קהילה - היצירות של טוטואטו
טוטואטו
109
201

נצח חיי, מנקודת מבטו של מקס 22/03/2022

*הקדמה*
-----------------------------------------------------------------
שלום אני מקס, אבל לפני שאתם קוראים את זה אני צריך להזהירכם, לא לכול סיפור יש סוף טוב ,ולא לכול סיפור יש את המחבר שימשיך אותו לטוב! הקריאה באחריותכם בלבד!
פרק ראשון-- השינוי של חיי, (נקודת מבטו של מקס.)
----------------------------------------------------------------
אתמול היה היום הראשון שלי בבית ספר, אז אני רוצה לספר לכם מה קרה, ותאמינו לי, אתם לא רוצים לדעת:
הלכתי לבית ספר, הייתי קצת לחוץ כי לא הכרתי שם אף אחד... בהפסקה ישבתי לבד ברחבת הדקל, שזה ספסלים סביב עץ דקל. עד שאיזה דניאל אחד הציע לי לשחק איתו כדורגל, מיד הסכמתי ושמחתי נורא! שיחנו איזה שבע דקות וקרעתי לו ת'צורה, עד שלפתע: "בום!" ראיתי איזה דמות רעולת פנים מתקרבת, וזהו, אני לא זוכר יותר. פשוט איבדתי את ההכרה וכשהתעוררתי אני ועוד שתי ילדות היינו כשורים לעמוד עבה באמצע מחסן. נסינו לצעוק למישהו: "הצילו!! מישהו" שלושתנו, אבל אין קול... דלת המחסן נפתחה וראיתי את אותו האיש, רעול הפנים, אבל עם עוד אחד שניראה מדיוק כמוהו. שמעתי אותם מתלחששים: "אנחנו לא יכולים להחזיק אותם כאן יותר, יגלו אותנו!" שמעתי קול חלש ונמוך. והשני ענה לו בקול חלש והרבה יותר נמוך: "מצטער, מה עוד נעשה איתם?!" הוא אמר בלגלוג. "אתה לועג לי?!" ענה לו הקול הראשון. ואז שנהם הסתכלו עלי, ובום! מסך שחור... התחלתי לשמוע קולות של זאבים, של אמא שלי צועקת, של אחותי מתעצבנת על הכלב שלי כלבלבי. והתעוררתי שוב באותו מקום, אבל הילדות לא היו שם.

פרק שני-- נפגשים, (נקודת מבטו של מקס)
----------------------------------------------------------------
*למחרת* אתמול היה היום השני אחרי החטיפה:
באותו הלילה, אחרי שכתבתי את מה שקרה שלשום, ואחרי שקרעתי את החבלים, יצאתי משם דרך החלון, הייתי באמצע יער עבות חשוך, בקושי ראיתי משהו, אבל שמעתי איזה קול מוכר, "אני בטוחה שהוא פה!" ועוד קול ענה: "דיי זואי, אין מצב, הוא לא היה בורח גם בעוד מאה שנה!" הלכתי בעקבות הקולות, וראיתי את הילדות, "אמרתי לך!" אמרה אחת מהן, "מי אתן?" שאלתי, "אנחנו זואי ונועה, החברות הכי טובות!" הן ענו במקלה. " אוקיי" אמרתי "אני מקס".
*המשך יבוא!!!*
9
4
91


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/04/2022   18:24 11צמננ  4
ואו קראתי, מותחח :))
24/03/2022   15:41 סופיצדקה55  3
החיים שלו זה נצח? זה המון זמן בטח הוא יכול להשתלט על העולם לפחות פעמיים בזמן הזה כל הכבוד על הסיפור היפה ושכתבת בסוף ההמשך יבוא עם 3 סימנים של צעקה!!! כאלה
24/03/2022   14:29 איגי99552  2
יפהה
22/03/2022   14:07 פנטזיה31  1
וואו