קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 6 – צוות מסיבות ואירועים 13/03/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: צוות מסיבות ואירועים

קצת על המייסדת של מסלול זה:
זואי מוש עברה למועדון המיק-רולר שבמיקפולקו בסוף שנת 2021. זואי מוש החליטה לעשות במועדון הריקודים, הנמצא ברובע הסתיו, מסיבת פיג'מות אינסופית, אשר אליה הוזמנו גם תושבי מיקמק סיטי.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
צוות מסיבות ואירועים הוא מסלול שנועד לעזור למיקמקים בארגון מפגשים במיקמק סיטי, בכך שיעניק להם טיפים והזדמנויות תרגול שונות. שיעורים כמו "הקהילה", "חתונה במיקמק סיטי", שיעורי חברה ועוד יעזרו לצוות מסיבות ואירועים בהפיכת מפגש פשוט לאחת המסיבות המוצלחות ביותר במיקמק סיטי. התלמידים במסלול זה מוזמנים לתאם ארגון מפגשים ומסיבות בבית-היתומים מיקסקול. לצוות מסיבות ואירועים חשוב שלא יהיה במיקמק סיטי אפילו מארגן מפגשים עצוב אחד (מה שקורה כשלא באים מיקמקים למפגש).

משימה מס' 1 של צוות מסיבות ואירועים:
משימה זו מתמקדת בלהיות אורחים במפגשים של תושבי מיקמק סיטי האחרים. אתם יכולים למצוא מידע על מתי מתקיימים מפגשים כאלה דרך הקהילה, או לחילופין להציע לארגן מפגש משותף עם מיקמק אחר. משימה זו מחולקת לכמה שלבים שונים.

שלב 1 – הכינו הזמנה בקהילה שלכם לאירוע של מיקמק אחר במיקמק סיטי עם רשות המארגנ/ת.

שלב 2 – תבואו למפגש של אותו המיקמק כאורחים רגילים ותעדו את אירועי המסיבה. מומלץ לתעד בסרטון על מנת לבצע ביעילות גבוה יותר את שלב 4.

שלב 3 – אם קיבלתם אישור ממארגנ/ת המסיבה במיקטוק בפרטי, העבירו פעילות לאורחי המסיבה.

שלב 4 – תעלו יצירת "איך היה במפגש" המספרת כמה שיותר על המפגש. במידה וצילמתם את המפגש בסרטון, תסתכלו על הסרטון ותכתבו לעצמכם מה היה בדיוק במפגש, או לחילופין תעלו את הסרטון עצמו. למקרה שאתם לא מעלים את הסרטון, או במקרה שלא צילמתם סרטון, זכרו לצלם תמונות מתוך המסיבה בשביל הקובץ המצורף ליצירה. במידה ובחרתם לתמלל את הסרטון (להמיר לטקסט שיהיה בתוכן היצירה), מומלץ להיעזר בשיעור שנקרא "תכנון וגיבוי תוכן היצירות שלכם". מלבד ההקדשה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מה שחובה כדי לקבל את נקודת המסלול המגיעה לכם, הקדישו את היצירה לכמה שיותר אורחים מתוך מי שהיו במסיבה.

⚠ שימו לב שלא לכתוב דברים לא נחמדים על מיקמקים. ניתן לכתוב שאחד האורחים פתח פתאום מונית לונדון באמצע המפגש כשזה לא היה מתאים, אך אין לכתוב מי זה היה, להגנה על הפרטיות.

משימה מס' 2 של צוות מסיבות ואירועים:
שלחו לדף מטלות הכתיבה רעיונות לפעילויות שאפשר לעשות במפגשים במיקמק סיטי. אם השאלתם רעיון כלשהו ממקום אחר, זכרו לתת קרידיט למקום שהשאלתם את הרעיון ממנו.

משימה מס' 3 של צוות מסיבות ואירועים:
תארגנו מסיבה משלכם. תזכרו לדאוג לפרסום לפרסום (ניתן לבקש עזרה מצוות פרסום ושיווק) וכמובן להזמין חברים שלכם ממיקמק סיטי דרך המיקטוק ביום המסיבה (מומלץ להזמין אותם להזמין גם חברים). לאחר המסיבה, תעלו יצירת "איך היה במסיבה" המספרת כמה שיותר על המסיבה. שימו לב שלא לכתוב דברים לא נחמדים על מיקמקים. ניתן לכתוב שאחד האורחים פתח פתאום מונית לונדון באמצע המסיבה כשזה לא היה מתאים, אך אין לכתוב מי זה היה, כדי להגן על הפרטיות של אותו המיקמק.

*זכרו לצלם תמונה מהמסיבה על מנת שיהיה לכם מה לצרף בקובץ של היצירה.
*מומלץ להקדיש את היצירה לכמה שיותר אורחים מהמסיבה. אם אין לכם מקום להקדיש לכולם, שלחו את היצירה של המסיבה לאורחים הנותרים במיקטוק, כדי שגם הם יוכלו להיזכר במסיבה המוצלחת שלכם.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, אבטיח14560, עננים151, סנוי20, אלהלה39, אלירן587, החכם103
3
4
90


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/03/2022   14:46 סנוי20  4
תודה ❤️ על ההקדשה כמובן
13/03/2022   18:12 אלהלה39  3
תודה❤ על ההקדשה
13/03/2022   16:54 החכם103  2
לעעעעעע הקדשה לי?
תודה רבה!
13/03/2022   11:48 נצנצים65  1
מהמם