קהילה - היצירות של מיקמקריפי
מיקמקריפי
51
65

בטח ברור שזהו החפירות היחידות פה אבל בטוב טעם 03/03/2022

אל תעקבו אחרי אם אתם לא מגיבים למה שאני כותב בתוכן של היצירה.

תודה, זואי, ששלחת גם לי את הציור ההוא שציירת. ראיתי ששלחת גם לשיוש, למדל ואפילו למילי. שאפו. הקטנתי קצת את הציורים של האחרים, כדי שיראו אותי יותר באמצע, כי היי, זאת היצירה שלי, לא?

גם בחרתי את הגרסה של "ריפי מהציור הראשון" והשאר מהציור השני, כי אני יותר אוהב איך שהעור שלי נראה כשהוא יותר כהה ופחות שזוף. מצד שני, שיוש נראית הרבה יותר שיוש עם הצבעים המדויקים שלה. עליך ועל מדל לא רואים כמעט שום דבר שונה, חוץ מאולי שהחולצה שלו יותר כהה, אבל בסדר, שמתי גם את הגרסה המעודכנת שלכם.

יש פה מישהו שלא מכיר את מי שבציור? כן? לא? אחלה, אז בואו נמשיך לשלב הבא. החלק הבא ביצירה הזאת הוא קצת קשה, כי הגעתי להחלטה הבוגרת של להיפרד מחברה שלי, מה שאומר שהכנתי תוכן מסודר – כן כן, מסודר – בשביל לעשות את זה כמו שצריך. אל תתרגלו לתוכן מסודר כזה בקהילה שלי. בעיקר אל תתרגלו לחפירות [כן אוח יצא ארוך] – זה פחות התחום שלי.

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

סיכום תקופה בנקודות של תאריכים כי למה לא;

19.10 – אני ושיר זוג רשמית, בעיקר כי שנינו לא מעוניינים למצוא זוג אחר ורוצים שיפסיקו לנדנד לנו עם העניין של הזוגיות. הפסקתי לקרוא לה תיקונט.

12.10 – ניצחתי את שיר בהתערבות. שיר סיפרה לי שהיא חולמת להגיע למקום ראשון בכל המשחקים של מיקמק סיטי, "כי זה גם כיף לנצח | וגם זה נותן מטרה | להתאמץ".

ההתערבות – מי יגיע לשיא הכי גבוה במיקלידה ביום אחד.
שיר;
אני;

27.10 – תפסתי אומץ ולקחתי את שיר למיקפה לאכול צ'יפס. היה אש.

05.11 – ניצחתי את שיר בהתערבות נוספת, הפעם ארבע בשורה. לא חוכמה, כי אני מתאמן הרבה, אבל עדיין התרשמתי ממנה.
התור האחרון;

18.11 – שלחתי לשיר משלוח פרחים. שנינו היינו מובכים מזה, אבל היה בזה גם משהו נחמד. אני הייתי רשמי, היא התרגשה קצת והגעתי למסקנה הברורה שאני לא אעשה את זה יותר לעולם, אלא אם מישהו יתערב איתי על משלוח פרחים.

16.12 – שיר באה לבקר אותי במעצר בכלא האופק [ראו הרפתקאות מיקמקי העיר במיקפולקו סצנה 49]. זאת הפעם האחרונה שנפגשנו. הדבר האחרון שדיברנו עליו, זה המידע שלא יצא לי לספר לה, שהשגתי בהתערבויות בזמן שהייתי במעצר שם, שהיה די מגניב איכשהו.

היום – התחלפה שנה [עכשיו 2022] ושנינו המשכנו הלאה בחיים. אני יצאתי מהמעצר וחזרתי למיקמק סיטי, היא עזבה לפי מה שהבנתי את הלימודים במיקפולקו, וכל אחד כבר המשיך הלאה. אחותי במשפחה המאמצת שלי, ליב, התחילה לנדנק לי על זה שאני לא באמת עושה שום דבר עם שיר, אז אולי כדאי שלא אמשיך להיות איתה בזוגיות סתם בשביל שההורים לא יציקו לי. בטח ברור, רק שאין לי כח עכשיו לעמוד מול ההורים המאמצים שלי, עם כל מה שעובר עליהם בתקופה האחרונה, שיצאו עלי בגלל שאני לא נשאר עם שיר. ליב אמרה שהיא.. איך מתרגמים "Got your back"? כזה מגבה אותי, למקרה שהם יחליטו להגיד על זה משהו. אמרתי לה שתגבה אותי כשאני אצא מהארון בפניהם, והיא איתי לגמרי, אז אולי באמת הגיע הזמן להיפרד ולהמשיך הלאה בחיים. שיר, את עושה את זה בעצמך כבר עכשיו, אז למה שאני לא, נכון?

שיר, עכשיו את חוזרת להיות תיקונט בשבילי, כי אנחנו כבר לא זוג. תחשבי עלי מה שאת רוצה, כי בטח שאני חצוף שאני נפרד ממך בקהילה ולא פנים-אל-פנים, אבל אני לא ממש יכול להגיע למצוא אותך איפה שלא תהיי במיקפולקו, ובמיקטוק זה הרגיש קטן מדי. רציתי לעשות סיכום תקופה יפה, שאגב לדעתי מגיע לך אפילו יותר מזה. חבל שאני לא הג'נטלמיק המושלם שמגיע לך, אבל מצד שני, את בכלל לא רוצה איזה ג'נטלמיק, נכון? זה לא הקטע שלך, עד כמה שיצא לי להכיר אותך בתקופה שהיינו ביחד.

בהצלחה בהמשך החיים.
[בהצלחה בלהיות מקום ראשון בכל טבלאות השיאים של כל המשחקים. אני מאמין בך].

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

בא לכם לנסות את מזלכם מולי בארבע בשורה? מאמינים שתצליחו לכסח לי את הצורה?

קראו בקישור הזה את ההוראות של שת"פ ההתערבות מולי.

רעיונות לדברים שאפשר להתערב עליהם? שלחו את הרעיונות בתגובות כאן.

מוקדש ל שיר5033, לא_אכפת_לי_מי_עוד_רואה, תכבדו_ותנו_מרחב, תגיבו_רק_על_הציור, או_בואו_התערבות
6
2
84


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/09/2023   15:11 שוקולדיטור  2
נמחקו מספר סצנות בהרפתקאות מיקמקי העיר במיקפולקו, אז הסצנה שדיברת עליה היא כבר לא 49.
הסצנה שוחקה ב16.12.2021 ונקראת "ביקור בכלא "האופק" שברובע הקיץ עם סושי"
03/03/2022   15:56 מחוגימלך  1
מוכן להתערבות.
נקבע במיקטוק, ומשם כבר אנצח
3=====טסתי