קהילה - היצירות של קספר155
קספר155
107
457

לכתב אורח-ילד זאב 22/02/2022

1- כך הכול התחיל
חופש גדול, ריי (reyi) ומשפחתו הלכו לטייל ביער ולעשות שם פיקניק. הם טיילו ושסיימו בטיול חנו במקום בלי עצים ההורים הכינו את הפרוסות פרסו מפה... התכוננו לפיקניק. בינתיים ריי ומיה השתעממו "ריי" אמרה מיה "רוצה לשחק מחבואים? אני אספור ואתה תתחבא" "טוב" ענה ריי "מילא משעמם ואין מה לעשות". מיה התחילה לספור "אחאאת", ריי רץ מהר להתחבא במקום הכי רחוק שיכל "שתיים" מיה המשיכה לספור ריי ראה מערה נכנס אליה מהר והתחבא בשקט "תישעעע ו... עשר!!!" מיה קראה והתחילה לחפש. המערה היתה שקטה נשמעו רק קולות טפטופי מים שנטפו מהתקרה של המערה ריי המשיך לחכות בשקט הרבה זמן חצי שעה עברה הוא צחקק על כך שלאחותו לוקח הרבה זמן למצוא אותו. "מי זה?" שמע ריי קול מפחיד וצרוד מעט "מי זה שמצחקק? מישהו נכנס למערה בלי רשות!" לפתע גנח משום מקום... איש זאב!!! איש זאב אמיתי שעומד על 2 רגליו, מלא פרווה ואף קטן של בני אדם נראה על פרצופו. ריי נבהל הוא ניסה לברוח... לעשות כל דבר רק להתרחק מאיש-הזאב "עעעעעעעעע" צרח ריי כשאיש-הזאב קפץ עליו ונשך את רגלו, הכול התחיל להשחיר הוא לא ראה הרבה ריי ראה במטושטש הרבה זאבים עם קצף בשיניים מתקרבים אליו מאחורי איש הזאב רגלו נטפה דם הוא כבר לא הרגיש אותה, התחיל לשמוע צלצולים באוזניו ניסה לצעוק לעזרה ללא הצלחה הכל היה מעורפל לו כל כך עד שאיבד את ההכרה והתעלף. כל התקרית הזאת קרתה במשך שעה שלמה שעה שבה מיה וכבר ההורים מחפשים את ריי אפילו המשטרה.

2- השתנות מפתיע
ריי התעורר הוא ראה אנשי זאב נועצים בו מבטים הוא קפץ בבהלה והתקבץ מיד כשהרגיש את הכאב ברגלו "שלום" הרגיע אותו והסביר לו אחד אנשי הזאב, "אני מתולוס המנהיג של אנשי הזאב. אנחנו לא נעשה שום דבר רע לאחד ממנו ואנחנו חיים יחד בלהקות, אתה מבין?" ריי לא הבין הוא יישר מבטו לאחד מאבני הבדולח שהיו בחדר הוא חשב "לא ראיתי בהתחלה את אבני הבדולח הגדולות כנראה העבירו אותי למקום אחר עמוק יותר במערה ו...רגע למה משתקפים על גוש הבדולח רק אנשי זאב? איפה אני? לא... לאאא זה לא יכול ליהיות.. א א אני הפכתי לאיש זאב????".
לילה אחד שהיה ירח מלא יצאו כל אנשי הזאב וגם ריי כמובן. הם הלכו לעיר והתחילו ליילל, להפוך פחים ולהתפרע. ג'ים הוא מוכר נקניקיות בדוכן שלו בפארק וראה את ריי הוא זיהה אותו לפי השלט של "נעדר" שהיה תלוי ליד הדוכן שלו הוא הביט כמה פעמים ב ריי ובשלט לסרוגין ואז הוא הבין שזה אכן הוא. כולם חזרו למערה וג'ים סיפר להורים של ריי על שראה את בנם הקטן ושהוא הפך לאיש זאב. ג'ים היה ידוע עם כל השגעונות והדמיונות שלו אז אף אחד לא האמין לו שהוא ראה את ריי ובמיוחד לא לזה שהוא הפך לילד זאב, "פחחחח" צחקה אמו "אין דבר כזה אנשי זאב" "והילד שלנו לא הפך לילד זאב" אמר אבא של ריי "אני אומר לכם" אמר ג'ים "באמת ראיתי אותו, הילד שבתמונה ליד הדוכן זה הוא!" "תפסיק" אמר אחד השוטרים שנכח בשיחה "תפסיק להמציא המצאות ולך למכור נקניקיות... אני רעב ".

