קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

מסלול 10 – צוות מיקאה 10/04/2022

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על אחד ממסלולי הלימוד של בבית-היתומים מיקסקול" (בדקו אילו מסלולים פתוחים באתר של מיקמקי העיר).

שם מסלול הלימוד: צוות מיקאה

קצת על המייסד של מסלול זה:
צבעוני פציק הוא אחד ממיקמקי העיר המקוריים שהשתתפו בסדרה "מיקמקי העיר" שעלתה לקהילה בתור תסריט. את מסלול "צוות מיקאה" הוא החליט לייסד כאשר גר במיקמק סיטי לאחר השוד הגדול במיקפולקו, שבו שדדו את כל סניפי מיקאה של משפחת פציק (מידע נוסף בשיעור התפתחותה של מיקאה במיקפולקו).

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
צוות מיקאה הוא מסלול שנועד למי שאוהבים לבלות במגורים במיקמק סיטי, בכך שהם לומדים על סוגי חדרים ומציעים הצעות לשיפור המגורים. שיעורים כמו "מכונות שתייה" יעזרו לתלמידים במסלול זה להיות בין המארחים הטובים ביותר שקיימים במיקמק סיטי. לצוות מיקאה חשוב לשפר את איכות האירוח במגורים של מיקמק סיטי.

משימה מס' 1 של צוות מיקאה:
רשת החנויות המקורית של מיקאה במיקפולקו הייתה מבוך שלם של סניפים. בחנויות עצמן היו מפלסים שונים המחולקים לפי נושאים. במשימה זו, עליכם לעצב רהיט קיים או ליצור רהיט חדש לגמרי. את הרהיט שעיצבתם יש להעלות לקהילה. ציינו בתוכן היצירה שלכם לאיזה מפלס שייך הרהיט שעיצבתם. למשל, מיטה שייכת למפלס של חדרי השינה, ואילו טלוויזיה שייכת למפלס של מכשירי החשמל. מוזמנים להמציא שמות למפלסים שונים, בהתאם לרהיטים שאתם מעצבים. ציינו בתוכן היצירה באיזה אזור במגורים מומלץ למקם את הרהיט שעיצבתם.

דוגמאות לאזורים בבית:

אזור רחצה (אמבטיה, ג'קוזי, מזרקה וכדומה)
מקום שינה (מיטה, ספה וכדומה)
מטבח (מקרר, תנור, אש וכדומה)
חדר אוכל (מקום ישיבה, עוגה וכדומה)
פינת כיף (משחק, כלי נגינה, טלוויזיה וגדומה)

משימה מס' 2 של צוות מיקאה:
תעלו לקהילה צילום מסך של שילוב רהיטים שאתם ממליצים עליו למגורים של תושבי מיקמק סיטי. הסבירו בתוכן היצירה שלכם מדוע אתם ממליצים לסדר את הרהיטים בסדר הספציפי בו הם מופיעים בקובץ המצורף ליצירה שלכם. ציינו בתוכן היצירה שלכם לאיזה מאזורי הבית (שצוינו במשימת המסלול הקודמת) שייך שילוב הרהיטים שאתם ממליצים עליו.

משימה מס' 3 של צוות מיקאה:
כתבו בתגובה לדף מטלות הכתיבה של בית-היתומים מיקסקול (ראו קישור למטה) רהיטים שלא ראיתם עדיין בשום מגורים של תושבי מיקמק סיטי ובאלכם שיהיו בעתיד בפורמט של מיקמק. זכרו לציין את שם הרהיט, להסביר מה מטרתו במגורים וכמובן לציין לאיזה אזור בבית הוא שייך. הסבירו למה הייתם רוצים להוסיף את הרהיט הזה למגורים של מיקמק סיטי. ניתן לשלב את מטלת כתיבת זו עם המשימה הראשונה של מסלול זה, במידה ואתם רוצים גם לעצב את הרהיט שאתם כותבים עליו.

⚠ שימו לב ! כמו בכל המשימות של בית-היתומים מיקסקול, חובה להקדיש את משימות היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול, מילי מילאני (במשתמשת: mili11). את כל מטלות הכתיבה חובה לשלוח בתגובות לדף מטלות הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול, כולל לציין איזו משימה של איזה שיעור או מסלול אתם משלימים באותה התגובה.

דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול – היצירה שבתגובות אליה שולחים את מטלות הכתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, AAAA2510, גברימהמיק0, חווף1, אלונה1246, תרולה1, המלך3897
7
1
119


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/04/2022   17:36 קהילה555  1
חחח איזה קול אהבתי אלוף האלופים באמת את מהמם