קהילה - היצירות של דוגי770
דוגי770
73
123

כפר מיקמק! פרק הבכורה (ראשון) 11/03/2022

שלום מיקמקים!
ברוכים הקוראים לפרק הבכורה של הסיפור - כפר מיקמק!
פרק ראשון - המלחמה!
דומייה עמוקה כיסתה את נמל ניו יורק באותו לילה. גושי הקרח שהחלו מבצבצים בין הגלים העידו על הקרה העומדת לפקוד את העיר. בתוך המים השחורים השתקפו אורותיה של מנהטן. רוח קלה הרטיטה את המים שליחכו את דפנותיה המחלידות של אניית התובלה הצרפתית 'מון בלאן'.
התאריך היה אור לכ"ה חשוון תרע"ח. מלחמת העולם הראשונה עמדה בפני מפנה דרמטי. יומיים קודם לכן הפילה המהפכה הבולשביקית של ולדימיר לנין את הממשלה הרוסית. לנין הבטיח להוציא בהקדם את ארצו מהמלחמה ההרסנית ביותר שהעולם ידע. הגרמנים לא האמינו למזלם הטוב. יציאת רוסיה מהמלחמה העניקה להם הזדמנות פז לשבור סוף-סוף את התיקו המתיש שהשתרר בשלוש שנים האחרונות בחזית המערב ולהכניע את צרפת. אבל את המקום שפינו הרוסים כבר החלה למלא מעצמה חדשה: האמריקאים. טונות של חומרי לחימה זרמו בכל יום מהמזחים העמוסים של ניו יורק לעבר החזיתות הרחוקות באירופה. בקרוב יבואו בעקבותיהם גם חיילים.
רייצ'ל קופ הקדימה לישון אותו לילה. מתוך חלון צריף העץ שבו התגוררה עם משפחתה היא ראתה את עצי האורן החשוכים בחוץ מתנועעים ברוח הקלה ומסתירים את אור הכוכבים. ממול ליד האיים היא הבחינה במטושטש בצדודית של אנייה גדולה הממתינה להיכנס לנמל.
קופ ומשפחתה היו חברים בשבט אינדיאני קטן בשם מיקמק. בזמנים קדומים המיקמקים חיו בכל סביבות מפרץ הליפקס, אבל בצוק העיתים התפשטה העיר והם נדחקו לכפר הקטן והשליו הזה ממש ביערות העבותים הסמוכים ל'נרוס' – התעלה המוליכה לתוך הנמל. המקום דווקא מצא חן בעיניהם. הוא היה מוקף עצים אבל קרוב דיו למעברי המים השונים כדי להגיע לעיר בחצי שעה של חתירת קאנו מהירה.
כשקופ הייתה ילדה היא הלכה לבית ספר של העיר הליפקס, היא הייתה ילדה רגילה לכל דבר, אבל הייתה לה בעיה אחת; לא היו לה חברות, בהפסקות היא ישבה בכיתה וחשבה, היא חיכתה תמיד שתגיע אליה חברה מהכיתה ותזמין אותה לשחק איתם, אבל זה לא קרה, כי מי תגיע לילדה שיושבת לבד בכיתה ולא זורמת עם כולם?.
המשך יבוא....
איך היה? תכתבו בתגובות!
ניפגש ביצירה הבאה.....

מוקדש לכלהעוקבים, 3אובה, הבסז4454, לואי, דבורלה770
12
1
65


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/04/2022   23:14 קינגה31  1
יפה איזה חמוד!!