3-החיים בתור ילד זאב
בכל ליל ירח מלא יצאו אנשי הזאב לקצה צוק והחלו לייל. בכל בוקר כשריי קם היה האוכל מוכן, אוכל טעים מאד והוא לא היה צריך ללכת לבית הספר, כל היום השתעשעו אנשי הזאב סיפרו בדיחות, שיחקו, צדו חיות, הבהילו מידי פעם ילדים למרות שריי לא אהב את זה והמציאו שירים מצחיקים בסגנון של אנשי זאב כמובן כך מהר מאד ריי כבר שכח ממשפחתו ומחייו הקודמים לגמרי. יום אחד החליטו כולם שריי צריך להחליף את שמו לשם יותר זאבי אבל ריי לא ידע במה לבחור נתנו לו כל כך הרבה הצעות. חברו הטוב ביותר אוקמי הציע לו את השם סקיי, לבסוף הוא בחר בשם ריי, הוא לא רצה להחליף. ריי ואוקמי השתוללו הרבה והשתובבו הם שיחקו תופסת במערה יחד עם אינגה וג'נטלמי. הם רצו מהר מאד והרעישו, מתולוס ששמע את כל הצחקוקים הלך לבדוק מאיפה הם מגיעים ולפתע נתקע בו אינגה ואחריה רץ ונתקע גם ריי. "הי ילדים תפסיקו להרעיש" אמר מתולוס לג'נטלמי ולאוקמי"ובאשר אליכם אינגה ו ריי כדי שתלמדו איך להתנהג לכן אני שולח אתכם לתא סגור תהיו שם במשך שבוע!"
"אפשר אולי חמש ימים?"
"לא"
"אז ארבע?"
"ברור שלא!"
"בבקשה ממך אל תכניס אותנו לתא"
"מצטער לא אני קבעתי את החוקים אתם צריכים להכנס לתא עקב התפרעות ורעש בשעות של מנוחת הצהריים"
"אז מי כן קבע?"
"אני לא יודע, טוב? עכשיו בואו אחרי" מתולוס הוביל אותום למערה תת קרקעית בעלת שש קומות מלאת תאים "כאן אנחנו נהיה?" שאלה אינגה "אני לא רוצה להיות כאן" התלונן ריי "אל תדאג אנחנו נוציא אתכם מכאן אחרי שמתולוס ילך" לחשה לו ג'נטלמי. מתולוס הכניס אותם לתא ותלה את המפתחות על הקיר ליד התא. "ברצינות? זה תלוי ממש נמוך, חכו אני אוציא אתכם בהכלא" לחש אוקמי הוא לקח את המפתחות פתח את התא והם ארבעתם ברחו. במשך השבוע ניסו ריי ואינגה להסתתר ממתולוס כך עבר לו השבוע מבלי שיגלו אותם בכלל.

