קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 12 – צוות הסטייל 20/03/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: צוות הסטייל

קצת על המייסדת של מסלול זה:
צבעונית פציק היא אחת ממיקמקי העיר שהשתתפו בסדרה "מיקמקי העיר" שעלתה לקהילה בתור תסריט. את מסלול "צוות הסטייל" היא החליטה לייסד כאשר רשת המספרות שלה במיקמק סיטי הייתה פעילה.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
צוות הסטייל הוא מסלול שנועד למיקמקים שאוהבים לעצב דברים בקהילה, בכך שהוא מעודד אותם להכיר כלי עיצוב שונים ולמצוא את הכלים המתאימים להם. שיעורים כמו "תכנון וגיבוי תוכן היצירות שלכם" יעזרו לתלמידים בהכנת תוכן יצירות מושקע שמפרט על העיצובים שלהם, מבלי לחשוש שהוא יימחק להם בטעות כשינסו לשלוח לקהילה במידה ותהיה תקלה. לצוות הסטייל חשוב לתרגל את היכולות האומנותיות שלהם ולשתף אותם עם העולם.

משימה מס' 1 של צוות הסטייל:
במשימה הזאת, עליכם להציע פריטי לבוש חדשים למיקמקים. בחרו פריט מאחד הקטלוגים ועצבו אותו מחדש, או לחילופין הכינו עיצוב חדש לגמרי. אם בחרתם לעצב פריט קיים מחדש, תעלו לקהילה גם את העיצוב המקורי וגם את העיצוב החדש ביחד, באותה היצירה. כתבו בתוכן של היצירה מאיזה קטלוג ניתן להשיג את הפריט המקורי, במידה ועיצבתם פריט על בסיס פריט קיים.

משימה מס' 2 של צוות הסטייל:
פתחו מספרה כחלק מרשת המספרות ברשת המספרות של צבעונית ו/או תמצאו עבודה במספרה כלשהי שנמצאת ברשימת העסקים במיקמק סיטי שבאתר של מיקמקי העיר. במספרה, תבחרו אם אתם עושים תספורות, מהפכי אופנה או גם וגם. הזמינו את תושבי מיקמק סיטי לבוא למספרה ועשו להם מהפך אופנה ו/או תספורת. צלמו לקהילה (עם רשותם בלבד) תמונה של לפני התספורת/מהפך האופנה ותמונה של אחרי התספורת/מהפך האופנה. זכרו להקדיש את היצירה למיקמק/ית שעיצבתם מחדש.

למיקמקים שרוצים לפתוח מספרה משלהם:
חובה לקרוא את שיעור מס' 27 + שיעור מס' 80 בשביל לפתוח מספרה משלכם שתופיע באתר של מיקמקי העיר בתור עסק בדף "עסקים במיקמק סיטי".

משימה מס' 3 של צוות הסטייל:
בחרו פריט לבוש מתוך קטלוג כלשהו. שלחו בתגובה לדף מטלות הכתיבה (ראו קישור למטה) תיאור של המראה של פריט הלבוש שבחרתם. ציינו בתגובתכם באיזה קטלוג ניתן למצוא את פריט הלבוש שבחרתם. ציינו בתגובתכם היכן ניתן למצוא את הקטלוג שבו מופיע פריט הלבוש שבחרתם. במידה וניתן למצוא את הקטלוג ביותר ממקום אחד, ציינו את כל המקומות שבהם ניתן למצוא את אותו הקטלוג. משימה זו תעזור לכם לעזור לתושבי מיקמק סיטי למצוא פריטים שהם מעוניינים בהם למהפכי האופנה שלהם. זכרו לציין אם פריט הלבוש שבחרתם דורש מנוי. ציינו גם מה המחיר של פריט הלבוש, ומה סוג המטבעות שדרושים בכדי לקנות את פריט הלבוש הנ"ל. ראו סוגי מטבעות בשיעור "המטבע התוך משחקי".

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, חiשבת, אלמז2716, מליודאס94, הדראלה123, גולימולי3, קשתלב2
3
4
113


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/03/2022   16:33 מליודאס94  4
תודה על הקדשת היצירה3>
20/03/2022   14:49 קאסי23  3
אני חדשה - אני חייבת לעשות את כל המשימות?
20/03/2022   14:33 הילה1494  2
מושלם!
20/03/2022   13:14 אלמז2716  1
תודה על ההקדשה