קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 2 – חברי הקהילה / הבלוגרים 27/02/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: חברי הקהילה / הבלוגרים

קצת על המייסדת של מסלול זה:
זואי מוש היא אחת ממיקמקי העיר המקוריים שהשתתפו בסדרה "מיקמקי העיר" שעלתה לקהילה בתור תסריט. את מסלול "חברי הקהילה / הבלוגרים" היא החליטה לייסד כאשר הקהילה שלה הייתה פעילה.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
חברי הקהילה / הבלוגרים הוא מסלול שנועד למיקמקים שאוהבים להעלות יצירות לקהילה. מסלול זה הוא הזדמנות למיקמקים שרוצים לפתוח עסקים ופרויקטים קהילתיים (בקהילה שלהם) לתרגל את המיומנויות הדרושות להם בקהילה, ואף לעזור למיקמקים אחרים שאינם מומחים בקהילה וזקוקים להדרכה. שיעורים כמו "כשאין אנטר", ""איך להוסיף קישורים ליצירות בקהילה", "תכנון וגיבוי תוכן היצירות שלכם", "הקהילה", "מה עושים כשחברים פורשים", בטיחות ברשת" ועוד נועדו לעזור לתלמידים להתנהל עם הקהילה בצורה נכונה ויעילה. תלמידים במסלול זה הם מיקמקים שיוצרים לא רק בשביל פרסום, אלא בעיקר בשביל הכיף.

משימה מס' 1 של חברי הקהילה / הבלוגרים:
התגובות הן המקום בו הקוראים מביעים את דעתם האישית על יצירות שונות. לכל אחד יש סגנון כתיבה שונה, המתייחס ליצירה שאליה הוא מגיב. עליכם לקרוא תגובות בקהילה שלכם או של מיקמקי עיר אחרים ולבחור תגובה שנראית לכם מעניינת. הכינו יצירה שבה תצטטו את אותה התגובה ותכתבו למה בחרתם את התגובה שבחרתם. ניתן לכתוב אילו רגשות תגובה זו מעוררת בכם ואילו תובנות עולות לכם ממנה. יש לשים קישור ליצירה שממנה נלקחה התגובה, להקדיש לבעל/ת היצירה שממנה נלקחה התגובה וכמובן גם לכותב/ת התגובה. זכרו כי בקהילה התגובות חשובות ביותר, מכיוון שהן משפיעות על בעלי הקהילה. על כל יצירה שבה תסבירו על תגובה (כולל ציטוט + קישור נכון + ההקדשות הנדרשות) תקבלו נקודת מסלול.

משימה מס' 2 של חברי הקהילה / הבלוגרים:
אתם אומנם לומדים איך להתנהל בקהילה, אבל לא כל מי שרואה את היצירות שלכם מבין בה. תעלו מדריך מסודר על משהו בקהילה. אתם יכולים להסביר איך לשלוח יצירות, על עריכה בתוכנות שונות, איך אפשר להתמודד עם תגובות שליליות, איך להכין עיצובים, איך לפרגן למיקמקים שכותבים תגובות חיוביות, שיתופי פעולה בין קהילות ועוד. על כל יצירת הסבר תקבלו נקודת מסלול.

משימה מס' 3 של חברי הקהילה / הבלוגרים:
גם חברי הקהילה / הבלוגרים מקבלים אפשרות להשלים משימת מסלול בדף מטלות הכתיבה. במשימה זו, עליכם לכתוב בתגובה לדף מטלות הכתיבה המלצה לאחת הקהילות של מיקמקי העיר. בחרו קהילה של מיקמק/ית שמופיע/ה באתר של מיקמקי העיר, הכירו מעט את הקהילה ונסחו המלצה משלכם שמסבירה לקוראים למה כדאי להם לבקר גם בקהילה שבחרתם להמליץ עליה.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, ליה7599, הראל4496, נעם1712, ליסה819, מימר9, ארנבי236
3
1
112


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/02/2022   15:52 הילה1494  1
מהמםם!