קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 11 – אגודת זכויות המינימיקים 20/03/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: אגודת זכויות המינימיקים

קצת על המייסד של מסלול זה:
לני מילאני הוא אחד ממיקמקי העיר שהשתתפו בסדרה "מיקמקי העיר" שעלתה לקהילה בתור תסריט. את מסלול "אגודת זכויות המינימיקים" הוא החליט לייסד כאשר ראה שיש מינימיקים שהאדון שלכם שכח מהם.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
אגודת זכויות המינימיקים הוא מסלול שנועד למיקמקים שאוהבים לטפל במינימיקים, בכך שיכוון אותם לכל מיני דרכים לעזור למינימיקים, כמו לטפל בהם ולהציע פריטים חדשים בשבילם. שיעורים כמו "מיק-מאגוס" יעזרו לתלמידים לדעת יותר על גזע המינימיק והתפתחותו, וכמובן לדעת כיצד לטפל בהם. לאגודת זכויות המינימיקים חשוב שכל המינימיקים יהיו הכי מאושרים שאפשר.

משימה מס' 1 של אגודת זכויות המינימיקים:
לא כל תושבי מיקמק סיטי מצליחים לדאוג למינימיקים שלהם ב-100%. עליכם לבקר בבתים של מיקמקים אחרים ולדאוג למינימיקים שלהם. צלמו את המדדים של המינימיקים, כשלפחות 2 מתוכם על 100%. אין לצלם את הבעלים של המינימיק ליצירה, אלא אם הוא מבקש זאת. אין צורך להזכיר את שם הבעלים של המינימיק ביצירה, אך זכרו להקדיש לבעלים של המינימיק. זכרו שמה שחשוב ביצירה זה לדאוג למינימיק.

משימה מס' 2 של אגודת זכויות המינימיקים:
במשימה הזאת, עליכם להציע פריטי לבוש חדשים ו/או רהיטים חדשים למינימיקים. בחרו פריט מאחד הקטלוגים של המינימיקים ועצבו אותו מחדש, או לחילופין הכינו עיצוב חדש לגמרי. אם בחרתם לעצב פריט קיים מחדש, תעלו לקהילה את העיצוב המקורי ואת העיצוב החדש ביחד, באותה היצירה. כתבו בתוכן של היצירה מאיזה מהקטלוגים של המינימיקים ניתן להשיג את הפריט המקורי.

משימה מס' 3 של אגודת זכויות המינימיקים:
שלחו בתגובה לדף מטלות הכתיבה (ראו קישור למטה) שבה תספרו על רעיון שלכם להרחבת הפארק של המינימיקים שבקומה השנייה של המטאור. אולי תספרו על מתקן נוסף, או על פינת אוכל עם קערות אוכל שמלאות במאכל מסוים, או על משחק שאפשר לשחק ביחד. תפרטו על הדבר הנוסף שהייתם מוסיפים כמה שיותר. במידה ויש לכם כמה רעיונות, שלחו אותם בתגובות שונות, כדי שלכל רעיון יהיה את המקום שלו.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, ט6א5ר, zjbalb, קמפיון, White, שטובל123, טריקטוק1, שי8115
4
2
109


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/03/2022   19:39 שטובל123  2
מושלם ותודה על ההקדשה
20/03/2022   14:35 הילה1494  1
יפההה