4 -השתלטות בעיר
ליל ירח מלא, כל אנשי הזאב יצאו אל העיר שבה היה גר ריי. הם התפרעו, הרסו ובלגנו את העיר. ג'ים מוכר הנקניקיות צפה במתרחש ומיהר לקרוא למשפחתו של ריי. למרות שאף אחד לא האמין לו באו המשפחה הם רצו לגרום לגים שיפסיק לחפור להם. בזמן שהם יצאו שמעו יללות וחששו שמא דבריו נכונים. כשהגיעו ראו את דוכן הנקניקיות הפוך, להקת זאבים מתפרעת, המון בלגאן ופרצוף מוכר. הם נבהלו ורצו להתחבא אחורי פח האשפה הגדול שהיה קרוב אליהם, ג'ים הסביר למשפחה "זה לא זאבים רגילים" חקקקק (משיכת חננה) "זה אנשים זאבים, זאת אומרת שהם אנשים שנהיו להפוך לאנשים שהם זאבים, אתם את שאני מה אומר מבינים?" "לא" ענתה מיה "לא כל כך" "הוא מתכוון שריי הפך לאיש זאב" אמרה אמא שלה. האווווווו אינגה העיפה באגרסיביות את הפח שמאחוריו הם התחבאו. ריי, אניגה, ג'נתלמי, ואוקמי הבחינו בהם והתחלו להסתער עליהם. הארבעה קפצו, שרטו ונשכו. מיה בכתה ואמרה "אתה לא זוכר אותנו, ריי?" האבא המשיך אותה כי בכיה גבר עליה "ריי מה קרה לך? שכחת אותנו? דאגנו לך!" " למה אתה עושה את זה?" שאלה אמו. ריי לא הבין מי הם, מה הם רוצים מימנו ועל מה הם מדברים. הוא חטף בחוזקה את מיה וברח. באותו זמן שאר אנשי הזאב השתוללו והקימו מהומה, הוריו של ריי הזמינו משטרה וסיפרו להם על מה שארע ושהמצאותיו של גים נכונות.
"תעזוב אותי" צעקה מיה "בעצם אל תעזוב, אני מפחדת". ריי ברח רחוק, הניח את מיה על הרצפה ושאל מי היו כל האנשים שראה, "אלו ההורים שלנו" "ההורים שלנו? מה את ממציאה? אין לי הורים!" הם הביטו אחד בשני בלי מילים והרעש שעצר את הדממה היה שיעולה של מיה שהתקשתה לנשום מדקירת זאב בריאות שלה. "תפסיקי לחרפן אותי!" אמר ריי והעיף אותה רחוק עד שנתקעה בעץ נשימתה הפסיקה ומיה התעלפה. ריי הרים אותה, התגנב למערה בשקט בזמן שכולם ישנו והתחבא בגומחה חשוכה. ריי רצה להרוג את מיה, הוא קירב את ציפורנו החדה והארוכה לצוארה של מיה וחתך בחזקה.

5- חקירות
בתחנת המשטרה חקרו את הוריו של ריי ואת גים.
האמא הייתה בחדר החקירה לבד והאבא היה בחדר אחר אבל הוא לא היא לבד, הוא נדפק עם גים.
"יש לך תמונה של הילדה?" "כבר נתנו לחוקר " טוב יופי יש לנו כמה צילומים ממצלמות הרחוב האם תוכלי לזהות את בנך בין כל הזאבים?" בטח". הוא הראה לה תמונות והיא הצביע על התמונות שבהם הופיע ריי. בינתיים בחדר השני סיימו לחקור את גים ואביו של ריי , השוטר אמר לגים "לך לחדר הסמוך ותודיע שאני סיימתי לחקור" גים הלך. השוטר בחדר הסמוך שאל מה יש לו לאמר, "רוצה בסקוויט?...לא משנה, השוטר שתפסיק חקירה אמר מייד" "מהה? זה מה שהוא אמר? תגיד לו שאני אבוא עוד מעט" גים הלך לחדר החקירה השני ואמר" השוטר אמר שהוא אוהב אותך מעט מעט" "מה הוא אוהב אותי מעט? מה הקשר עכשיו? תגיד לו שיש לו עסק איתי" גיים חזר לחדר הסמוך ואמר "השוטר השוטר אמר שיש לך שסק בייתי" "בטח הוא שתוי תגיד לו שאם הוא שתוי אין לא כל סיכוי ואני לא בא" גמור בסדר אמר גים "השוטר אמר הוא שאתה לא שפוי ואין לך כישרון ביטוי" השוטר עשה פרצופים ואמר "כך הוא מעז לדבר אני אלך אליו עכשיו!" השוטרים נפגשו במסדרון. שוטר א: מה זה? לי אין כישרון ביטוי?" שוטר ב: אני בכלל אמרתי שאתה כנראה שתוי, למה אמרת שיש לי שסק ביתי?" שוטר א: ,מה פתאום? אני אמרתי שיש לך עסק איתי, מה אתה חושב לעצמך? לומר כך שאתה אוהב אותי רק מעט" שוטר ב אמר:" מה? בכל זאת, למה אמרת לי להפסיק את החקירה?" שוטר א: " אני אמרתי שסיימתי את החקירה. שוטר ב: "אוי אני מאוד מצטער כנראה שהייתה פה אי הבנה, אוי אחי תסלח לי, שוטר א: "סולח אחייי", כך התחלו זוג השוטרים להתחבק ולהתבכיין. החקירות נגמרו, הוריו חזרו לביתם עייפים ועצובים, וגים חזר לדוכן הנקנקיות או יותר נכון ברח לשם אחרי שהשוטרים צעקו עליו.
6-בחזרה לאחור

