קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 5 – החוקרים 13/03/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: החוקרים

קצת על המייסדת של מסלול זה:
מילי מילאני עבדה בעבר בתור כתבת מיקמקונים עצמאית. ניתן לראות את המיקמקונים של מילי מילאני באתר של מיקמקי העיר, בדף הנקרא "מיקמקונים". הכתבות להורדה למחשב מעודכנות יותר מהכתבות שניתן למצוא בקהילה עצמה, מכיוון שהם עברו תיקון באתר של מיקמקי העיר לאחר שעלו לקהילה. מילי מילאני עזבה את העבודה שלה ככתבת מיקמקונים עצמאית לאחר שפרסמה את גיליון סיכום שנת 2019.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
החוקרים הוא מסלול שנועד לשפר את יכולת איסוף המידע של תושבי מיקמק סיטי, בכך שיאפשר להם לבחור את נושאי המחקר המעניינים אותם, וידריך אותם לגבי בחירת התבנית המתאימה להצגת המידע שגילו. שיעורים כמו "איך להוסיף קישורים ליצירות בקהילה" ו-"תכנון וגיבוי תוכן היצירות שלכם" יעזרו לתלמידים במסלול זה לסדר את תוצאות המחקרים שלהם ביצירות שלהם. שיעורים אשר כוללים מקורות מידע שונים יעזרו לתלמידים במסלול זה בסידור מקורות המידע שלהם ביצירות שלהם, ממש כמו השיעור "מקורות מידע בשיעורים". תלמידים במסלול החוקרים יודעים שלמרות שהידע הוא דבר אינסופי, חשוב לאסוף כמה מידע שאפשר, מכיוון שידע הוא כח.

משימה מס' 1 של החוקרים:
מיקמק בשם Mikipedia, שכתב ערכים לדברים שקיימים במיקמק סיטי, לא כתב ערכים חדשים כבר זמן מה. הסתכלו באתר של מיקמקי העיר על הערכים שהוא כתב. כתבו ערכים חדשים לדברים שקיימים בעולמם של המיקמקים. הסבירו על הדברים מנקודת מבט חוץ משחקית (איך זה בשביל המשתמשים) ומנקודת מבט תוך משחקית (בדמויות). שימו לב לצרף קישורים למקורות מידע. זכרו לחקור על הנושא שבחרתם גם דרך בלוגים של "מה חדש?" ודרך מיקמונים מן העבר (ניתן למצוא במרתף בבניין העירייה). העלו יצירה על הממצאים שלכם, כלומר מה שגיליתם, עם מקורות מידע בקישורים.

בונוס נקודות:
בנוסף לנקודת המסלול שתקבלו על השלמת משימה זו, תקבלו נקודה אישית על כל מקור מידע מאומת.

משימה מס' 2 של החוקרים:
עשו מחקר על קבוצת מיקמקים, הכוללת 10 תושבים של מיקמק סיטי. בחרו נושא למחקר שלכם. למשל, חקרו כמה מתוך 10 המיקמקים שהשתתפו במחקר שלכם פתחו קהילה. העלו את התוצאות של המחקר שלכם לקהילה. זכרו לכתוב בתוכן היצירה שלכם "תודה למשתתפים במחקר:", להוסיף רשימה של תושבי מיקמק סיטי שהשתתפו במחקר שלכם ולהקדיש את היצירה לכל המשתתפים במחקר הנ"ל.

בונוס נקודות:
בנוסף לנקודת המסלול שתקבלו על השלמת משימה זו, תקבלו 10 נקודות אישיות על כל סוג גרף שתוסיפו ליצירה (אפשר גרף עוגה, גרף עמודות או גרף אחר), במידה והגרף מציג את התוצאות של המחקר שלכם.

משימה מס' 3 של החוקרים:
כתבו בדף הכתיבה של בית-היתומים מיקסקול (ראו קישור בתחתית היצירה) משהו שאתם רוצים שיהיה עליו מחקר בעתיד (אולי אתם בעצמכם תעשו את המחקר הזה כמשימת מסלול). ספרו למה בחרתם את הנושא הספציפי שבחרתם. זכרו לציין בתגובתכם כי מדובר במשימה מס' 3 של מסלול החוקרים.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, מיקמיק1ם, oren11116, בוני90685, טבע45, ניצן5678, מיתר171
2
74


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה