קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

יצירת סנוז 91 12/05/2022

כ-10 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן.
כ-55 יתומים מחכים שיאמצו אותם. כ-1 מיקמקים ללא זוג וכ-0 זוגות נמצאים ברשימת ההמתנה לאימוץ.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בשביל להצטרף כתלמידים ו/או יתומים שאני מחפשת להם משפחה ו/או לאמץ חפשו "mili11" במיקטוק.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שלום. לפני שנתחיל בפרטים הרגילים של יצירת הסנוז, כאן מילי מילאני, מנהלת בית-היתומים מיקסקול וראש פרויקט מיקמקי העיר, בהודעה חשובה הנוגעת לכל המיקמקים הרשומים לבית-היתומים מיקסקול ולפרויקט מיקמקי העיר.

אני מכריזה על נעמה (במיקטוק – חדקרן929) בתור חברה חדשה בצוות של בית-היתומים מיקסקול. כעת היא בחודש התנסות, בדומה לחודש הניסיון של תהליך האימוץ של בית-היתומים מיקסקול, שלאחריו נראה האם היא תמשיך בתפקיד זה או לא.

יש שלושה פרמטרים שלפיהם נדע האם היא תמשיך במשרה זו לאחר חודש ההתנסות. הפרמטר הראשון תלוי בי. אני בוחנת במהלך החודש את ההישגים שלה ואת היעילות שלה. הפרמטר השני תלוי בה. נעמה תבדוק את המקצוע התעסוקתי הזה ותראה אם הוא מתאים לה, האם הוא לא מעמיס עליה יתר על המידה והאם היא נהנית בו. הפרמטר השלישי הוא אתם.

כל המיקמקים שרשומים לבית-היתומים מיקסקול (התלמידים ו/או היתומים) ו/או לפרויקט מיקמקי העיר, מוזמנים להשפיע על האם נעמה תמשיך במשרה זו. אני מעוניינת לקרוא בתגובות לקישור שבפסקה הבאה מה אתם חושבים על נעמה בתור חברה בצוות העובדים של בית-היתומים מיקסקול.

נעמה חדשה בצוות מיקמקי העיר! – כנסו ליצירה הזאת וכתבו בתגובות מה אהבתם בנעמה בתור חברת צוות חדשה בבית-היתומים מיקסקול וטיפים לשיפור בשבילה בתפקיד זה. התגובות יעזרו לה לדעת מה היא עושה טוב ואיך להשתפר, ולי לעזור לה להשתפר במה שאתם צריכים ממנה להיות בשבילכם. ניתן לפרסם שם תגובות של שיפור ושימור גם לאחר שחודש ההתנסות מסתיים.

הגיבו והשפיעו על עתידכם בבית-היתומים מיקסקול ובפרויקט מיקמקי העיר.

♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

התלמידים החדשים של שנת הסטודנטים בבית-היתומים מיקסקול:
ליליה לוילי (בינדי1243) חזרה ונרשמה למסלול חברי הקהילה / הבלוגרים (ראשי) + צוות הסטייל (משני).
שני שוף (תות1846) נרשמה למסלול האשפים המתלמדים.

היתומים החדשים של בית-היתומים מיקסקול:
תינוק (נורקי123) נרשם בתור אחד היתומים שמחפשים להם משפחה במיקמק סיטי (שלב תינוק).

יצירות נבחרות של תושבי מיקמק סיטי:
טעות בקהילה.. – מתוך הקהילה של צמננ11.

השלמת משימת הזכות של טופס השאלות ותשובות:
על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 84.

מטלות כתיבה מתוך דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול
תגובה מס' 217 – מסון סאני קיבל נקודת מסלול אחת על השלמת משימת מסלול של צוות הסטייל.
תגובה מס' 219 – מסון סאני קיבל 15 נקודות מסלול על השלמת משימת מסלול של שיעור מס' 3.
תגובה מס' 220 – מסון סאני קיבל נקודת מסלול אחת על השלמת משימת מסלול של חברי הקהילה / הבלוגרים.
תגובה מס' 222 – מימוקי גק פוסטר קיבל 20 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 14.
תגובה מס' 223 – מימוקי גק פוסטר קיבל 5 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 3.

תזכורת לכל המשתתפים באתגר התגובות של מיקמקי העיר
ניתן לשלוח כמה תגובות נפרדות שבהן תנחשו את המספר שעליו חשבתי. אתם מוזמנים להשתמש בזה באפשרות זו בכדי לנחש יותר ממספר אחד בכל ביקור שלכם באתגר התגובות.

השלימו משימות זכות ביצירות:
מסון סאני קיבל נקודת מסלול אחת מסון סאני קיבל נקודת מסלול אחת על השלמת משימת מסלול של צוות הסטייל.
ליליה לוילי קיבלה 14 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 82.

המירו נקודות:
אדלין פוסטר המירה נקודה אישית אחת בשביל להעניק למימוקי גק פוסטר נקודת חיבה אחת.

הערות מיוחדות לליליה לוילי:
הענקתי לך את הנקודות על משימת זכות של שיעור מס' 82 רק ביצירה ולא על תגובה מס' 218 בדף של מטלות הכתיבה, מכיוון שאין הענקת נקודות כפולה על השלמת אותה המשימה פעמיים.

הערות מיוחדות למסון סאני:
בתגובה מס' 219 לדף מטלות הכתיבה, קיבלת נקודות רק על הסעיפים שהם שינויים שאפשר לעשות במיקמק סיטי כפורמט וירטואלי, ולא על דברים אישיים מול דמויות מסוימות כמו הענקת מתנה למישהו ספציפי, מכיוון שדבר כזה הוא לא שינוי שמשפיע על תושבי מיקמק סיטי ככלל. בנוסף לכך, בתגובה מס' 220 לדף מטלות הכתיבה כתבת המלצה לקהילה שאינה מפרויקט מיקמקי העיר. ניתן לראות מי נמצא בפרויקט מיקמקי העיר דרך האתר של מיקמקי העיר (כל מי שנמצא שם רשום לפרויקט זה).

תעודות סיום של תלמידים שסיימו לימודים וביקשו תעודה:
תעודת הסיום של תמר בן שושן

כותבי המכתב – צבעוני פציק + צבעונית פציק:
מילי אהובה,
מזל-טוב ויום-הולדת שמח!
מדהים לראות איך התפתחת,
מצאת את דרכך והתחלת לפרוח.
תומכים מרחוק בדרכך הייחודים,
וזמינים לעזור לך עם האתגרים
למרות שביקשת להתמודד לבד,
כי גם בשביל זה יש הורים.
מאחלים לך שתצליחי במטרותייך,
מחברי הצוות שבחרת להעסיק
ועד לקיום מפגש משפחתי מלא.
אוהבים, כל משפחת פציק.

מכתב התשובה של מילי מילאני:
תודה על המכתב והתמיכה. שמתי את המכתב על המקרר. אבוא לבקר אתכם במיקפולקו בקרוב.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל 11צמננ, VזברהM, דרדסהמלך1, ALMA9GL92, אור43434, איימי1348, שוקו11829, אלופי74052, קשת99881, שריר1236
7
1
111


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/05/2022   17:04 Navin7  1
קול