קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 1 – צוות המשטרה 20/02/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: צוות המשטרה

קצת על המייסד של מסלול זה:
מיאלו מאלוק / נור אש הוא אחד ממיקמקי העיר המקוריים שהשתתפו בסדרה "מיקמקי העיר" שעלתה לקהילה בתור תסריט. את מסלול "צוות המשטרה" הוא החליט לייסד כאשר עבד כשוטר במיקמק סיטי.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
צוות המשטרה הוא מסלול שנועד להכשיר שוטרים חדשים במיקמק סיטי, בכך שילמד אותם ערכים חשובים ויעזור להם לדעת כיצד להגן על תושבי מיקמק סיטי. שיעורים כמו "בטיחות ברשת" יעזרו לשוטרים להגן על תושבי מיקמק סיטי מפני סכנות חוץ משחקיות, כמו פריצה למשתמשים שלהם והתנהגות לא נחמדה. לצוות המשטרה חשוב להגן על המשתמשים והדמויות כאחד.

משימה מס' 1 של צוות המשטרה:
במיקמק סיטי יש כמה וכמה פורעי חוק שישמחו לשחק מרדפים. חלקם אף יזרמו להיכנס למעצר בתחנת המשטרה שלכם. על כל פורע חוק שתביאו למעצר ותצלמו לקהילה, תקבלו נקודת מסלול אחת.

⚠ חובה לתאם את המשחק מול פורעי החוק שאתם מתמודדים מולם בזמן אמת.
⚠ אם פורעי החוק לא זורמים ופוגעים באחרים, דווחו עליהם ונסו להגן על מי שהם פוגעים בו.
⚠ אין להשתמש בקללות ובמילים פוגעניות, גם אם האחר נוהג כך.

סוגי המרדף המומלצים ביותר:

1. מחבואים – פורעי החוק בוחרים מקום ומתחבאים בו. אתם השוטרים יכולים לבקש רמזים על מקום המחבוא שלכם במיקטוק מפורעי החוק שמולם אתם משחקים, או לנסות למצוא את פורעי החוק ללא שום רמזים. אתם יכולים לבחור שזה יהיה מחבוא אחד או מרדף של עד 10 מקומות מחבוא. אתם יכולים להחליט להגביל את מקומות המחבוא המותרים לאזור אחד כמו יערות מיקמק, המיקניון, הדרגות בהר ההישגים (במידה ושניכם דרגה 9 ומעלה) וכדומה.

2. תופסת – אתם יכולים לשחק את התופסת באזור שבו קרה השוד, במרדף בכל מיקמק סיטי שבו עוברים ממקום למקום מבלי להשתמש במפה ובאזורים אחרים כמו מסלול המירוצים. אתם יכולים לתפוס את פורעי החוק בכך שתעברו עליהם, תפגעו בהם עם כישוף שקושר אותם בחבל או תצליחו לזרוק בדיוק עליהם כדור שלג (ניתן להשיג כדורי שלג בלחיצה על איש שלג שקונים בקטלוג "העולם שלי" וממקמים בחצר). תאפשרו לפורעי החוק לברוח מכם בכך שתקבעו זמן מוגדר למרדף (מומלץ דקה עד חמש דקות), או במידה והמרדף מתקיים באזור כמו מסלול המירוצים, תוכלו לקבוע כמות הקפות מקסימלית למרדף, כדי שהמרדף לא יהיה ארוך מדי (מומלץ 1 עד 5 הקפות). במרדף בין אזורים (שעוברים רק דרך שלטים ולא דרך המפה), תבחרו מראש מה היעד הסופי, שהוא השטח הבייתי של פורעי החוק שבו הם מוגנים. פורעת החוק אסמי החליטה שהשטח הבייתי שלה נמצא בחנות הבלוק שבחצר האחורית.

שלב תפיסת פורעי החוק:
אם 'תפסתם' פורעי החוק, תובילו אותם אל תחנת המשטרה שבה אתם עובדים ושימו אותם במעצר. אורך המעצר יהיה זמן שתקבעו יחד עם פורעי החוק. הזמן המומלץ למעצר הוא חמש דקות עד רבע שעה. בזמן שפורעי החוק נמצאים במעצר, ניתן להעביר את הזמן איתם ו/או להמליץ להם להתכתב בינתיים עם חברים שלהם במיקטוק. כמו כן, תוכלו לקבוע באותה ההזדמנות זמנים נוספים למרדפים הבאים.

ניתן להמציא עוד סוגים של מרדפים. במידה וניסיתם סוג מרדף אחר, הסבירו על סוג המרדף שניסיתם ביצירה של הניצחון שלכם שבה אתם מציגים את פורעי החוק שתפסתם והבאתם למעצר.

היתרון במשימה זו, הוא האפשרות לעבוד מול תלמידי מסלול צוות פורעי החוק. גם אם אתם לא 'המנצחים' באותו המרדף, אתם יכולים לקבל נקודת מסלול על המרדף עצמו, בכך שתצלמו את פורעי החוק שנמלטו מכם בפוזת ריקוד במקום שבו נגמר המרדף. מומלץ לכתוב ביצירה שלכם כל הכבוד לפורעי החוק שהצליחו להימלט מכם, כדי להביע את ההערכה שלכם אליהם כשחקנים. ניתן להוסיף כמה מילים של הדמות על זה שיהיה מרדף חוזר ושעוד תתפסו אותם בהמשך.

משימה מס' 2 של צוות המשטרה:
למייסד המסלול שלכם, השוטר מיאלו, יש תיבת פניות בקהילה שלו. תיבת הפניות נועדה לאפשר לתושבי מיקמק סיטי לפנות אליכם בבקשת עזרה (בתגובות לאותה היצירה). הכינו בקהילה שלכם תיבת פניות משלכם, אותה תוכלו לשלוח במיקטוק לכל חבר חדש. ענו על הפניות שקיבלתם ביצירות חדשות. על כל יצירה שבה תענו על הפניות שקיבלתם, תקבלו נקודת מסלול נוספת. זכרו להקדיש את היצירות שעונות לפניות שקיבלתם לאותם המיקמקים ששלחו לכם את הפניות, כדי שהם יקבלו התראה על התשובה מכם.

משימה מס' 3 של צוות המשטרה:
הכינו מדריך עזרה והעלו אותו לקהילה שלכם. המדריך יכול להיות כמעט מכל סוג, החל מפתרון למשימה חד-פעמית שיש במיקמק סיטי, וכלה במדריכים חוץ משחקיים למקרי חירום כמו אזעקות של רעידות אדמה. כמו בכל המשימות הקודמות, גם כאן עליכם לציין ביצירה כי מדובר במשימת מסלול של צוות המשטרה.

☑ מומלץ! היכנסו אל תיבת הפניות של השוטר מיאלו והכריזו על עצמכם בתגובות כשוטרים במיקמק סיטי ברגע שאתם מרגישים שאתם מוכנים להיות שוטרים במיקמק סיטי באופן רשמי. תיבת הפניות של השוטר מיאלו היא מקום מעולה לשוטרים למצוא שוטרים אחרים בעיר וליצור איתם קשר. יחד תוכלו להפעיל תחנת משטרה פעילה שזמינה למפגשים עם תושבים שזקוקים לעזרה ולהבאת פורעי החוק השונים למעצר.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, אליאן0מלכה, צופיה2013, דוני01234, יעלהYמיקמק, NEORAY0310
3
3
85


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/02/2022   08:56 שיר4076  3
מושלםםם
21/02/2022   22:10 שתיחברות  2
מהמםם♥
21/02/2022   21:31 דוני01234  1
מגניב איזה כיף על ההקדשה