קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

מקווה ממש שהתלבושת שלבשתי תהיה במיקמק סיטי 06/02/2022

תבחרו איזה נושאים הכי!! באלכם ♡ לקרוא ביצירה החדשה של זואי מוש ( ממשפחת מוש :)

נושא 1 – תודה בבור על עיצובי שיער מוש
עיצוב שיער מוש – שמתי קישור ליצירה שלו וכותבת ממש בקצרה תודה אז תודה!! ועל הדרך משתפת שכבר הספקתי לתכנן נושאים לכל היצירות שנשארו לי אז אולי זאת היצירה האחרונה של אחרים שאני אשים אליה קישור כאן..

למידע נוסף על העזיבה הקרבה שלי לפני שתגיבו אליה;
לחצו על הקישור הזה בשביל להיכנס ליצירה עם שאלות ותשובות לגבי הפרישה הקרבה של זואי מוש..

מוזמנים עדיין לשתף איתי יצירות שלכם ולפנות אלי לעזרה בתגובות כאן;
שלחו שאלות בתגובות ליצירה שבקישור הזה – התשובות לשאלות שלכם גם יופיעו בתגובות שם.

גמלכם יש זכרונות קסומים איתי? לחצו כאן ושתפו איתי את הזכרונות שלכם בתגובות ( עושה טוב בלב :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 2 – מה בקובץ המצורף (בתמונה)
את התמונה הזאת הרכבתי בשני ימים שונים מכמה תמונות שונות. אני אסביר עכשיו על כל חלק וחלק..

בצד שמאל למטה יש שתי זואיות (אני ברבים) עם תסרוקות כמו שבעמדות שמשני הצדדים של הזואי שנמצאת בצד ימין למטה. אלה התסרוקות מנושא 1 שעיצב בבור. הכנתי את העיצוב הזה ב-23 לינואר 2022, מתי שבבור כתב לי על זה במיקטוק.

הזואי עם השמלה – השמלה עצמה צולמה בעזרת ICNIC (ככה אני קוראת לאמא שלי מחוץ למיקמק) ועוצבה בכמה שלבים. בשלב הראשון שאתם רואים בצד ימין למעלה, העלמתי את הרקע בתוכנת וורד. משמאל לשמלה המצולמת ללא הרקע, עשיתי אותו הדבר לשרטוט המקורי של של התלבושת שלי, זה שקיבלתי ב-06/11/2021 בקבוצת וואצאפ משותפת איתה ובחרתי מתוך שני שרטוטים שהיא שלחה לי. התלבושת השנייה היא לבשה בתצוגת האופנה.

המשך הזואי עם השמלה – התאמתי את השמלה לזואי בעזרת וורד ואז הדברתי את התוצאה בצייר עם שאר הדברים. אגב, את סוגי השיער מוש שבבור עיצב גם ערכתי בוורד. השתמשתי בהעלמת רקע ואפקט של קצוות רכים. יכולתי לעשות יותר טוב ו/או מדויק, אבל משום מה לא התחשק לי, אז השארתי ככה.

השיער בצד שמאל למעלה, זה הניסיון שלי לעשות את התסרוקת שהייתי איתה בתצוגת האופנה בגרסה מותאמת לפורמט של מיקמק. הדברים הסגולים הם תוספות שיער שיצאו מתוך גולגולים שעשו לי. לדעתי התסרוקת יצאה די יפה. הוספתי את החתימה של זואי מוש פעמיים כדי למלא את החלק הלבן הריק שם.

