_______________________________

עד כאן הסיפור להיום (:
מתנצלת שעצרתי אתכם במתח XD
וגם מתנצלת שהעלתי באיחור^^
כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל את ההמשך, זה להגיע לסיפור הזה ל30 לייקים, כדי שאדע שהוא באמת מעניין אתכם ^^

~אוהבים את היצירות שלי ועדיין לא עוקבים?
זה הזמן!!! :)
אשמח אם תמליצו עליי כדי שעוד יוכלו להצטרף אליי!~
אין להעתיק את היצירה שלי בשום!!!

*צוות מיקמק אשמח אם תדגישו את הפרקים*

עד לפעם הבאה!
נגה♥️
54
23
389


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/07/2022   18:43 בוני20086 23
חלק שני דחוףףףףףףףףףף!!!!!
05/03/2022   22:04 סמליתוש 22
אומיגדד!
רק אני במתח??? באלי כבר את ההמשך!!
נהנתי מכל שניה של קריאה, אין עליך!! את כל כך יצירתית ומוכשרת ברמות אולימפיות!!!
תודה❤❤❤
02/03/2022   20:59 11צמננ 21
יאווו 222 צפיותתת
בדיוק נכנסתי ו..
רציתי להגיד לך שתעלי כבר!!!!|
(ראיתי גם בערוץ שלך את הזה שצילמת משהו, שנכנסתי לך באמצע וחירפנתי אותך חצי שעה XD
18/02/2022   12:33 11צמננ 20
ואווו
רק עכשיו קראתי, ולא יכלתי להפסיק!
אני ממש במתחחח!
תמשיכי בבקשה, הגענו ל-43 לייקים, כולם אוהבים את הסיפור!
אגב, ציור מושלם, אבל רוב האנשים לא מסתכלים על הכותרת, ולא יודעים שזה סיפור.. :(
מצד אחד זה לא טוב- לא יודעים שזה סיפור,
מצד שני זה טוב- אפשר לעבור יצירה בלי ללכת את כל הסיפור... :)
תמשיכי את הסיפור, מתחננת!
12/02/2022   20:52 אסתיM 19
מגניב ממש!!
כתיבה נאה
11/02/2022   13:22 בוקובוקו1 18
זה מושלםם
מחכה להמשך❤
11/02/2022   07:39 פאני1000 17
אומיגאדד
את לא נורמליתתת
כמה כישרונות יש לךךך
את מושלמתתת
חייב כתב אורח:))
10/02/2022   21:27 תותי12132 16
ווווואואוא אמילי הכי יפההה
10/02/2022   19:58 הודיה9221 15
מהמם!! חובה כתב אורח:)❤
10/02/2022   17:47 ניבול55 14
מגניב
10/02/2022   17:19 נעהקירל88 13
הגענו ליעד:))
09/02/2022   13:46 ענבי663 12
הסיפור הכי טוב
08/02/2022   17:21 1סיגלית54 11
אומייגאד
קראתי את כל הסיפור ואני במתחחחח
פליז תמשיכייייי
השארת אותי המומההההההההההההה
07/02/2022   18:04 romi1620 10
היי!
עיצוב חמוד!
ממליצה בפעם הבאה שאת כותבת סיפור-שלא לעשות 'פתיחה'. הסיפור יצא טוב יותר אם נכיר את הדמות ביחד עם הסיפור, ולא שהיא שופכת את כל המידע בהתחלה.
זה ממש יכול לעזור לך, הסיפור מקסים ואני מחכה לחלק השני 8)
06/02/2022   22:16 ורד11002  9
כמה כישרונות יש לך תגידי לי?!?!?
הציור מהמם ושלא נתחיל בכלל לדבר על הסיפור ;)
מחכה להמשך :)
06/02/2022   21:15 טורי116  8
אני מרותקתת
תביאי כבר המשך....
06/02/2022   19:33 מיקסטאר990  7
שלושים לייקים במהירות!!
06/02/2022   17:08 גלי2נדירה  6
העלתייי*
06/02/2022   16:06 מלכי965  5
א מי אתתתתת שציירת את הדבר המושלם הזהה רק תאמרייייי
ב איזה סיפווורורורורר מחכה להמשךךך
06/02/2022   16:02 גלי2נדירה  4
למה יש על הקהילה שלך??
נדיר ברמות!! גם אני אעחה סיפור, פרק ראשון ממנו. אשמח שתקראי :)
06/02/2022   14:10 לינדי278  3
1 ציור מהמם
2 קראתי הכל אני אשמח לחלק שתיים זה סיפור מאוד מעניין אבל טיפה מהר מדי לטעמי אבל חוץ מזה סיפור מעולה!
06/02/2022   12:51 יסמין970  2
ואותו קראתי את לא מבינה לא יכולתי להוריד את העיניים ושלי ולא מספיק הייתי בבית ספר וכל הרעש ואה ואה.
הסיפור הזה מרתק!
אהבתי איך שאת יודעת לכתוב כל כך מסודר יפה וברור!
וזה כל כך מתחת!!
בהתחלה חשבתי שהזקנה היא רשעה אבל מאחך שהיא דיברה (איך שכתבת את ז ה הבנתי ש ל א)
מחכה להמשך שמתי לייק ראשון!!
בטוח יהיה פה 30 לייקים קטן עלינו..
וממש אהבתי איך שציירת זה כל כך מושלם! וזה עזר לי להבין ולדמיין כל אחת מהן ובמיוחד שרשמת את השמות זה ממש עזר להבין. קיצר חפרתיXD
06/02/2022   09:24 11צמננ  1
חחחחחחחח
מגניבבב
לא יכולה לקרוא עכשיו,
אבל בטוח בטוח אני אקרא מתישהו,
זה נשמע מעניין