קהילה - היצירות של קסם780
קסם780
137
317

מפה לאוזן - סיפור לכתב אורח וסיפור עם מסר! 12/03/2022

הסיפור מדבר על שתי בנות שהיו החברות הכי טובות בעולם!! אבל אז התרחקו והגיעו אחת לשנייה שמועות מפה לאוזן..

רונה וגילי היו החברות הכי טובות!!
הבסטי המושלמות שמספרות הכל אחת לשנייה שהיה להם יום קבוע שנפגשו בו ושהיו בהפסקות רק שתיהן.
אבל אז.. יום אחד גילי ורונה החלו להתרחק בגלל ליהי שלא עשתה זאת בכוונה פשוט גילי הייתה איתה כמעט כל הזמן וסוג של החליפה את רונה בתור בסטי בלי כוונה ולשים לב.
אז רונה קצת התעצבנה כי ברגע הכל משתנה אז היא התאמתה עם גילי ואמרה לה מה היא מרגישה.. אבל זה לא עזר כל כך.
ואז יום אחד! בלי שום סיבה גילי אמרה לרונה את המילים אבלה בטלפון שרונה ניסתה לדבר עם גילי כי רונה רק רוצה שהן יחזרו להיות בסטי כמו פעם: ״תקשיבי, אני יודעת שבזמן האחרון קצת התרחקנו.. אבל אני לא רוצה כרגע לדבר איתך״ רונה לא יודעת למה זה קרה ולמה גילי אמרה לה את זה אבל בחרה להקשיב לזאת כי חשבה שעוד יום יומיים הן יתפייסו ויחזרו להיות הבי אף אף שהיו..
אבל זה לא מה שקרה..
במקום זה כל אחת המשיכה בחיים שלה וכל החברות המשותפות שהיו לרונה וגילי המשיכו להיות חברות טובות ואפילו הכי טובות של גילי והתרחקו מרונה..
גילי התחילה להתנהג מגעיל כלפיי רונה. נגיד בכיתה.. שרונה היתה עוברת לידה בדרכה לחוקר גילי הייתה מתרחקת לצד השני או קדימה או כל דרך של ׳שמירת מרחק׳ ורונה נפגעה מזה ומתי שהו כבר נמאס לה מזה!!
רונה בחרה לא לצאת ילדה קטנה ולא להחזיר לה או לעשות לה אותו דבר אבל רונה יצרה קשר עם חברותיה לשעבר שלא רבו איתה פשוט התקרבו אל גילי בריבם של רונה וגילי.
ובזמן שדיברו אחת עם השניה הגיעו לשיחה על גילי.. ורונה שאלה גילי מרכלת עלי בטוח נכון? וחברותיה ענו לה שכן אז רונה שאלה מה היא אמרה והבנות ענו: ״היא אומרת שיש לך כינים, ושפעם שהיא שמה את ידה על הראש שלך יצאו מלא כינים וזה בכלל לא הגיוני כי אם זה היה ככה לאימהות לא היו בעיות, והיא גם אמרה שהכינים שיש לך מדבקים אחרים ויכולים לגרום להם מחלות קשות ואפילו מוות ושיש לך בעיית אור.״ רונה ששמעה על זה.. מאוד נפגעה כי כל אלה זה שקרים מוחלטים ולא קשורים אליה בכלל!
ואז שהיא גילתה מתי היא אמרה את זה עליה היא הכי נפגעה כי היא גילתה שזה היה בזמן שהן עדיין היו חברות!!
ורונה חשבה לעצמה איזה לב יש לילדה הזאת?! אם בכלל יש לה!!
רונה ועוד שלושה בנות שהצליחה להחזיר אליה את הקשר איתן פתחו קבוצה בגלל שאחת מהן חלתה ורצתה שנעביר לה את הזמן וגם הן רצו להיפגש לפני פורים למסיבת פיג’מות יום אחד עשו שיחת וידאו רק שלושתם מתוך ארבעתם כי אחת נכנסה להתקלח והם הגיעו לזה שגילי אמרה על רונה עוד דברים ורונה רצתה לדעת מה היא אמרה אז היא שאלה והבנות ענו: ״היא אמרה שיש לך קשקשים ויש לך כינים והקשקושים והכינים שלך מדבקים ואנחנו עולות למות מזה ושפעם אחת התחבקתן ואז אחרי שניה היא הוציאה לעצמה כינה מהשיער״ ורונה אחרי השיחה בכתה והרביעית מאיתן שאלה על מה הן דיברו בשיחה בגלל שהיא לא יכלה להצטרף ואז רונה סיפרה לה והילדה הזאת יומיים למחרת סיפרה לגילי וגילי כעסה שריכלנו עליה וזה היה דיווח בכלל ואיך הבנות ידעו על זה דרך ריכוך של גילי על רונה.
זה הגיע למורה והמורה עשתה בירור וכל אחת שינתה את הגרסה שלה למה שאיילה אמרה.
בבירור המורה שאלה את הבנות אם הן באמת שמעו שגילי אמרה את זה והן ענו שכן וגילי הכחישה ואמרה שהיא רק אמרה שכינים זה מגעיל אותה ושהיא בכלל לא אמרה על רונה כלום אבל רונה לא האמינה כי הבנות האלה לא הילידות שאמרו לה שגילי מרכלת על רונה!
והמורה אמרה שהבנות צודקות שהן סיפרו לרונה מה שגילי אמרה עליה כי זה זכותה לדעת אבל המורה אמרה שפעם הבאה שרונה תתאמת עם גילי ותשאל אותה עם זה באמת מה שהיא אמרה.
רונה עדיין לא האמינה שגילי לא אמרה עליה כלום אבל היא האמינה שגילי לא אמרה את המילים האלה בדיוק ושכל אחת משנה את הגירסה שלה לפי מה שנוח לה!
כמו ׳טלפון שבור׳ כל אחת שומעת מה שבא לה ומה שהיא בחרה להקשיב ואחר כך העבירה את זה ולזה קוראים שמועות!
גילי ורונה אומנם לא חזרו לדבר או שגילי הפסיקה להתנהג מגעיל אל רונה אבל הסיפור הזה היה מאחוריהן.
סוף!

עכשיו מדהימים שלי!
אני רוצה שתכתבו לי בתגובות מה המסור השכל שלמדתם מהסיפור שכתבתי לכם ומי שרוצה לשתף בתגובות עם עבר עליו משהו כזה או אחר והוא מרגיש בנוח לשתף בתגובות..
שישתף! אני קוראת כל תגובה של כל אחד ואחת מכם :)

ביוש מקסימים שלי ולא לשכוח מה שנתי לכם לעשות ; )
5
1
67


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/03/2022   21:22 טורי116  1
ואווו
סיפור פשוט מהמםם
גם מסר חשובב