החלקים של ההודעות של הוואצאפ;
שאלתי את המעצבת שלי, שחף בן חור, אם היא מרשה לי לפרסם את הרעיונות שלה בפורמט של מיקמק עם השם שלה. הראיתי רק חלק מההתכתבות, אבל גם מכאן קל לראות שהיא מתלהבת מהרעיון הזה. אם העיצובים שלה יתקבלו, אשמח שצוות מיקמק ימצא מקום טוב לתת לה קרידיט, כמו בלוג מה חדש או אחד המיקמקונים. בכל זאת מדובר במישהי כשרונית שסיימה לימודי עיצוב, עם עיצוב שהופיע בתצוגת אופנה.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 3 – "תפור עליך" (שם תצוגת האופנה שהשתתפתי בה)
זוכרים שסיפרתי לכם בנושא 2 ביצירה הזאת על תצוגת האופנה שהשתתפתי בה? תצוגת האופנה הייתה ביום חמישי 03/02/2022 ובנושא הזה אני אספר לכם את החוויה שלי משם..

נתחיל במשהו שקרה כמה יומיים לפני זה – המעצבת המזניבה שלי באה לבקר אצלי בבית, כי לא קבעו מפגש נוסף למדידות והכנות לפני התצוגה עצמה והיה לי חשוב לאפשר לה לבדוק שהשינויים שהיא הייתה צריכה לעשות לתלבושת שלי (שהייתה קצת צפופה עלי במפגש של החזרה הגנרלית שהיה הרבה לפני) עובדים טוב.

היה ממש כיף!! רוב הזמן דיברנו על דברים לא קשורים ובמדידה של התלבושת ראינו שיצא ממש מזניב. היא גם סיפרה לי שקרה לא קטע מביך שהיא בטעות גזרה את החלק הסוגר של הריצ'רץ' מאחורה, ואיך שהיא מצאה פתרון יצירתי לפתור את הבעיה. פשוט אלופה!!

עכשיו נחזור להתחלה של היום של תצוגת האופנה. אחרי שהייתי קצת בלפ(טופ) שלי, התקלחתי ונסעתי עם ICNIC (ככה אני קוראת לאמא שלי שמחוץ למיקמק) לתחנת רכבת, בטעות עליתי על רכבת פרוורית במקום רכבת מהירה, מה שגרם לי להגיע באיחור של כמה דקות במקום להקדים.

ההתחלה הזאת לא הפריעה לי ולמעצבת שלי להרגיש כאילו יש לנו הרבה זמן, כי היינו שם מסביבות אחת וחצי, כשהאירוע עצמו היה אמור להתחיל בסביבות שש. לקחנו את הזמן עם לאכול ולקשקש (לדבר) על כל מיני נושאים סתמיים (יומיומיים / שגרתיים).

בשלב כלשהו קראו לכולנו לחזרה גנרלית אחרונה, שבה לימדו אותנו את הסדר ועברו איתנו על הצעדים. החזרה לקחה המון זמן, אז אחריה מיהרנו כמה שיותר מהר להתאפר ולעשות את התסרוקות. ממש רצתי לזאת שעשתה לנו איפור ושיער בחזרה הגנרלית (חמודה ממש וגם הבן שלה שבא שוב מזניב לגמרי) כדי שתעזור להכין אותי כמה שיותר מהר. המעצבת שלי נאלצה עקב חוסר זמן לעשות את התסרוקת והאיפור אצל מישהי אחרת, שזה אומר שהיא הייתה צריכה להסביר מחדש את הציפיות שלה לגבי זה.

זה השלב שבו היו צלמים וכתבים, שההורים אמרו לי בפירוש לא לדבר עם כתבים, כי הם מעוותים דברים שאומרים, לפעמים בכוונה ולפעמים בלי כוונה. ההורים שלי אמרו לי את זה בהסתמך על דברים שקרו לא רק להם, אלא גם לאנשים שהם מכירים.

על הדרך מספרת לכם שהייתי בתצוגת אופנה עם השם הבדוי " זואי קוטוביץ' " שבחרתי לעצמי. הסיבה שבחרתי לא ללכת עם השם שלי, היא שההורים שלי הסבירו לי שזה לא רעיון טוב שכל מי שיחפש עלי באינטרנט (למשל אנשים שבודקים באינטרנט לפני שהם מעסיקים מישהו) יראה עלי כתבה שמציגה אותי כמישהי על הרצף, מה שעלול לגרום לאנשים לפסול אותי עוד לפני שהם פגשו אותי. זה לא שהם כותבים בכתבה שאני ספציפית בתפקוד גבוה, כמו שהם לא כתבו בכתבה שעשו עלינו לפני התצוגה שזאת לא רק תצוגת אופנה לאנשים עם מוגבלויות, אלא גם לטרנסג'נדרים.

