קהילה - היצירות של נסיכה120
נסיכה120
141
193

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות 03/05/2022

שלום לכולם
היום יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
היום אנו מציינים את כל החיילים שמתו על קידוש ה ואת כל האנשים שמתו רק כי הם יהודים פשוט ולא יותרבערב היתה לנו צפירה ב20:00 למשך דקה אחת בה כולנו עמדנו וחשבנו על כל ההרוגים הללובבוקר תהיה לנו צפירה ב11:00 למשך שתי דקות אני ממליצה לכולם בשתי דקות האלה לעמוד להגיד כמה פרקי תהילים לעילוי נשמת כל המתים ולחשוב עליהם להודות להם בלב כי בלעדיהם כיום לא היתה לנו מדינה  אז באמת קחו את שתי הדקות האלו ביום ותחשובו עליהם אחרי הכל בדרך כלל בכל יום שעובר אני מניחה שרובכם כמוני לא חושבים על זה כל כך אבל בשתי דקות האלה שנותנים לכם תנצלו אותם ובאמת תחשבו {אם אתם רואים את זה לפני הצפירה ואם אחרי אז חבל למרות אני מאמינה שרובכם כבר עשיתם את זה לבד בלי שאני אגיד לכם } 
הנה עוד כמה דברים על יום הזיכרוןיום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, הוא יום הזיכרון הרשמי של מדינת ישראל לזכר לוחמיה ולוחמותיה, אנשי ונשות כוחות הביטחון, לוחמי ולוחמות המחתרות ולזכר מי שנרצחו בפעולות איבה {משנת 1860 ועד היום נספו במערכות ישראל 24,068 חללים}. יום הזיכרון הוא יום אבל לאומי וביום זה כואבת האומה בכאבן של המשפחות, החברים והקרובים של הנופלים ומוקירה את זכרם ופועלם.

מדינת ישראל לא הוגשה לנו על מגש של כסף. היא נקנתה בדם רב, דמם של לוחמים שהקריבו את חייהם, כדי שגם לעם היהודי תהייה פה פינה קטנה על כדור הארץ. אותה פיסת ארץ שבה חיו אבותינו – אברהם יצחק ויעקב, שעליה התהלכו נביאנו, שבה עמד בית המקדש ובה נתקיימה מלכות ישראל.

מדינת ישראל איננה שוכחת למי היא חבה את הקמתה. ביום שלפני יום העצמאות חולקת המדינה כבוד לחללי צה"ל שנפלו בכל מערכות ישראל. בליל יום הזיכרון אנו מדליקים נרות נשמה לזכרם. צפירת דומייה ארוכה נשמעת בכל הארץ ומציינת את פתיחת יום הזיכרון. בבית הקברות הצבאי בהר הרצל בירושלים נפתח טקס הזיכרון הראשי בתפילת "יזכור", מפי הרב הראשי לצה"ל, בהשתתפות נשיא המדינה, חברי הממשלות ומשפחות הנופלים. בתי השעשועים סגורים, ברדיו משמיעים שירים שקטים ועצובים ובטלוויזיה משדרים תכניות אודות הנופלים.

ביום הזיכרון עצמו, נשמעת צפירת דומייה בשעה 11:00 בבוקר. למשך שתי דקות נעמדת מדינת ישראל דום, לזכרם של הנופלים. מכוניות נעצרות בצידי הכבישים ודגלי ישראל מורדים לחצי התורן. בבתי הקברות הצבאיים נערכות אזכרות לחללי צה"ל ובבתי ספר מתקיימים טקסי זיכרון שאותם מנהלים התלמידים. תלמידים וחיילים עומדים במשמרות כבוד ליד אנדרטאות ומצבות זיכרון.

ביום הזיכרון, אזרחי המדינה משתתפים בכאבן התמידי של משפחות שיקיריהן נפלו למען תקומתה וביטחונה של מדינת ישראל.

אם קראתם הכל תכתבו למטה: יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבהלהתראות
אהבתם ?
אם כן תנו לייק זה בחינם
תדפדפו קצת אחורה נראה לכם מגניב?
אני מקווה
אם כן תנו עוקב בבקשה
ותצטרפו לקהילה שליכל הזכויות שמורות @נסיכה120 אין להעתיק לצלם וכדומה
 {הלוואי תמונת היום ממש השקעתי וזה דברים מאוד חשובים אני אשמח שכמה שיותר אנשים יראו את זה אז בבקשה מכל מי שקורא את זה שיפיץ}
4
2
58


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/06/2022   17:27 נטועית  2
תעליי:(
נסיכה120 אני מתגעגעת!!
04/05/2022   19:02 ריקי095  1
וואוווו