קהילה - היצירות של שימשיה999
229
329

יש לי קורונה?!! 15/02/2022

אז היי אלופים מה קורה היום אני רוצה לעדכן אתכם יצאתי חיובית לקורונה, האמת זה היה די צפוי... היום כמעט כולם נדבקים, תמיד אומרים שאי אפשר לדעת מאיפה נדבקים אבל אני בטוחה שאני יודעת מאיפה נדבקתי, לא מזמן ביום רביעי האחרון הייתה למישהי שאני מכירה יום הולדת והוזמנתי, האמת היא שלא רציתי לבוא כי היו לי מלא שיעורים לסיים והייתי גם עייפה כי לא ישנתי לילה לפני כאילו ישנתי רק איזה שעה אז הייתי גמורה... אמא שלי אמרה לי ללכת כדי לכבד אפילו שאין לי כוח ולא בא לי, היום הולדת הייתה בתוך אוטובוס מסיבות, זה אוטובוס מאוד קטן, כולם יושבים צפוף ובמהלך הנסיעה מקשיבים לשירים, מידי פעם האוטובוס עוצר ואז קמים מהמקומות ורוקדים, עושים קריוקי... ובסוף הנסיעה הגענו לאיזו מסעדה, אכלנו קצת וחזרנו הביתה, הנסיעה באוטובוס הייתה שלוש שעות כלומר הנסיעה עצמה למקום הייתה רק חצי שעה אבל במשך שעתיים וחצי האוטובוס חנה וכולן רקדו בתוך האוטובוס ועשו קריוקי ואני ישבתי בצד, בגלל שדבר ראשון אני פחות מתחברת לזה ודבר שני לא רציתי להידבק ועשיתי את מה שאני יכולה כי אם אתם זוכרים הייתה לי יום הולדת ב5.1 והשבוע הייתי אמורה לציין אותה עם כל המשפחה שלי ולא רציתי להידבק כי לא רציתי לבטל את האירוע שלי כי אני מחכה לו הרבה זמן והוא נדחה מלא פעמים כבר, בקיצור כל המוזמנות שם היו בלי מסכות כל הזמן והאוטובוס היה בצפיפות מטורפת, כולן היו אחת על השנייה ובאו במגע עם כולן, ידעתי שהסיכוי שאני אדבק שם הוא מאוד גבוה וכל מי שהייתה באירוע נדבקה חוץ ממישהי אחת שהייתה באירוע ואיך שהוא לא נדבקה... היום אני מצטערת שהלכתי, גם היום הולדת שלי נדחתה, גם אני נידבקתי, חלק מהמשפחה שלי נידבקה . אני נדבקתי כנראה כי זה באוויר כי לא באתי במגע עם אף אחת שם, ומהדבר הזה יש למידה מאוד גדולה והיא תקפידו על הכללים, מאז שהגיעה הקורונה לארץ אני חופרת על זה ביצירות שלי, אפשר למצוא את זה כמעט בכל יצירה שלי על כל מיני מקרים הזוים שקרו לי בגלל הקורונה ולמשפחה שלי וכל הסבל שעברנו, אני לא מדברת איתכם על חיסונים אפילו שזה חשוב אני אישית מחוסנת, אני רק מבקשת שתשימו מסכות ולבוא במגע עם כמה שפחות אנשים ותמנעו מהתקהלויות, אני לא ציפיתי שתהיה התקהלות כזאת גדולה שם ושזה יהיה המצב ושכל כך הרבה ידבקו וכמו שאמרתי לכם אני בכלל לא רציתי ללכת והקורונה הייתה אחת הסיבות, פשוט אני כל כך מצטערת שהלכתי וחבל כאילו מצד אחד שמחתי אותה שהגעתי ליום הולדת שלה והכל ומצד שני נדבקתי ובגלל שהגעתי ונדבקתי באירוע שלה האירוע שלי התבטל, סוג של ויתרתי על עצמי בשבילה וגם ידעתי שרוב הסיכויים שאני אדבק... יום אחרי האירוע שלה הרגשתי ממש רע וכאב לי הראש והיה לי חום ולקחתי איזו תרופה, באותו יום עשיתי בדיקת קורונה ויצאתי שלילית למרות שהרגשתי מאוד רע (זה היה יום חמישי) ביום ראשון בבוקר עשיתי בדיקת קורונה ויצאתי חיובית, הלכנו לבדיקה מוסדית שזו אותה בדיקה כמו שעשיתי בבית רק בפיקוח של מדא וכל המשפחה שלי עשתה ואני היחידה שיצאה חיובית ונכנסתי לבידוד והיום יום שלישי שאני מעלה את זה, מחר אני אמורה לעשות בדיקה וגם ביום חמישי ואם שתיהן יצאו שליליות אני אצא מהבידוד, עשיתי היום בדיקת אנטיגן כי רציתי לראות וראיתי שהקו של האות t חלש כלומר שבקרוב אני לא בטוחה אם זה יהיה מחר, הקו הזה יעלם וישאר רק הקו של האות c שהוא אומר שאני שלילית. למרות שעד אז רוב הסיכויים שאני אצא שלילית, אח שלי נדבק:) כנראה לא ממני כי אני לא נוגעת בו הוא מעצבן אותי!!! אז הוא מתחיל כעיקרון בידוד מהיום אז עוד פעם נדחתה לי המסיבה... ואני מקווה שאני אחלים בקרוב רק שלפחות ביום שישי אני יוכל לצאת לסיבוב בחוץ ולא להיות סגורה בבית... אני חולה בלי תסמינים משהו שמאוד מפתיע אותי חוץ מהחום שהיה לי בהתחלה אבל אז הייתי שלילית כלומר הקורונה דגרה בגוף, זה הפתיע אותי שלא היו לי תסמינים חוץ מהחום בהתחלה כי אני בן אדם שמקבל את כל המחלות מאוד קשה אפילו צינון אצלי זה ממש מחלה אז הופתעתי שאני לא מקבלת את זה קשה כמו שחשבתי, כמובן שהופתעתי לטובה לא רציתי לחלות קשה... אז אם יהיה לי כוח אני מקווה בקרוב לעדכן אתכם אם אני אשתחרר ביום שישי וזהו. חוץ מזה רשמתי את זה גם ביצירות הקודמות שלי וזה שיש לי תאריך לפרישה והוא האחד באפריל כי אני חושבת שזה תאריך מגניב לפרוש בו. נתראה בקרובבבבבב ❤

הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה

19/02/2022   13:11 לב6741  5
תרגישי טוב, רפואה שלמה!

אני ספציפית לא חליתי אף פעם בקורונה,
אני מחוסנת פעמים וגם מי שלא מחוסן יכול להידבק, היו המון מחוסנים שנידבקו.
ספציפית מי שמחוסן יכול להידבק אבל לא לחלות חלילה במחלה קשה ולהגיע למצב קשה. אולי קצת שיעול, כאב גרון וצינון.
אני מקפידה כל הזמן על עטיית מסיכה על האף, גם כשזה לפעמים קשה. אזז כבר רוב המדינה נדבקה, ועם לא תקפידו אתם יכולים גם להידבק! במיוחד מי שלא מחוסן או לא חלה תיזהרו ותקפידו על עטיית מסיכה. לב♥️
16/02/2022   18:29 חדקרן929  4
וואו תחלימי מהר הכתב יפה וגם עיצוב התמונה! וואו וואו וואו!!
תרגישי טוב!

היי את/ה משתתפ/ת באתגר שלי
מקווה שלא נעלבת!
הביקוראת באה לעזור להבה...