ועכשיו להתלהבות – עשו עלינו כתבה!! שמו אותי בתמונת שער!! זאת כתבה של מעריב ששלחו לי אותה בוואצאפ (כן זה באינטרנט) ואז שלחתי בסטטוס שלי והשווצתי להמון אנשים ( עכשיו משוויצה גמלכם :)

אז בואו נחזור להמשך של אותו היום.. איפה היינו? באיפור!! אז המאפרת המזניבה מאפרת אותי ותוך כדי אני רואה את אהובי (ככה אני קוראת לבן זוג שלי מחוץ למיקמק) מסתכל עלי או שלא תוך כדי הליכה ואז עובר וממשיך הלאה. אמרתי למאפרת ולבן שלה על זה וצחקתי שאולי הוא ראה אותי ואולי לא. קצת אחרי זה הוא ואחותי מגיעים. אני שואלת אם הוא ראה אותי. הוא אומר שהוא לא רק ראה אותי, אלא גם צילם.

בהמשך הגיעה ICNIC (שוב, אמא שלי) ועזרה לזאת שאיפרה אותי קודם לעשות את התסרוקת שלי ישרה (להדריך כזה עוד קצת הצידה עוד קצת ככה כשהיא עומדת ממול). אחרי או לפני (לא זוכרת כבר) הגיע גם פאפא (ככה אני קוראת לאבא שלי) עם המצלמה שלו וצילם כמה תמונות. המאפרת ידעה גם על העניין של הכתבים והופתעה שהזמנתי אותו, כי היא לא ידעה בהתחלה שהוא אבא שלי.

היה שלב גם שאחותי השנייה הגיעה (שוב לא זוכרת אם לפני או אחרי). כמו כולם, היא באה לקצת והלכה. אני יודעת מאהובי שהוא ראה חנות תחפושות מזניבה ותכנן שנהיה שם אחרי ביחד (לא יצא באותו היום), אבל אינלי מושג איפה הייתה שאר המשפחה שלי בזמן שנשאר עד התצוגה.

ממש לקראת סוף סידור השיער, כבר אמרו לכל המאפרות לקפל את העמדות שלהן. הבן החמוד של המאפרת שלי התחיל לקפל בשבילה, אומר תוך כדי שתעזור לו כי הוא לא בטוח בדיוק מה לעשות, בזמן שהיא עיצבה לי את השיער והדריכה אותו בקווים כלליים מה לעשות.

כמעט שכחתי!! הוא גם אמר שהוא סתם שם לא קשור, לא דוגמן ולא מעצב ולא כתב או מישהו מיוחד. הצעתי לו לבחור לעצמו תפקיד, כמו נער מים שלוקח את כל המים לעצמו. התבדחנו על תפקידים שונים ולבסוף הוא בחר להיות נער הכיסאות, שהתפקיד שלו זה לשבת על כיסא. תפקיד מעולה נכון?

אני זוכרת איך זינקתי מהכיסא ברגע שהייתי מוכנה ורצתי עם המעצבת שלי מסביב אל מאחורי הקלעים, כשכולם כבר היו בכיסאות, שמו מוזיקה ועמדו להתחיל. אני זוכרת איך ראיתי את כל הכתבים שבאים לראיין מאחורי הקלעים, בזמן שאני ניסיתי להיראות יפה מרחוק ולשדר שאני עסוקה בשובל של החצאית, בשביל שלא יתקרבו אלי ויבקשו לשאול גם אותי שאלות.

