קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 3 – צוות המורים 27/02/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: צוות המורים

קצת על המייסדת של מסלול זה:
מילי מילאני היא אחת ממיקמקי העיר המקוריים שהשתתפו בסדרה "מיקמקי העיר" שעלתה לקהילה בתור תסריט. את מסלול "צוות המורים" היא החליטה לייסד כאשר ירשה את בית-היתומים מיקסקול מאבא שלה.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
צוות המורים הוא מסלול שנועד לעזור למיקמקים שרוצים להיות מורים להכיר את המקצוע מקרוב, כדי שידעו יותר טוב איך הוא מתנהל ויוכלו לעסוק בתחום זה בעתיד. שיעורי חברה, שיעורי חירום, שיעורים שמסבירים על בטיחות ברשת, שיעורים על ערכים, שיעורים שמדריכים על העלאת יצירות לקהילה עם קישורים, לגבות את תוכן השיעורים ועוד – כל אלה הם שיעורים יעילים לתלמידים במסלול זה. תלמידים במסלול זה יודעים שתמיד יש עוד מה ללמוד, בדיוק כמו שתמיד יש עוד מה ללמד, והם ישמחו להשקיע בללמוד איך מערכות לימוד נוספות עובדות במיקמק סיטי ולהתנסות במגוון שיעורים.

משימה מס' 1 של צוות המורים:
צרו קשר עם מורה של קבוצת למידה אחרת (ניתן לעשות זאת גם עם מדריכי חוגים) מתוך דף העסקים שמתקיימים במיקמק סיטי. בעזרת המורה, העבירו יחד שיעור. את פרטי השיעור יש להעלות לקהילה. תארו בתוכן היצירה מה התרחש בשיעור ו/או תעלו את השיעור עצמו לקהילה כסרטון. אם השיעור הועבר במקום כלשהו במיקמק סיטי (העיר שבאתר), יש להעלות לפחות תמונה מתוך השיעור. אם השיעור עלה לקהילה, יש לשים ביצירה שלכם קישור ליצירה שבה עלה השיעור. זכרו לציין את השם של המורה שאיתו שיתפתם פעולה (שם דמות + שם משתמש). אם השיעור הועבר במקום כלשהו במיקמק סיטי, מה שאומר שבאו תלמידים לשיעור (לא כמו ביצירה שלא יודעים מי ראו ומי לא), הקדישו את היצירה שלכם לתלמידים שבאו לשיעור, יחד עם ההקדשה למורה המקורי של אותו השיעור.

משימה מס' 2 של צוות המורים:
היכנסו לדף הכתיבה של בית-היתומים מיקסקול (ראו קישור בתחתית היצירה). כתבו בתגובה לדף מטלות הכתיבה מקצוע לימודי כלשהו. הסבירו בתגובתכם כיצד הייתם מלמדים את אותו השיעור במיקמק סיטי עצמה – איזה משחק מתאים לשיעור? איזו פעילות הייתם עושים לתלמידים בנושא זה? מה אתם הייתם מספרים לתלמידים בשיעור? וכמובן זכרו לציין האם השיעור הוא על מידע חוץ משחקי או תוך משחקי.

ההבדל בין מידע חוץ משחקי לתוך משחקי:
מידע חוץ משחקי הוא מידע שרק אנחנו השחקנים יודעים, אבל הדמויות שלנו לא יודעות את זה, כי זה לא חלק מאיך שהעולם התוך משחקי פועל. למשל, שיעורים כמו "תהליך האימוץ" מלמדים על אפשרות של הדמויות לאמץ במיקמק סיטי, ולכן הם שיעורים תוך משחקיים שמלמדים את הדמויות על דברים שבעולם שבו הן חיות. לעומת זאת, שיעורים כמו "שפת הסימנים" מלמדים אותנו על שפות סימנים הקיימות בעולם החוץ משחקי, שכוללות הבעות פנים ותנועות ידיים, מה שהדמויות שלנו כמיקמקים לא ממש יכולות לעשות בפורמט הנוכחי של מיקמק.

משימה מס' 3 של צוות המורים:
לשוטר מיאלו יש תיבת פניות בקהילה שלו. תיבת הפניות נועדה לאפשר לתושבי מיקמק סיטי לפנות אל משטרת מיקמק סיטי בבקשת עזרה (בתגובות לאותה היצירה). גם אתם כמורים יכולים לעזור לתלמידים. הכינו בקהילה שלכם תיבת פניות משלכם, שאותה תוכלו לשלוח במיקטוק לכל חבר חדש. ענו על הפניות שקיבלתם ביצירות חדשות. על כל יצירה שבה תענו על הפניות שקיבלתם, תקבלו נקודת מסלול נוספת. זכרו להקדיש את היצירות שעונות לפניות שקיבלתם לאותם המיקמקים ששלחו לכם את הפניות, כדי שהם יקבלו התראה על התשובה מכם.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, רילי400, נמלה354, ביל211, מיציומוצי, Max12487, זואי10285
1
2
110


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/02/2022   15:52 הילה1494  2
מושלםם!
27/02/2022   15:06 מיציומוצי  1
יאאאא מהמם
תודה על ההקדשה!❣