ריי קירב את ציפורנו החדה והארוכה לצוארה של מיה וחתך בחזקה.
בדיוק באותה השניה התעוררה מיה, מיה נסוגה לאחור וריי הצליח לגרום לה לשריטה עמוקה אך לא הצליח להרוג אותה. מיה בכתה, ירדו לה הרבה דמעות. ריי נרתע והרפה מצוארון חולצתה את אחיזתו. מיה המשיכה לבכות וריי נזכר בה, כשהיתה קטנה וילדים גדולים מימנה הרביצו לה, הוא נזכר איך שהוא הרביץ להם בחזרה, ניגב את דמעותיה והיא שמחה וצחקה למרות שלפני שניה הוכתה. ריי לא הבין מהיכן הזיכרון הזה ולפתע זכר בהוריו, כשהוא היה קטן הרביצו לו ואמו הרגיעה אותו ואביו קנה לו גלידה.
"מי... מי... מיה?" נזכר ריי "אח גדול!" מיה ניסתה לצעוק אבל ריי כיסה את פיה, "שקט, שלא ישמעו"..."סליחה, התגעגעתי אליך, איך זה קרה לך?", "ננשכתי ו... זה מה שהפכתי", מיה התחילה להשתעל חזק, נשימתה פסקה וריי היה חייב לטפל בה. הוא לא ידע איך... ומה לעשות... בלית ברירה הוא קרא למתולוס וביקש ממנו שיטפל במיה.
ריי הסביר לו את מה שקרה ושאל אותו "האם אני אוכל לחזור להיות אדם רגיל?" מתולוס השיב לו "יש אפשרות, ישנו זאב מבודד שגר רחוק, באמצע היער, הסבוך, הגדול והוא היחיד שמסוגל לעשות את זה!" "טוב, אני אעשה את זה!".
ריי וג'נטלמי נפרדו לשלום ממתולוס, אוקמי ואינגה, הם החזירו את מיה בשקט לבית. ויצאו מהעיר, כך הלכו להם בדרך ליער.
7-המסע ליער
ריי וג'נטלמי הלכו כבר במשך שעה, ג'נטלמי שאלה "אתה יכול לספר לי כבר לאיפה אנחנו הולכים?" מהה את לא יודעת?" ענה ריי בשאלה "אנחנו הולכים ליער" מההה? אנחנו הולכים ליער? שמעתי שיש שם חיות טורפות וטרולים מפחידים!" "אני יודע" הוא ענה" "ו...? מה? אתה לא פוחד?! למה אתה בכלל רוצה ללכת לשם?" שאלה ג'נטלמי ריי אמר: "בגלל ששמעתי שיש שם ביער איש זאב שיכול להחזיר אותי להיות בן אדם" מההה? למה אתה בכלל רוצה בכלל לחזור להיות בן אדם אתה לא רוצה להיות איתנו?!" צעקה ג'נטלמי "אני רוצה להיות אתכם אבל אני מתגעגע למשפחה שלי ואני רוצה לחזור להיות איתם" אמר "אני אתגעגע אליך" אמרה גנטלמי "אתגעגע מאוד אתה תבוא לבקר נכון?" היא התחילה לבכות וריי ניסה להרגיע אותה אבל לא הצליח, ג'נטלמי התעצבנה עליו מאוד בגלל ש ריי רצה לעזוב אותם כדי לחזור להיות בן אדם והיא לא דיברה אתו במשך כל הדרך.
ריי וג'נטלמי המשיכו ללכת ואחרי זמן מה הם הגיעו ליער, ריי התחיל לפחד, היער נראה יותר מפחיד שרואים אותו מקרוב חשב לעצמו ובלע רוק.
הם נכנסו ליער והתחילו לשמוע קולות מפחידים של חיות. פתאום משום מקום נפל על ג'נטלמי מלכודת והיא נלכדה במלכודת שהטרולים שמו, הם התחלו לשמוע קולות של צעדים וידעו שהטרולים באים לפגוע בהם. ג'נטלמי אמרה לריי לברוח והוא לא הסכים הוא אמר: "אני לא אעזוב אותך".
היא התחלה לצעוק לו שיברח אבל היה מאוחר מידי. הטרולים הגיעו והיה על פניהם מבט מאיים, הם התחילו לדבר בניהם ואמרו: "אוו איזה יופי תפסנו שני ציפורים במכה אחת, המלך שלנו יהיה מאושר! הטרולים התחלו לרדוף אחרי ריי כדי לתפוס אותו, הוא פתאום נעצר הטרולים חשבו שהוא כבר התעייף ופתאום ריי התחל בהתקפת פתע ובשניה אחת פגע ריי בשניהם וחשב לעצמו ממתי אני התחזקתי כל כך? והבין שזה שהוא הפך לאיש זאב חיזק אותו, והטרולים התחלו לבכות "אימלה אני מפחד זה לא שווה את זה" וברחו בין העצים ריי שיחרר את ג'נטלמי מהמלכודת והיא אמרה: "תודה רבה ריי וגם סליחה על זה שהתעצבנתי עליך מקודם אם אתה רוצה לחזור להיות בן אדם זה בסדר אם אתה חושב שזה הכי טוב בשבילך אבל אני עדיין אתגעגע אליך מאוד! אתה תבוא לבקר אותנו נכון? "בטח אל תדאגי"