זה לא היה מאתגר מדי להעמיד פנים שאני מתעסקת בחצאית, כי כל הזמן בטעות נעמדו לי עליה דוגמנים, מעצבים, אנשי צוות, כתבים ועוד. אני לא הייתי היחידה שאפשר לדרוך לה על התלבושת, ואני נבוכה לכתוב שלקראת הסוף גם אני בטעות דרכתי על שובל של מישהי, אחרי שיותר מ-20 פעמים זה קרה לי.

אני זוכרת איך רקדנו בהתרגשות ובחוסר סבלנות, עד הרגע שכיבו את המוזיקה והתחילו הנאומים. אני זוכרת איך חיכינו נאום אחרי נאום אחרי נאום אחרי נאום אחרי נאום אחרי נאום חיכינו מאחורי הקלעים שיקראו לנו ונתחיל בתצוגה עצמה.

בהתחלה עמדתי, מריעה עם כולם על כל אחד חדש שעולה ועל דברים שאומרים. כשהנאומים נמשכו עוד ועוד, עברתי לשבת. אני והמעצבת שלי היינו אמורות לעלות רביעיות (צחקתי שזה כמו "זואי4הבובה" ה-4) ושמחתי שיש לי זמן לשבת ברגוע במקום לעמוד בעצבנות (התרגשות) ולחכות לתורי.

אני זוכרת איך לפני תורי כבר עמדתי מוכנה, איך היו מאחורי הקלעים ביני לבין אחרים שלא ממש יצא לי להכיר ב-3 מפגשים איחולים נחמדים של הצלחה וחילופי דברים של התרגשויות והרגעות.

אני לא זוכרת איזה שיר התנגן לי ברקע כשצעדתי ומה אמרו עלי. עכשיו נכנסתי ביוטיוב לשידור החי של תצוגת האופנה ("תפור עליך") בערוץ של אלווין ישראל (Israel Elwyn) כדי לשמוע מה אמרו עלי בזמן שעשיתי את ההליכה שלי. שמעתי את זה לפני זה פעם אחת עם אהובי בדרך חזרה מתצוגת האופנה.

מה שאמרו עלי הקריין והקריינית שהיו באמצע ואמרו דברים על כל הדוגמנים והמעצבים שהיו;

"הנה זואי שמגיעה אלינו כל הדרך מהצפון הרחוק. אחרי שעשתה שירות לאומי והיום משתלבת בתוכנית צומת לקריירה ובתהליך של חיפוש עבודה. שימו לב, זה לא לוק פשוט. זואי מאוד אוהבת את העולם הוירטואלי, בונה עולמות וירטואלים ואוהבת לבוש קוספליי. קוספליי, דמויות מסדרות אנימציה וקומיקס, משחקי מחשב או ספרים פופולרים. ואם תשאלו את זואי מהו החלום שלה, היא תגיד מיד, היא רוצה עולם וירטואלי משלה, נכון?"
"גם אני רוצה להיות בו"
"אני גם רוצה"
"היא כוכבת"
"תראי איזה יופי"
"מה זה? כמה אומפ? טירוף! אומפ זה ואוו"

כמו שכתבתי קודם, לא תמיד הכתבים אומרים בדיוק את כל הפרטים נכון. הם גם לא אמרו נכון את שם הדמות שבהשראתה עוצבה התלבושת שלי, קלאודין וולף מהסדרה Monster High.

אז איך הם הגיעו לדברים האלה? כל המידע שם הגיע אליהם לדף משיחת סמולטוק קצרה שהייתה לי עם מישהו נחמד שהיה מאחד האחראיים על הפרויקט במפגש של החזרה הגנרלית שהיה לפני, שכתב אצלו דברים מתוך מה שהוא הבין מהשיחה איתי, שאני מודה שלא היה חשוב לי לדייק את הפרטים שאמרתי לו בזמנו, כי לא ידעתי שהם יציגו אותי עם המידע הזה.

