קהילה - היצירות של ימימי90
ימימי90
57
94

החזרת תשובות וכיצד לטפל במינימיק בצורה טובה 13/02/2022

טוב קודם כל שלום ובואו נתחיל אם ההחזרת תשובות השאלות של רמוקולימון : מה הצבע האהוב עלייך? אוקיי קודם כל משהו שאתם צריכים לדעת אני בן אדם לא החלטי,אבל נראה לי שאדום סגול לוודר ועוד כמה צבעים בגוונים שאני אוהבת.
מה אני רוצה להיות שאני היה גדולה? אוקיי תסלחו לי פשוט אני רק אגלה לכם קצת זה קשור לקול ולאומנות נסו לנחש בתגובות.(:
בת כמה את במיקמק? אוי מבוגרת מאוד חח 13012 בתאריך של היום שזה 2022\02\13.
מתי התחלת עם מיקמק? אממ אפשר לחשב עם הגיל שלי במיקמק שזה כמה ימים אני משחקת ואז אפשר לדעת ממתי אבל אני חושבת לפני 4 או 3 שנים עם שני הפסקות.
באיזה גיל בא לך להתחתן? אני לא יודעת זה תלוי עם הבן אדם הנכון והזמן הנכון אז אני לא יודעת.
מאכל האהוב? היהי אני מזכירה שאני בן אדם לא החלטי(: אין לי אבל אני אוהבת יותר חלבי מפרווה ובשרי. זהו מקווה שהצלחתי להוציא כמה שיותר פרטים עליי(: ועכשיו המדריך לטיפול במינימיק 1 ודאו שיש לכם מספיק כסף להאכיל אותם ולכו לקנות להם מספיק אוכל מהקטלוג שבחנות למטה בסרגל של מיקמק. 2 האכילו אותם כל יום פעמיים או פעם ביום מספיקים שתי דקות מספיקות עד שהם בעצם יסיימו עם הם לא סיימו בשתי דקות זה בסדר לעשות איתם משהו אחר. 3 בדקו את הגיל שלהם {לפי צורך רפואי עם יש איתם בעיות אתם יכולים לפנות אליי} כדי לבדוק עד כמה הם יכולים לעשות פעילות גופנית. 4 הוציאו אותם לטיול לא רק באפק אלה שילכו לקצת יותר מקומות טיול של 5 דקות בערך 6 תבדקו את התחביבים שלהם ותעשו אותם איתכם ביחד. מקווה שעזרתי אל תשכחו לייק עוקב ותגובה ביייי
4
1
55


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/02/2022   10:56 ליי3434  1
חח מהממת