קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 1 – התאמת סדר השלמת השיעורים לנוחיותכם 20/02/2022

"שלום לכל התלמידים החדשים. שיעור זה יעזור לכם בבחירת סדר השלמת השיעורים שלכם. שיעור זה מסביר על סוגי השיעורים השונים הקיימים בלימודים של המוסד הקהילתי שלנו" (בית-היתומים מיקסקול).

המוסד הקהילתי (מהמילה "קהילה" – המקום בו עולים השיעורים) בית-היתומים מיקסקול הוא חלק מרכזי בפרויקט "מיקמקי העיר", הנועד לעזור למשתמשים החדשים בפרויקט מיקמקי העיר בפיתוח הדמות שלהם כתושבים בעיר של העולם התוך משחקי שבפורמט של מיקמק, הנקראת "מיקמק סיטי".

פרויקט מיקמקי העיר הוא פרויקט שבו המשתתפים מגלמים דמויות של תושבי מיקמק סיטי, ובשיתוף עם המשתתפים האחרים בפרויקט מיקמקי העיר, הופכים את מיקמק סיטי למעין עולם כמו של סיפור, אשר מופעל על ידי כל המשתתפים בפרויקט מיקמקי העיר.

כאשר אתם מחפשים איזה שיעור להשלים קודם, היכנסו לדף "קישורים לשיעורים בקהילה" הנמצא באתר של מיקמקי העיר. את השיעורים ניתן לזהות על פי שם השיעור והתמונה הנמצאת מתחת לכותרת של אותו השיעור, המדמה תמונה על לוח הכיתה שבה לומדים את אותו השיעור.

ישנם כמה היבטים שבהם אתם יכולים להתמקד בעת השלמת השיעורים שלכם:

1. פיתוח הדמות במיקמק סיטי
מצאו שיעורים העוסקים בנושאים תוך משחקיים, שיעזרו לכם לפתח את הדמות שלכם. אם אתם רוצים להוסיף לדמות שלכם עבר במיקפולקו, היכנסו לשיעורים המספרים על מיקפולקו. אם אתם רוצים לדעת איך להעלות את הפעילות של הדמות שלכם במסגרת המשפחה שלה במיקמק סיטי (למי שיש משפחה), יש מספר מה של שיעורים העוסקים בפעילויות במיקמק סיטי עם חברים ומשפחה. אם הדמות שלכם בוחרת ללמוד כישוף וקוסמות, גם לזה ישנם מספר שיעורים שונים.

2. התמקצעות בעבודה במיקמק סיטי
אם אתם רוצים להתמקצע בתחום עבודה, מומלץ להשלים משימות מסלול, הנועדו ללמד אתכם על עבודות ספציפיות שבהן הדמויות שלכם יכולות לקחת חלק. בשיעורים הבאים תוכלו ללמוד על עסקים שונים של תושבים אחרים במיקמק סיטי, גם הם בפרויקט מיקמקי העיר, אשר תוכלו לקחת בהם חלק בדרך כזאת או אחרת (להירשם לחוגים, לעבוד בעסקים של אחרים ואף לפתוח עסק משלכם אם תרצו בכך).

3. למידת מיומנויות לחיים (לא רק בתור הדמויות)
שיעורים מסוימים ילמדו אתכם מיומנויות שיעילו לכם בחיים, ולא רק בשלב הזה של חייכם, אלא גם בחיים שלכם כאנשים בוגרים. למשל, שיעור על העסקת עובדים מלמד גם מיומנויות עבודה, שאומנם הותאמו במילים שלהן אל הדמויות שלכם כתושבי מיקמק סיטי, אך הן מיומנויות חשובות כמעט לכל עבודה בחיים החוץ משחקיים שלנו בתור בני אדם. כמו כן, ישנם גם שיעורים כמו "בטיחות ברשת" או "אוריגמי" שבהם המיומנויות לחיים הן שונות לגמרי אחת מן השנייה וברמת חשיבות שונה לגמרי.