דברים כמו "הצפון הרחוק" נאמרו בצחוק על זה שהמעצבת שלי גרה ממש דרום יחסית אלי, זה שאני בונה עולמות וירטואלים מתייחס לחלום שלי שאני ממש בהתחלה של להגשים אותו וייקחו עוד שנים עד שמשהו מזה יצא לפועל (אולי גם מושפע מזה שהצטרפתי לקורס תכנות בזמנו) וברור שהם לא מעודכנים שמצאתי כבר עבודה והתחלתי, כי זה קרה ממש יומיים לפני תצוגת האופנה.

חשוב לי לציין שאני לא חושבת שכל התקשורת היא לא טובה וכל הכתבים שקרנים, אלא פשוט יצא לחלק מהאנשים שאני אוהבת להיפגע מהם. אבא שלי אמר לי שהוא לא היה מעסיק מישהי בעבודה שלו אם זה היה תלוי בו, בגלל שהיא אמרה משהו בסרטון כלשהו שנשמע ממש לא טוב, אבל בשיחה איתה הוא גילה שבכלל הוציאו דברים לגמרי מהקשרם וגם היא לא מאושרת מאיך שהוציאו אותה בסרטון.

במקרה הזה, מדובר בי שלא הקפדתי לדייק בעובדות ולנקד, בזה ששאל אותי את השאלות שעשה איתי בדיחות תוך כדי, מה שהפריע להבין מה היה עובדה ומה בדיחה, ובשני הקריינים שקיבלו טקסט שהם לא הבינו באמת, אז הם הקריאו אותו לפעמים לא מדויק פשוט כי הם לא מכירים את כל המונחים שהוזכרו בו.

המסר בנושא התקשורת – אל תשפטו אף אחד בגלל משהו שמישהו אחר אמר עליו או מישהו כתב עליו. תכירו קודם כל את הבנאדם, שתדעו מה באמת קרה ותוכלו לשפוט בעצמכם.

בחזרה ליום של תצוגת האופנה. אחרי התור שלי ושל המעצבת שלי, הצצתי קצת על המשפחה שלי וקצת ניסיתי לרקוד, למרות שהדיבורים על מי הולכים על המסלול הפריעו לי לשמוע את המוזיקה רוב הזמן, כי ריקודים מרגיעים אותי. ביום הזה אמרו לי כמה פעמים שיש לי גוף של רקדנית ואפילו הציעו לי לרקוד על המסלול, אבל בתורי התרגשתי מדי שהחלטתי פשוט להישאר עם הצעדים שתכננתי ולא לאלתר.

בסיבוב האחרון הבאתי פרח למעצבת שלי והתחבקנו. היה ממש כיף. פתאום כולם באו לחבק אותי ואת כל האחרים. התחבקתי עם כל המשפחה שלי וגם עם אמא ואחות של בן זוג שלי שבאו איתו. רקדתי קצת עם אהובי, הצטלמתי עם זרים שביקשו להצטלם, הלכתי אחרי פאפא שצילם אותי ואת המעצבת שלי על הרקע של קיר שהוא ראה וחשב שזה מזניב לצלם אותנו שם, צחקתי עם המעצבת שלי על זה שעוד זוג דוגמנים באו שפאפא יצלם אותם, כי הם חשבו שהוא אחד הצלמים של החדשות..

