קהילה - היצירות של שוקולדיטור
שוקולדיטור
101
133

הצ'יפס הזה לא למאכל! 03/04/2022

הצ'יפס הזה לא למאכל!

הבורגרמיק היא המסעדה הראשונה שהוקמה על במיקמק לפני מאה שנה בדיוק. כשהמיקמקים התחילו להקים את מתחם המיקניון הגדול הם רמסו את המסעדה כי טענו שהיא מאוד ישנה וגם האוכל שם לא ממש טעים!

מתחם המיקניון נפתח וכל תושבי מיקמק היו מגיעים בהמוניהם לאכול במסעדות שבקומה השניה. אף אחד לא ידע שמסעדת הבורגרמיק הקימה סניף של ארוחות המבורגר צ'יפס ושניצלונים בקומת המרתף של המיגניון. הפעם, הסניף הזה לא הכין אוכל אמיתי, אלא אוכל מזוייף במטרה לנקום במי שהרס את המסעדה.

בבורגרמיק עבדו 3 מיקמקים מבוגרים מאוד, שהיו מוציאים את המנות המזוייפות ומכניסות אותן למטבחים של המסעדות החדשות בקומה השנייה. הצ'יפסים הלא אמיתיים היו עשויים מחומר שיכול להעלים את כל מי שרק נוגע בו.

המטרה של עובדי בורגרמיק הייתה להעלים את כל מי שקונה במסעדות האחרות כדי שיוכלו להחזיר את המסעדה שלהם לפעולה. באחד מן הימים הגיע ראש העיר לחגוג את יום הולדתו בבורגריה שבמיקניון והזמין 520 מנות צ'יפס לכל מי שחוגג איתו. שלושת עובדי הבורגרמיק המבוגרים הכינו כמות כפולה של חומר מעלים חפזרו אותו על צ'יפס מזוייף. באותו הערב איחר ראש העיר לחגיגת יום הולדתו, עד שהגיע, כל האורחים כבר טעמו מהצ'יפס המזויף ונעלמו. כאשר ראש העיר הגיע הוא לא ראה אף אחד וחשב שכולם עזבו את יום הולדתו.

ראש העיר לעולם לא ישכח כמה עצוב הוא היה באותה השנה, אבל הדבא הקשה יותר הוא שאף אחד לא יודע לאן נעלמו 520 המיקמקים המוזמנים ליום הולדתו . יש המאמינים שהמסעדה המעלימה עדיין קיימת מתחת לאדמה.

הסוף.

©כל הזכויות שמורות לכותב.ת האמיתי.ת של הסיפור
יצירה זו נשלחה בשביל מסלול הלימוד "צוות הספרייה" של בית היתומים מיקסקול
10
1
97


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/04/2022   14:39 אלכסיס3490  1
מפחידדדדדד רק שלא יהיה עוד פעם...