4. עזרה טכנית
כמובן שישנם שיעורים שנועדו לעזור לכם לדעת איך להתנהל מול תקלות טכניות, לגבות את תוכן היצירות שלכם, לדעת איך להוסיף קישורים ליצירות בקהילה ועוד. גם לדעת איך להירשם לפעילויות נוספות, כמו חוגים של עסקים שונים במיקמק סיטי, זה גם סוג של עזרה טכנית. כמו כן, השיעור על בחירת שם הדמות נחשב לעזרה טכנית חשובה ויעילה לדמויות החדשות בפרויקט מיקמקי העיר.

5. טקסים + אירועים של חגים + מועדים
נושא זה הוא הנושא הכי פחות פעיל, ואינו מופיע בדף "קישורים לשיעורים בקהילה", אלא בדף נפרד בשם "קישורים לטקסים ואירועים". בדף זה תוכלו למצוא לפי תאריכים (לא מסודר אך מופיע מעל כל שיעור) את השיעורים המיוחדים, הכוללים מידע חוץ משחקי על אירועים שונים, וכמובן מסבירים כיצד ניתן לחגוג את האירועים השונים במיקמק סיטי עצמה, בתור הדמויות שלכם כתושבי מיקמק סיטי.

בכל שיעור תמצאו משימת זכות, שהיא המשימה שאותה אתם יכולים להשלים כדי לקבל נקודות. על סוגי הנקודות השונים תלמדו בשיעור נפרד. בכל משימת זכות תוכלו לראות האם משימת הזכות היא חד-פעמית (ניתנת להשלמה רק פעם אחת) או רב-פעמית (ניתן להשלים כמה פעמים שתרצו). בכל משימת זכות ניתן לראות גם כמה נקודות תקבלו על כל חלק במשימת הזכות, וכמובן מה סוג הנקודות שתקבלו.

⚠ שימו לב! חובה להשלים לפחות משימת זכות אחת בכל חודש (לועזי) שבו אתם רשומים ללימודים של בית-היתומים מיקסקול. מי שלא ישלימו לפחות משימת זכות אחת בחודש מסוים, יוצאו מהלימודים באופן אוטומטי בתחילת החודש שבא אחריו.

*משימות מסלול נחשבות גם הן כמשימות זכות. ניתן להשלים רק משימות מסלול של המסלולים שאליהם נרשמתם. ניתן להחליף מסלולי לימוד במהלך תקופת הלימודים שלכם. פרטים נוספים בשיעור על מסלולי הלימוד של בית-היתומים מיקסקול.

*במידה ויצאתם מהלימודים עקב חוסר השלמת שיעורים בחודש מסוים (ולא מבחירה אישית), ניתן לחזור ללימודים במבחן חזרה ללימודים. פרטים בדף "מבחן חזרה" באתר של מיקמקי העיר.

♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧

משימת זכות רב-פעמית:
כתבו בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול מה אתם יודעים על מילי מילאני, מנהלת בית-היתומים מיקסקול. השתמשו בכוכביות ( * ) בשביל להבדיל בין מידע אחד לאחר.

חלוקת נקודות:
5 נקודות אישיות – כל כוכבית שכוללת בה מידע נכון על מנהלת בית-היתומים מיקסקול.
נקודת חיבה אחת – במידה ויש 10 או יותר כוכביות עם מידע נכון על מנהלת בית-היתומים מיקסקול.

⚠ לא תקבלו נקודות אישיות נוספות על מידע שחוזר על עצמו. כמו כן, לא תקבלו נקודות אישיות על כוכבית שכוללת בה שגיאות, כמו טעויות בכתיבת שם דמות, או מידע שאינו מדויק.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, אליס44489, אופקSחלופי, 78אובה, OmerB2011, אבן8, ויקסי770
7
4
118


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/02/2022   22:10 שתיחברות  4
מהמםם♥
21/02/2022   18:50 אוריקון9  3
היי, ראיתי ששאלת על שם הערוץ שלי. קוראים לו אוריקון M!
21/02/2022   18:48 נורמן326  2
היי, שם הערוץ של אוריקון הוא אוריקון M
21/02/2022   07:30 גלי2נדירה  1
וואוווו! איך משתתפים?