מוכנים לחלק הכי כיף של היום?
אחרי שהאירוע נגמר, הלכנו המשפחה שלי ואהובי לארוחה בבית הפנקייק. אני ואהובי חלקנו פנקייק עם שוקולד, היה צ'יפס שטבלתי בחומוס (ככה אני אוהבת בבקשה לא לשפוט), שתיתי שוקו שלשמחתי הרבה לא עשה לי בחילה אלא מילא אותי בחמימות והזכיר לי שאני עייפה אחרי היום הארוך הזה ואפילו טעמתי אורז (בדרך כלל אינלי אומץ לטעום דברים חדשים והפעם ניסיתי) שאחותי הזמינה ולא אכלתי מהסוג הזה לפני זה (נראלי). היה לי ממש טעים!! ואחרי זה פשוט חזרנו הבייתה (הורדנו את אהובי אצלו בדרך) ואז תכננתי ללכת לישון, רק שההורים שלי ראו הישרדות ואני הצטרפתי בזמן שהוצאתי 15 סיכות מהגולגול הימני ועוד 12 סיכות מהגולגול השמאלי, לא כולל תוספות השיער שהוצאתי. אחרי זה פשוט נחתי קצת על כרית סיני שיש בסלון (בשביל הכלב שלנו במבי) וחיכיתי שהאוכל ירד כדי ללכת לישון.

כמעט שכחתי!!
בעיקרון התלבושת הייתה אמורה להיות בתצוגה בדיזינגוף סנטר, אבל הם החליטו בסוף להסתפק בלשים שם תמונות ולתת לנו לקחת כבר אז את התלבושות הבייתה. אני כנראה אלבש את התלבושת שלי בפורים ולמשחקי תפקידים ( קוספליי חינם יאיי :)

הזמנה אחרונה – בואו להשתתף בתצוגת האופנה שבקהילה
זוכרים שסיפרתי לכם בנושא 2 ביצירה הזאת
ניתן לשלוח יצירות לתצוגת האופנה עד יום ראשון 20.02.2022

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 4 – "סיפור חוזר" – חנות הספרים שהתחלתי לעבוד בה
ביום שלישי (01/02/2022) התחלתי לעבוד בחנות ספרים מזניבה. ביום רביעי היה היום השני שלי שם. בחמישי הייתי בתצוגת האופנה שסיפרתי עליה בנושא הקודם והיום (ראשון) היה יום העבודה השלישי שלי שם. בנושא הזה אספר יותר על העבודה..

היום הראשון לעבודה;
זאת הייתה חוויה מעניינת ומאתגרת. כמובן שכל יום ראשון הוא מאתגר, כי מקום חדש, אנשים חדשים ושגרה חדשה. יצא לי להכניס ספרים למערכת (במחשב), לשים ספרים במקום, לעלות על סולם עם תמיכה בשביל לשים ספרים גבוה, למרות שאמרו שלא חובה ואפשר לדחות את זה. התעקשתי כי בתור עובדת חדשה רציתי הכי לעזור ולהראות הכי הרבה יעילות שאפשר. יצא לי גם לחמם לעצמי פתיתים שאמאבא הכינו לי באותו הבוקר במיוחד לעבודה, כולל לשטוף כלים אחרי. הייתה לי קצת בעיה עם הרגישות למים, בעיקר כשגיליתי שאין מגבת, אז שמתי את הכלים לייבוש וניגבתי ידיים על הבגדים. כשהכנסתי ספרים למערכת, יצא לי גם להוסיף כותר חדש והוצאה לאור חדשה שלא היו במערכת, שאני מאוד גאה בי על זה שהצלחתי למצוא לבד איך לעשות את זה. גם למדתי ממש את הבסיס של הקופה, כי לא היו לקוחות אז חלק מהדברים לא יכולתי ללמוד, אבל כן סגרתי קופה בסוף היום. חזרתי באוטובוס עם חברה מהעבודה שגרה באזור שלי, שזה נחמד כי אנחנו אפילו מחליפות לאותו אוטובוס והיא יורדת אחרי.

