קהילה - היצירות של יובלדיין44
יובלדיין44
193
370

ממליצה על ספרים 16/04/2022

היי כן אני ממליצה על ספרים!
הספר הראשון הוא: ארו שאה ספר מדהים
תקציר: אַרוּ שָאה בת השתים–עשרה נוהגת לשקר לפעמים, כדי להיות מקובלת. בזמן שחבריה טסים לחופשות משפחתיות מעבר לים, לה אין תוכניות מסעירות לחופשה. היא אמורה לבלות את החופשה שלה בבית ובמוזיאון לאמנות הודית, בציפייה שאמה תשוב מעוד משלחת ארכיאולוגית. אין פלא, אם כן, שאַרוּ ממציאה סיפורים על כך שהיא בת למשפחת מלוכה, שהיא נוסעת לפריז, ושיש לה נהג פרטי.
יום אחד, דופקים על דלת המוזיאון שלושה מחבריה לכיתה כדי לתפוס אותה בשקר. הם לא מאמינים לסיפורים שלה שמנורת הבְּהַרַאטָה שנמצאת במוזיאון מקוללת, והם דורשים שאַרוּ תוכיח להם את זה. ´אדליק אותה רק לשנייה,´ אַרוּ חושבת, ´ואז אוציא את עצמי מהבלאגן הזה ולא אשקר יותר לעולם.´

אבל להדלקת המנורה יש תוצאות חמורות. היא משחררת את היָשֵן, שֵד עתיק שתפקידו להעיר את אֵל החורבן. חבריה של ארו לכיתה ואִמה קופאים בזמן, ועל ארו מוטלת המשימה להציל אותם. הדרך היחידה לעצור את השד היא לאתר את גלגוליהם של חמשת האחים לבית פַּנְדַוַוה, גיבוריו של אפוס המַהַאבּהַרַאטָה, ולצאת למסע אל ממלכת המוות. אבל איך אמורה ילדה אחת בפיג´מת ספיידרמן לעשות את כל זה?

אַרוּ שָאה וסופו של הזמן הוא ספר שלא תוכלו להפסיק לקרוא, על מסעה של ארו שאה בממלכת המוות ומלחמתה בשדים ומפלצות. עלילותיה מסופרות בקלילות, בשנינות ובדמיון שופע.

הספר השני הוא: שומרת הערים האבודות!
תקציר לספר: שומרת הערים האבודות
לסופי פוסטר יש סוד: היא קוראת מחשבות.
הסוד הזה גורם לה להתרחק מכל הסובבים אותה בבית הספר ואפילו במשפחתה.
אבל אז היא פוגשת את פיץ, נער מסתורי שצץ פתאום משום מקום, וכמוה – גם הוא קורא מחשבות.
המפגש הזה משנה את חייה.
סופי בת ה-12 מגלה עולם חדש וקסום, שבו היא יכולה להרגיש סוף־סוף שייכת.
עולם שיש בו יצורים קסומים, אֶלפים בעלי כוחות מדהימים וערים אבודות.
עולם שבו אורבת לה סכנה גדולה.

הספר השלישי והאחרון: שליחות חשאית
כשגיא, רועי ונועם מתקבלים למשלחת הנוער למטה האו"ם שבניו יורק, אף אחד לא מבין למה. מילא גיא, גאון המחשבים של השכבה, אבל נועם? הפריקית המוזרה הזאת? ומה פתאום בחרו את רועי? אולי הוא מצטיין בספורט ואלוף קראטה, אבל הוא בקושי יודע אנגלית!

רק איש אחד יודע היטב למה בחרו למשלחת דווקא את שלושת הילדים האלה. האיש הזה הוא חנן שומרוני, בכיר ב"מוסד", שהחליט לגייס אותם לעזרתו. אחמד אבו בשיר, ראש ארגון טרור עולמי, עומד להגיע למנהטן לביקור באו"ם, וחנן חושב שזאת הזדמנות חד פעמית לנסוע לשם ולפרוץ לו למחשב. אבל למוסד הישראלי אסור לפעול בארצות הברית. חנן מחליט, בניגוד לכל היגיון ובלי לספר לאיש, שרק הילדים יוכלו לבצע את המשימה.

שלושת הילדים עוברים אימונים מפרכים שיכינו אותם לקראת המבצע המתוחכם והמסוכן.הם נוסעים למנהטן, ובהתחלה נדמה שהמבצע מתקדם יפה, אבל אז הכול מתחיל להשתבש...
ביוש!!

מוקדש ל כולם
7
4
66


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/04/2022   11:36 דביר365  4
וואי מרגש מאוד בציניות
17/04/2022   10:51 אבוקדו356  3
קראתי שתיים מתוך שלושת הספריםםםם
שומרת הערים האבודות הספר האהוב עלייייי:))
וגם שליחות חשאית ספר מעולהההה
הכי אהבתי את שתיים(:
17/04/2022   09:52 ךך99  2
מהמם♥️ עשיתי לייק:) אשמח לעוקב בקהילה שלי
17/04/2022   09:42 לינדי278  1
ממש מגניבב אני מכירה משם את שומרת הערים האבודות שקראתי(: ואני ממששש רוצה לקרוא ארו שאה ושליחות חשאית אני לא מכירה..