קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 7 – אגודת יד להישג 13/03/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: אגודת יד להישג

קצת על המייסד של מסלול זה:
מייקל קומס הוא אחד ממיקמקי העיר המקוריים שהשתתפו בסדרה "מיקמקי העיר" שעלתה לקהילה בתור תסריט. את מסלול "אגודת יד להישג" הוא החליט לייסד כאשר קרא לראשונה בקהילה על אגודת יד להישג.

© קרידיט למשתמש טבע456 על הקמת "אגודת יד להישג" – האגודה המקורית שעליה מבוסס מסלול זה.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
אגודת יד להישג הוא מסלול שנועד למיקמקים שמעוניינים להקדיש מזמנם בלעזור לתושבי מיקמק סיטי בהשלמת הישגים, בכך שישתפו על דרכי השלמת הישגים קיימים. שיעורים כמו "הר ההישגים" יכולים לתת השראה לחברי אגודת יד להישג, שתעזור להם בעיצוב הרעיונות שלהם לחדרי דרגות חדשים. לאגודת יד להישג חשוב להשלים את ההישגים שברשימת ההישגים לא רק בשביל להשיג נקודות הישגים, אלא מתוך אמונה שההשקעה בהשלמת הישג נותנת ערך גדול יותר לנקודות הישגים מאשר השגתם דרך שעשועונים.

משימה מס' 1 של אגודת יד להישג:
עליכם להעלות לקהילה יצירה המסבירה כיצד משלימים הישג מסוים מתוך רשימת ההישגים. בחרו הישג מתוך הרשימה, ציינו באיזו קטגוריה מופיע ההישג, ציינו כמה נקודות מקבלים מהשלמת ההישג והסבירו כיצד משלימים את אותו ההישג.

משימה מס' 2 של אגודת יד להישג:
המציאו רעיון לחדר דרגה שעדיין לא קיים, אשר אתם רוצים שיופיע בעתיד באחת הקומות בשרת מנהלים. העלו את הרעיון לקהילה. עצבו בקובץ היצירה את הרעיון שלכם לקומה החדשה. זכרו לתאר את הקומה החדשה גם בתוכן היצירה – האם יש שם קטלוג חדש? אם כן, מה אפשר לקנות בו? מה סגנון העיצוב של הקומה החדשה? האם יש שם משחקים חדשים? אם כן, איך משחקים בהם? האם יש פיצ'רים נוספים? תזכרו לספר ולפרט כמה שיותר, כדי להעלות את הסיכוי שהקומה שעיצבתם תתקבל. אין צורך להזכיר את מספר הקומה שעיצבתם, מכיוון שהרעיון שלכם אמור להתאים לכל דרגה שתהיה בעתיד.

משימה מס' 3 של אגודת יד להישג:
הציעו לצוות מיקמק רעיון להישג חדש. זכרו לציין לאיזה קטגוריה של ההישגים שייך אותו ההישג. זכרו להסביר כיצד משיגים את ההישג הזה. ציינו כמה נקודות הישגים לדעתכם כדאי לצוות מיקמק להעניק למיקמק שהשלים את ההישג שהמצאתם במשימת מסלול זו. במידה ואתם מספרים על ההישג ביצירה שלכם, עצבו את האייקון של אותו ההישג כמו שאתם מדמיינים אותו. במידה ואתם משלימים משימה זו כמטלת כתיבה, זכרו לשלוח את מטלת הכתיבה בדף הכתיבה של בית-היתומים מיקסקול (קישור למטה).

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, טבע456, שמלוני, ToBerx, מיקXאלפא, Upidu, ליהLאמה, Clover
3
85


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה