קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 17 – האשפים המתלמדים 20/03/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: האשפים המתלמדים

קצת על המייסדת של מסלול זה:
מילי מילאני היא אשפית טבע. מילי מילאני למדה כישוף וקוסמות אצל אשף האשליות מאלוק, שהיה מוכר מאוד במיקפולקו בעבר, והפך ממיקמק אהוב לאחד מפורעי החוק לאחר שוד שעשה ביחד עם פורעת החוק מיאלי. ראו מידע נוסף על כך בשיעור "התפתחותה של מיקאה במיקפולקו".

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
האשפים המתלמדים הוא מסלול שנועד למיקמקים שאוהבים לחקור יסודות שונים, בכך שהם לומדים את היסוד הנבחר שלהם ועל יסודות אחרים בחקר תחומים שונים של הכישוף וקוסמות במיקמק סיטי. שיעורים כמו "גזע המיק-מאגוס" ושיעורים המלמדים על "להיות אשפים במיקמק סיטי" ועל היסודות הקיימים בעולם התוך משחקי כיום עוזרים לתלמידים במסלול זה לחקור יותר ויותר את המשמעויות של כל יסוד אשפות של העולם התוך משחקי. לאשפים המתלמדים חשוב להיעזר ביסודות לגילוי זהותם בתור תושבי מיקמק סיטי.

משימה מס' 1 של האשפים המתלמדים:
ההבדל בין קסמים לכישופים, הוא שכישופים עושים על מיקמקים אחרים, ואילו קסמים עושים על עצמכם. המציאו קסם או כישוף שעדיין לא קיים. העלו עליו יצירה מפורטת, שמסבירה בדיוק מה הקסם או הכישוף עושה. עצבו את הקסם או הכישוף בקובץ המצורף ליצירה, כך שיהיה ניתן לראות איך הוא אמור להיראות בפורמט של מיקמק. זכרו לציין לאיזה יסוד מתוך יסודות האשפות המוכרים בפרויקט מיקמקי העיר שייך הקסם או הכישוף שהמצאתם.

משימה מס' 2 של האשפים המתלמדים:
בחרו קסם או כישוף שקיים במיקמק סיטי כיום. שלחו תגובה לדף מטלות הכתיבה (ראו קישור למטה) ובה ציינו אם זהו קסם או כישוף, לאיזה מהיסודות המוכרים בפרויקט מיקמקי העיר הוא שייך ולמה לדעתכם אותו הקסם או הכישוף שבחרתם שייך ליסוד שאתם כותבים שהוא שייך אליו. זכרו גם להסביר מה בדיוק עושה אותו הקסם או הכישוף שבחרתם למטלת כתיבה זו.

משימה מס' 3 של האשפים המתלמדים:
להיות אשפים זה לא רק להשתמש בקסמים וכישופים, אלא גם לדעת איך לשלב ביניהם. צלמו לקהילה את עצמכם (מומלץ בלבוש האשפים שלכם) עם מיקמק אחר, שהוא המיקמק שעליו אתם מתנסים בשילוב בין כקסם לכישוף (עם הסכמתו של אותו המיקמק). כתבו מי המיקמק הנחמד שהסכים להתנדב, וזכרו להקדיש לו את היצירה שלכם. ציינו בתוכן היצירה מהו הקסם שהשתמשתם בו, מהו הכישוף שהשתמשתם בו ומהי התוצאה של ההתנסות הזאת. וודאו שרואים את השילוב בין הקסם והכישוף בקובץ המצורף ליצירה שלכם.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, בובי25297, יהלי12305, אוכמניה29, נטעבנ, r8t8, עוגימיק891
7
2
127


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/03/2022   14:31 הילה1494  2
מושלם!
20/03/2022   13:39 הלל76542  1
אני כבר עוקבת,אשמח להחזרת עוקב ממך בקהילה שלי:(