8- בחזרה הביתה
ריי וג'נטלמי התחרו עד שראו פתח מערה והבינו כשהגיעו ליעדם הם נכנסו למערה, "שלוםםם! יש פה מישהו?" ג'נטלמי צעקה, הם התקדמו במערה ואז הם שמעו קולות מוזרים בהתחלה חשבו שזה עטלפים עד שפגשו איש זאב זקן מאוד יושב במערה ו... שר אופרה.
"אממ סליחה" אמר ריי "האם אתה איש הזאב המפורסם? זה שעוסק בכישופים?"
"ילדים אין לכם נימוס?! לא לימדו אתכם לדפוק בדלת?" " אממ" אמר ריי "סליחה אבל נראה לי "שהדלת" שלך עפה מפה" וג'נטלמי לחשה לו: "אני לא מתפלאת למה" והשניים צחקו
"טוב ילדים, מה אתם רוצים?" אמר איש הזאב המטורלל.
"אני רוצה שתחזיר אותי להיות בן אדם" אמר ריי. "מהה? איפה?" -"איפה מה?" -"בן אדם!" -"אממ אין פה בן אדם" –"אז למה אמרתה שיש פה בן אדם? נבהלתי!" -"לא אמרתי את זה, אני שאלתי אותך אם אתה יכול להחזיר אותי להיות בן אדם?" –"אהה אז למה לא אמרת?" –"אני כן אמרתי" -"אהה אז לא אמרת שאמרת?" -"אני כן אמרתי שאמרתי" -"אהה טוב".
"טוב בכול מקרה, אתה יכול להפוך אותי לבן אדם?" "כן, אני יכול להחזיר אותך להיות בן אדם" ענה לו הזקן "רק אם אתה תהיה מספיק מתורבת" "אוףף" נאנח ריי
"אתה יכול ללמד אותי איך להיות יותר מתורבת?" "לא" הזקן ענה "למה לא? בבקשה!" "טוב אבל רק בתנאי אחד" -"טוב אני יעשה הכול רק מה התנאי?" הזקן המטורלל אמר "התנאי הוא שאתה כל יום תעבוד בשבילי!" -"אעבוד בשבילך?" -"כן! אתה צריך לעבוד בשבילי, למשל לצוד בשבילי דגים לחטוב עצים ועוד דברים כאלה" -"טוב אני מסכים" ענה ריי.

