קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 8 – צוות המיקפה 13/03/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: צוות המיקפה

קצת על המייסד של מסלול זה:
מדלוק דילן קומס הוא אחד ממיקמקי העיר המקוריים שהשתתפו בסדרה "מיקמקי העיר" שעלתה לקהילה בתור תסריט. את מסלול "צוות המיקפה" הוא החליט לייסד כאשר עבד במיקפה הפרטי של משפחת מוש.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
צוות המיקפה הוא מסלול שנועד להפעיל את המיקפה של מיקמק סיטי, בכך שיעודד את תושבי מיקמק סיטי (למי שאין מנוי במיקמק 2 ולא יכולים לעבוד במיקפה שבעיר החדשה) לחלוק מתכונים, לאסוף טיפים לחיים (במקום מטבעות מיקביט שמקבלים על העבודה במיקמק 2) ועוד. שיעורים כמו "עשרת הדיברות", "עבודה במיקפה הראשי של מיקמק סיטי" ו-"להיות לקוחות (מיקוד במיקפה) יעזרו לצוות המיקפה להתנהל בעבודה שלהם במיקפה, מול הלקוחות השונים. חברי צוות המיקפה אוהבים לעבוד מול מיקמקים אחרים.

משימה מס' 1 של צוות המיקפה:
עליכם להעלות לקהילה יצירה, הכוללת בתוכן שלה מתכון למאכל כלשהו. ציינו אילו כלים ואילו פריטי מזון דרושים לתהליך ההכנה. הסבירו מה יש לעשות בתהליך ההכנה, שלב אחר שלב. ציינו את הכמויות הנדרשות של כל רכיב. ניתן לקחת מתכון מהאינטרנט. בחרו מתכון שניתן להכין מחוץ לפורמט של מיקמק. במידה והשאלתם מתכון מקהילה אחרת, שימו קישור ליצירה שממנה לקחתם את המתכון ותנו קרידיט למשתמש שהעלה את היצירה המקורית.

בונוס נקודות:
5 נקודות אישיות – בחרו מאכל שקיים גם בפורמט של מיקמק. עשו צילום מסך של המאכל שבחרתם, כפי שהוא נראה בפורמט של מיקמק. העלו את התמונה בקובץ המצורף ליצירה של המתכון.

הקדמה למשימה מס' 2 של צוות המיקפה:
תעלו יצירה לקהילה שנקראת "צנצנת טיפים" עם ציור של צנצנת ומדבקה שעליה מצויר מטבע תוך משחקי לבחירתכם. אתם מוזמנים להיעזר בשיעור על סוגי המטבעות התוך משחקיים השונים לבחירה זו. אם אתם פחות מבינים בציור, אתם מוזמנים לבקש מאחד התלמידים האחרים לצייר בשבילכם צנצנת טיפים, לעשות צילום מסך מהקהילה שלו ולהעלות לקהילה שלכם. אם אתם עושים זאת, זכרו לכתוב בתוכן היצירה שלכם תודה אישית לתלמיד שעזר לכם. כתבו בתוכן היצירה שמוזמנים לתת לכם טיפים לחיים.

משימה מס' 2 של צוות המיקפה:
באפליקציה של "מיקמק 1" אין אפשרות לעבוד במיקפה. כמו כן, לא לכל המשתמשים במיקמק יש מנוי באפליקציה של "מיקמק 2". השתמשו בצנצנת הטיפים כאשר אתם 'עובדים' במיקפה של מיקמק סיטי (מיקמק 1), בכך שתבקשו ממיקמקים שכביכול הגשתם להם אוכל ו/או שתייה לתת לכם טיפ. שלחו להם במיקטוק את היצירה של צנצנת הטיפים שלכם. בקשו מהם לקרוא ולתת טיפ לחיים, במקום התשלום של מטבעות מיקביט שאתם לא יכולים לקבל.

בונוס נקודות:
15 נקודות אישיות – שתפו בתגובה לדף מטלות הכתיבה של בית-היתומים מיקסקול (ראו קישור למטה) טיפים שלכם. על כל טיפ שתכתבו (ציטוט מדויק) יחד עם שם המשתמש שנתן לכם את הטיפ ומס' התגובה אצלכם בצנצנת הטיפים, תקבלו 15 נקודות אישיות.

משימה מס' 3 של צוות המיקפה:
במיקפה של מיקמק 2 יש 3 קטגוריות בתפריט – אוכל, שתייה וקינוחים. שלחו הצעות למאכלים, משקאות וקינוחים חדשים לתפריט בתגובה לדף הכתיבה של בית-היתומים מיקסקול (ראו קישור למטה) ו/או ביצירה. זכרו לציין לאיזו קטגוריה בתפריט שייכת ההצעה שלכם. נסחו את המשפט המופיע בתפריט ליד המאכלים, המשקאות והקינוחים שאתם מציעים. מומלץ להציע מאכל / משקה / קינוח אחד בכל תגובה, בשביל לא להעמיס על התגובה בהמון תוכן.

בונוס נקודות:
10 נקודות אישיות – במידה ואתם מצרפים ליצירה עיצוב של המאכל / משקה / קינוח שאתם מציעים.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, רזVנדירונת, Bellag, ביצת8עין, SOYLINDA, פרדקוקי, Shenzi
4
104


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה