קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 4 – אגודת הדיבר השני (חברות) 27/02/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: אגודת הדיבר השני (חברות)

קצת על המייסד של מסלול זה:
עמנואל מאלוק קומס אש הוא אחד ממיקמקי העיר המקוריים שהשתתפו בסדרה "מיקמקי העיר" שעלתה לקהילה בתור תסריט. את מסלול "אגודת הדיבר השני (חברות)" הוא החליט לייסד כאשר למד על דיבר זה.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
אגודת הדיבר השני (חברות) הוא מסלול שנועד למיקמקים שאוהבים להיות פעילים חברתית, לשחק ולעזור לתושבי מיקמק סיטי האחרים. במסלול זה, התלמידים מקבלים הזדמנות לתרגל את הכישורים החברתיים שלהם ולגלות דרכים חדשות ויצירתיות לבלות עם אחרים. שיעורי חברה הם השיעורים היעילים ביותר למי שבחרו במסלול לימוד זה.

משימה מס' 1 של אגודת הדיבר השני (חברות):
כאשר יש משימות במיקמק סיטי, עזרו לתושבי מיקמק סיטי להשלים אותן. הזמינו את אלה שסיימו את המשימה להצטרף אליכם לעזור לאחרים. הצטלמו עם המיקמקים שבאו לעזור אתכם לאחרים, כשאתם אומרים ביחד את המילה "חברות". תעלו את התמונה לקהילה שלכם. ציינו ביצירה את שמות המשתמשים שהצטרפו אליכם. הקדישה את היצירה להם ולמנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (mili11).

בנוסף לנקודת המסלול, תקבלו 5 נקודות אישיות על כל מיקמק שהצטרף לעזור לכם.

משימה מס' 2 של אגודת הדיבר השני (חברות):
המציאו משחק חברתי חדש שאפשר לשחק במיקמק סיטי. הסבירו ביצירה או בתגובה לכיצד משחקים במשחק שהמצאתם. ניתן לבסס אותו על משחק קיים. ניתן לקחת השראה למשחק שאתם ממציאים ממשחקים שמוזכרים בשיעורי החברה של בית-היתומים מיקסקול.

משימה מס' 3 של אגודת הדיבר השני (חברות):
המציאו משחק רב-משתתפים חדש שאפשר לשחק במיקמק סיטי. הסבירו בתוכן של יצירה שתעלו לקהילה כיצד משחקים במשחק שהמצאתם. בניגוד למשימה מס' 2, במשימה זו משחק רב-משתתפים הוא משחק המובנה בתוך מיקמק סיטי, כמו המשחקים "מיקלפים", "קרב בלוני מים", "מיקמק בועות" וכדומה. לעומת זאת, המשחק שעליכם להמציא במשימה מס' 2 הוא משחק רב-משתתפים שאינו דורש מצוות מיקמק ליצור לו משחק מובנה. משימה מס' 3 נועדה לעודד את התלמידים במסלול זה להמציא משחקים חדשים לפורמט של מיקמק, שבהם מיקמקים יוכלו לשחק ביחד.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, נדב1384, קשתשלאבטיח, king497, להלילו27, קופיני1, לוטם133
4
3
110


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/03/2022   12:54 קשתשלאבטיח  3
איזה יפההה תודה על ההקדשה מעריכה כל כךךךך :)))))
27/02/2022   15:50 הילה1494  2
ואווו מהמםם!
27/02/2022   12:10 באפי2223  1
וואי...
אין מילים...
כדי לתאר...
את המדהימות הזאת!!!!!