היום השני לעבודה;
באתי בבוקר מתרגשת, בידיעה שאני מגיעה לעבודה שאני אוהבת. ההתרגשות הזאת נעלמה במהלך היום בגלל משהו שהיה לי ממש מאתגר. אחד העובדים שלא היה ביום הראשון של העבודה שלי הגיע לעבודה באותו היום. רשת חנויות הספרים "סיפור חוזר" מעסיקה עובדים עם מוגבלויות שונות ברמות שונות, אז הגיוני שיש עובדים בתפקוד נמוך שפחות מבינים גבולות חברתיים. אני לא אפרט את כל מה שקרה באותו היום, אבל בואו נגיד שלא היה לי כיף לעבוד כמו לפני ושהיה לי ממש מאתגר למצוא לי רגע לבד בהפסקות שלקחתי (העובדים בוחרים מתי לקחת הפסקות שם והוא בא אחרי כל הפסקה כמעט). אחרי יום העבודה המאתגר, דיברתי עם ICNIC (ככה אני קוראת לאמא שלי מחוץ למיקמק) על מה שקרה, שלא יצא לי לדבר יותר מדי על זה עם המעסיקה שלי, כי מיהרתי לחזור הבייתה בסוף היום. ICNIC דיברה עם המעסיקה שלי על זה, סיפרה לה את מה שסיפרתי לה, איך אני לא רוצה לוותר על עבודה שאני מתלהבת ממנה רק בגלל מה שקרה וביררה איתה מה אפשר לעשות לגבי זה כדי שאני אוכל להמשיך לעבוד שם בלי להיות מוטרדת כל יום. הוחלט שבינתיים לא נעבוד באותן משמרות. בנוסף, הם קבעו לעשות שיחה איתו כדי לעבור על כל החוקים החברתיים החשובים של גבולות ולתת לאחרים את המרחב שהם זקוקים לו.

היום השלישי לעבודה;
באתי לחוצה, אבל בידיעה שהבחור מהיום השני לעבודה לא יהיה, אז למרות שגם החברה מהיום הראשון לא תהיה, הצלחתי להרים לעצמי איכשהו את ההתרגשות מחדש. יום העבודה הזה היה מלא בלחצא, כי הפעם פגשתי עוד מישהו אחר שעובד שם ולא יצא לי לפגוש לפני זה. אני אולי אפגוש עוד כמה אחרים שוב ככה, כי זה לא מקום עבודה שגרתי, אלא מקום שדורש מינימום 3 ימים בשבוע וכולל משמרות בוקר וערב. כמובן שאני רק במשמרות בוקר, כדי שאחרי הצהריים יהיה לי זמן להיות בבית עם המשפחה או עם חברים שגם עובדים בבקרים כמוני (או לומדים). הבחור החדש (לי – כבר עבד שם לפני) גם היה מישהו שמאתגר באופן אישי לי. חלק מההומור שלו זה איך למתוח אחרים, משהו שאני ממש לא מתחברת אליו ולא חושבת שזה נחמד אפילו בצחוק. חלק מהזמן הוא דיבר בקול ממש גבוה שלא היה הכי ידידותי לאוזן. הוא הציע לי יותר מדי פעמים לטעמי דברים כמו סוכריות נגד כאב גרון, עזרה בעבודה ועוד. מצד שני, הוא היה שם כדי לעזור לי, מה שהיה יעיל חלק מזמן, והקשיב לי כשאמרתי לו שאני יודעת לפנות אליו אז אין צורך לחזור על דברים שהוא הציע לי שוב ושוב.

ההתמודדות עם הבחור מיום העבודה השני עזרה לי בהתמודדות עם הבחור מיום העבודה השלישי, כי אז כבר הייתי אחרי שיחת תרגול עם ההורים שלי של איך לעמוד מול אחרים, להגיד לא מתי שלא מתאים לי משהו ולשים גבולות באופן ברור שהוא לא רק ברמיזות, מה שיעיל מאוד כשנמצאים מול אנשים שלא תמיד מבינים בתקשורת חברתית כמו נוירוטיפיקלים (מי שהם לא על רצף האוטיזם). למען ההגינות, יש גם כמה נוירוטיפיקלים שלא תמיד מבינים דברים מסוימים בתקשורת חברתית.