לאחר חצי שנה ריי היה מוכן, מספיק מתורבת כדי שיוכל להיות אנושי וגם ג'נטלמי נשארה אתו.
ריי והאיש זאב המטורלל התחלו ללכת להר מיוחד להר שיש לו יכולות מאוד מיוחדים.
הם הגיעו לפסגת ההר, ג'נטלמי אמרה "אני מאוד אתגעגע אליך" "גם אני אמר ריי "אבל אל תדאגי אני אבוא לבקר!". ג'נטלמי הייתה צריכה ללכת, הזקן אמר שאסור לאף אחד להיות נוכח אז היא פנתה וחזרה לבית.
הזקן התחל לומר דברי כשפים וריי התחל לראות אור זוהר הוא נמשך לאור והרגיש תשוש, הוא התעלף.
ריי התעורר הוא מצא את עצמו על המיטה שלו הוא ראה את אמא שלו, "איך אתה מרגיש?" שאלה אמא שלו ריי לא ענה לה ושאל אותה "אמא איך אני הגעתי לכאן?"
היא ענתה "אנשים מהשכונה שמכירים אותך ראו אותך שוכב על הרצפה ולידך היה איש זאב, כשהם הגיעו קרוב אליך איש הזאב ברח והם סחבו אותך לפה!", "אהה, כן עכשיו אני נזכר" אמר ריי ונרדם.
לאחר כמה ימים ריי הרגיש טוב יותר והמשיך את חייו כרגיל, כמובן שלא שכח וביקר את חבריו הזאבים פעם בחודש... בליל ירח מלא.

מוקדש לואי, מיהלי
11
9
166


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/07/2022   15:52 דבורלה770  9
מעלף!! אהבתי!! אני כל הסיפור לא הצלחתי להקשיב לאחים שלי
מרוב שהייתי במתח! אתה אלוף!
04/03/2022   13:08 יגלXקול  8
מותח!!!!
04/03/2022   13:07 ביבישולט1  7
ואוווו אהבתי!
הקטע שבו reyi מנסה לדקור את מיה מותחחחחח, פתאום עברת לקטע אחר של החקירות רציתי לקרוא אותו מהר ולהגיע לקטע שבו מגלים מה קרה למיה אבל זה היה כל כך מצחיק ולקח לי זמן לקרוא את זה

בקיצור זה מהממם!
25/02/2022   23:29 נעמושי06  6
אני גם פרסמתי סיפור לכתב אורח, מקווה שתקרא :)
אתה כותב מדהים, שיהיה לך לילה ממקמק!
25/02/2022   11:55 דרדסהמלך1  5
וואו וואו וואו וואו וואו וואו וואו וואו וואו וואו וואו!!!!!!!!
תקשיבב:
יש לך כישרון כתיבה מדהים! אתה בטוח שלא העתקת?
אתה סוּפּר-דופר מוכשר!
אני בכלל לא אתפלא אם תזכה!
24/02/2022   22:36 08642noa  4
מושלםםםםםםםםם יש אצלי בקהילה שתפ בבקשה תכנסי
24/02/2022   15:25 קייטי6911  3
סיפור מקסיםם
23/02/2022   17:47 אביגייל749  2
זה סיפור ממש חמוד
23/02/2022   14:42 סנוי20  1
וואוו!!!

אני לא כל כך אוהבת לקרוא הרבה במחשב אבל את הסיפור הזה יש לך חשק לקרוא אז אני אעביר את הסיפור לword אגדיל את הכתב ואקרא.