קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 18 – חיות במה 20/03/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: חיות במה

קצת על המייסד/ת של מסלול זה:
ניקול/אס מוש - המיקמק/ית הצעיר/ה במשפחת מוש. הצעיר/ה מבין שלוש אחיות, הגדולה מאומצת.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
חיות במה הוא מסלול שנועד למיקמקים שמעוניינים להופיע מול קהל, בכך שהם מתרגלים את ההכנות אל ההופעות שלהם ובודקים אם זה מתאים להם בכך שהם מתנסים בהופעות במיקמק סיטי. שיעורים כמו "שימוש תוך משחקי באימוג'ים" ושיעורי חברה יעזרו לתלמידים במסלול זה בהפעלת הקהל בזמן ההופעות שלהם. לחיות הבמה חשוב לבדר את תושבי מיקמק סיטי המשועממים בעזרת הופעות מבדרות.

משימה מס' 1 של חיות במה:
עצבו במה בחצר שלכם (אחד מחלקי האי שמסביב לבית). הבמה אינה חייבת להיות במה מסורתית. אתם יכולים לבחור אם הבמה היא ריבוע ריק של דשא המוקף בחלקות פרחים, או כל רעיון אחר שאתם מוצאים מתאים להופעות שלכם. צלמו את הבמה כשהיא ריקה (בלי מיקמקים עליה), בשביל שיהיה ניתן לראות את כולה ביצירה שלכם. תארו את מראה הבמה ואת הכיוון שלה (איפה הקהל אמור להיות ביחס לבמה) בתוכן של היצירה שבה מופיעה הבמה. במידה ושיניתם את הבמה מהפעם האחרונה שהעליתם יצירה למשימה זאת, ציינו מהם השינויים שעשיתם בבמה. שינוי קטן יחיד ולא משמעותי לא יוסיף לכם נקודת מסלול.

נ.ב. הבמה יכולה להיות ו/או לכלול חופה לחתונה, שבה תוכלו לארח חתונות שאתם עושים בהם הופעות.

משימה מס' 2 של חיות במה:
תעשו הופעה איפשהו במיקמק סיטי (אפשר בבמה שהכנתם ו/או להתארח במקום אחר). צלמו את ההופעה בסרטון או בתמונות ותעלו לקהילה. ציינו ביצירה מי באו להופעה שלכם (לפי שם המשתמש). הקדישו למי שהגיעו להופעה שלכם את היצירה. במידה ואין לכם מקום בהקדשות לכל הקהל, בדקו לפני שליחת היצירה מי מהם יש לכם במיקטוק, כדי לשלוח להם שם את היצירה אחרי שהיא עולה.

חיוני להוסיף מה היה בהופעה:
*ההתארגנות לפני ההופעה – ספרו על הגעת האורחים וההתארגנויות שלכם.
*ההופעה עצמה – סיפרתם בדיחות? עשיתם מונולוג? רקדתם? ספרו מה עשיתם. אם למשל הבדיחה שסיפרתם לקוחה ממקור חיצוני ולא המצאתם אותה, ספרו מהו המקור שממנו לקוחה הבדיחה. במידה וההופעה כללה ריקודים, ציינו אילו ריקודים רקדתם.
*תגובות הקהל – האם הם הריעו? האם הם השתמשו באימוג'ים? האם היה מישהו שהתלונן שמשעמם לו באמצע ההופעה שלכם? כמה נשארו עד הסוף? כמה הלכו באמצע? איך זה גרם לכם להרגיש? איך אתם בחרתם להגיב?

⚠ אין לציין מי מהמשתמשים הגיב איך, מכיוון שמשתמשים עלולים להיפגע מכך שמציגים אותם בצורה מסוימת. ציינו רק את הנוכחות שלהם כחלק מהקהל, אך אם מיקמק כלשהו עושה לכם בוז, זכרו שהחלק החשוב הוא איך הרגשתם ואיך הגבתם לזה, ולא מי היה המשתמש ספציפית מתוך הקהל.

⚠ במידה ואתם נפגעים ממשתמש אחר, השיעור "בטיחות ברשת" יעזור לכם לדעת איך להתנהל עם זה. מומלץ לקרוא את השיעור על בטיחות ברשת לפני שתשלימו את משימת מסלול זו.

⚠ חובה לספר על מאיפה לקחתם את החומר להופעות שלכם, במידה ומדובר במקור מידע חיצוני.

משימה מס' 3 של חיות במה:
יש המון סוגים של הופעות שאפשר לעשות – ריקודים, סטנדאפ, שירה בעזרת אימוג'ים שעושים קולות, מופיע קסמים ועוד. בחרו סוג הופעה אחד. שלחו בתגובה לדף מטלות הכתיבה (ראו קישור למטה) הסבר מפורט של סוג ההופעה שבחרתם, וכיצד אפשר להופיע באותו סוג ההופעה שבחרתם בצורה המוצלחת ביותר. למשל, אם בחרתם בהופעת ריקודים, ציינו היכן ניתן להשיג ריקודים שונים והמליצו על סדר תנועות שאתם אוהבים במיוחד. נסו למצוא בסוג ההופעה שבחרתם דרך לשלב את הקהל. במידה ומצאתם דרך כזאת, שתפו אותה באותה התגובה.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, hd999, טפוזוןמיק, love956, יובלדיין44, בואנו5490, טלי811
5
3
132


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/03/2022   16:01 מעניין124  3
וואו רעיון מקורי
20/03/2022   14:30 הילה1494  2
מהמם מילי!
20/03/2022   11:06 טלי811  1
ראשונההה