אני מקווה שבהמשך אני לא אצטרך להתאים את המשמרות שלי כדי לא לעבוד עם הבחור מהיום השני, אבל בינתיים אני פשוט שמחה בסביבה התומכת שיש לי שעזרה לי ועדיין עוזרת לי להתמודד עם כל אתגר שאני מתמודדת איתו (מלבד הדברים הוירטואלים שקרו לי בפורמט של מיקמק שהתמודדתי בלעדיהם).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אתם יכולים לראות כאן את יצירת הסיכום הקודמת | יצירת הסיכום הבאה (34) ביצירה מס' 560
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

☑ לייק כדי לחמם את הלב + תגובה אם באלכם לשתף משהו + עוקב אם אתם תתגעגעו אלי כשאעזוב ☑

מוקדש ל בבור, מיקימקי198, פצצה2555, דקל1115, קמפיון, 7ינה, Wingull, שראלהמלכה1, זואי4194, אננס58578, ארי885
20
15
312


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/02/2022   21:13 בטילי 15
ואו מושלם, אין עליך!
חברה מושלמת, כיף לי לעבוד במיקפה שלך.
איזב עיצוב שמלות מושלם!
אוהבת בטילי
15/02/2022   19:04 מיקימקי198 14
תודה על ההקדשה
10/02/2022   11:32 קלואי8524 13
וואו! כמה עוקבים! פעם אחרונה שהייתי אצלך היחת ב439! אמאלה מדהים
10/02/2022   10:03 זואי4הבובה 12
קראתי (עלו 11 תגובות) ומגיבה לשאלות בהמשך במיקטוק ו/או בתגובות לקהילות של מי שהגיבו

אשמח שלהבא תשלחו שאלות בתגובות ליצירה של השאלות ותשובות שיש אליה קישור כמעט בכל יצירה שלי ואז אני אענה לכם בתגובות שם

♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡

תשובה לתגובה 7 של מחוגימלך / אמיר גרלנס;

יצירת סיכום 560 היא יצירה אחת לפני האחרונה שלי. היצירה האחרונה תהיה זאת שתעלה אחריה, שבה אני אשים קישורים ליצירות כאלה של עזרה ואזכיר שבשביל לראות עוד יצירות אפשר ללכת יצירה אחורה.
10/02/2022   08:45 טלולה65 11
מהמםםםםם
08/02/2022   20:44 לירוןמלפפו 10
אני ממש התגעגע עילך אבל לכל דבר יש סוף (:
יצירה מקסימה
08/02/2022   20:43 לירוןמלפפו  9
אני ממש התגעגע עילך אבל לכל דבר יש סוף (:
08/02/2022   15:21 מינ16  8
יאוו איה עיצובים יפים!
ממש מקווה שזה יתקבל, אני ישר יקנה את זה!
וכתיבה ממש ארוכה ויפה רואים שאת משקיע!
אשמח שתבקר\י בקהילה שלי!
מינ16!
08/02/2022   14:51 מחוגימלך  7
ביצירה 560 זו יצירת הסיכום האחרונה?
07/02/2022   23:39 בוגי2158  6
אמנם אני בן ולא בקטע של שמלות... אבל יש לך באמת עיצובים מדהימים אחד אחרי השני.
07/02/2022   21:02 יסמין970  5
אהבתי את הסיפור (:
זה יצא מושלם בטירוף!!!
אני דווקא לא אוהבת שוקו
ציפס עם חומוס? אולי אנסה למרות שאני אוהבת יותר טחינה..
שחף בן חור?? לא מכירה כלום איזה עצוב כולם מכירים המון ואני לא מכירה כלוםםםם
קיצר חפרתי יום טוב בישראל אלופהה
07/02/2022   17:49 גלי2נדירה  4
מקסים זואי :)
07/02/2022   16:56 QUEENAOMI  3
יפה
07/02/2022   10:35 7ינה  2
תודה על ההקדשה אהבתי את השיער שבמקור בצבע אש
07/02/2022   09:13 גורדני8  1
וואו זואי!
השמלה מהממת:)
ברור שזה התקבל והלוואי שזה יהיה גם במציאות!