קהילה - היצירות של roei888
roei888
578
681

תשובות לשאלות שלכם! 29/05/2022

היי כולם!
בשבוע שעבר, שאלתי אתכם אם יש לכם שאלות שרציתם לשאול אותי, והפעם הזמן לתשובות!

השאלה של מחוגימלך: ורד מיקום 11 תחזור? באיזה יקום היא עכשיו?

תשובה: ורד מיקום 11 בהחלט דמות מאוד מעניינת שליווינו בשנה האחרונה עוד מהעונה הראשונה של הקומיקס "סיפורי יקום 11" ועד ל"שהאזאם וונדרוומן: בלגן המולטיוורס" אבל בנוגע לשאלה האם היא תחזור אני לא בטוח איך לענות. מכיון שכרגע הפרוייקט הבא הוא "מייג'ור: הסוכן הרובוטי השני" שבכלל מתרחש ב1967 :) זה מאוד תלוי במה הפרוייקט שאעשה אחריו והאם הוא יהיה בהווה של אלויס הפקות! אבל בנוגע לשאלה באיזה יקום היא עכשיו, בפעם האחרונה שראינו אותה היא היתה ביקום 77 הלא הוא יקום ימי הביניים שבו מתגורר הצייד, ושם היא פגשה את מנדי.

השאלה של קוליקה5: איך אתה עורך... חחח

תשובה: זה יכול להפתיע את חלקכם בקהילה, ויכול שלא. אני מעצב את כל היצירות שלי בפאוורפוינט. כמובן שזה עם המון רקעים פריטים, והשקעה אבל כל מה שצריך בשביל לעשות יצירה נהדרת נמצא שם! וקומיקסים, וסדרות, וסרטים! רק תחקרו אותה ותעשו דברים מגניבים!
את הפריטים שאני מעצב אני נעזר לאחרונה בצייר תלת מימד, שהתברר כתוכנה ממש נוחה לעריכה!

השאלה של בינדי1243: תתחיל לעשות מהקומיקס שלך סדרות\סרטים?

תשובה: לא ברור לי כל כך על מה דיברת, אשמח שתסבירי לי בתגובות! את דיברת על האם אני אכין מהקומיקס "אדוני ראש העיר"(שהיום עלה לו פרק חדש בקהילה שלי!) סרטים? אני לא חושב, זה נועד להיות קומיקס מצחיק נחמד ופשוט לקהילה!, אולי דיברת על "סיפורי יקום 11", שגם לו אני לא בטוח אבל בגלל שהסיפור הסתיים. אבל אם הכוונה היתה אם אני עושה סרטים על הדמויות שלי? בודאי שאני עושה! אתר אלויס הפקות מלא ב.. תנו לי לספור.. עשר סרטים מקוריים שבקרוב יתווספו אליהם עוד שניים ;)

השאלה של בינדי1243: מה החלום שלך בקהילה?

תשובה: שאלה טובה, טובה מאוד! החלום שלי בקהילה היה מאז ומעולם לגרום לאנשים להישאב לתוך העולמות שאני כותב! עם כל הדמויות המקוריות, הסיפורים המרתקים וההשקעה הרבה! הייתי רוצה לראות המון תגובות ולייקים, ואנשים שיוצרים קומיקסים וסדרות בהשראתי! אולי זה לא יקרה, כנראה שזה המצב. אנשים בקהילה מעדיפים עיצובים פשוטים ולא את מה שאני מציע, אבל לכל אחד מותר לחלום ;)

השאלה של בינדי1243: מה ההישג הכי גדול שלך בקהילה?

תשובה: הממ.. עשיתי הרבה מאוד דברים שאני מאוד גאה בהם, אבל אני מניח במבט לאחור שלחזור לקהילה אחרי שנה שנעלמתי עם קומיקס שמלא בדמויות שאף אחד לא מכיר, ולגרום להם במהלך של 50 פרקים לאהוב אותם ושיהיה להם אכפת ממה קורה להם, זה אחד הדברים שאני הכי גאה בהם! בסיפורי יקום 11

השאלה של לולימייס: מי הדמות האהובה עליך?

תשובה: אה.. את האמת? זה משתנה כל הזמן חחח, האחת שמובילה על כולם כמעט תמיד היא ללא ספק מנדי נימפטון שידועה בכינויה מנדליסטי! היא מצחיקה, מרושעת וחזקה ביותר! אחריה בערך ב"ניקוד" שווה הם טווי, אלויס, ומיקי.

השאלה של לירוןמלפפו: מה הפרויקט הבא שלך?

תשובה: "מייג'ור: הסוכן הרובוטי השני"! הפוסטר החדש ביותר יעלה לקהילה מחר בשני יחד עם כל הפרטים עליו!

השאלה של לירוןמלפפו: מה הצבע האהוב עליך?

תשובה: בטח כחול, כמעט בכל לוגו שהכנתי בשנים האחרונות הצבע הצליח להתגנב אליו ;)

השאלה של לירוןמלפפו: למה בחרת את השם אלויס הפקות ולא שם אחר?

תשובה: זאת עוד שאלה די פשוטה ש.. אני ממש אחפור בה. כשהייתי ביסודי והייתי חוזר הביתה תמיד הייתי הולך לקהילה וצופה בסרטים ובקומיקסים של נפולאון5! הפרופסורים, איך נוצר מונדו, הסרטים השונים.. וזו היתה ההשראה הגדולה ביותר שלי כי הוא היחידי שעשה את הדברים האלה באותה התקופה! אז מרוב שרציתי להיות כמוהו, כמו שהוא קרא לעצמו הפקות מונדו, אני בחרתי במינימיק אחר! באלביס! שבסופו של דבר הפך להיות השם הראשי של הדמות שלי, רק עם ו'! זה קרה בדיוק בסדר ההפוך ממה שהייתם מצפים!

השאלה של הודיה9221: מה הקהילות האהובות עליך?

תשובה: המ.. אני מתלבט איך לענות על זה, הקהילות האהובות עליי כבר לא פעילות, היוצרים המשקיעים והמעניינים של פעם הם כבר לא מה שהולך היום לצערי. כל היוצרים הגדולים עורכים בפוטושופ בתבניות מוכנות מראש ומעלים יצירות סתמיות כדי למלא את הימים בשבוע. אני מחשיב את עצמי האחרון במערכה של היוצרים מהקהילה הותיקה שמעלים דברים מהסוג שלי. אבל בקהילה חוץ מההכללה הגסה שעשיתי עכשיו, יש המווןןןןן יוצרים מעניינים, ומוכשרים מאוד שאני מאוד אוהב לצפות בהם וביצירות שלהם! לא יוצא לי תמיד להגיב, אבל אני צופה בכל היצירות כל יום! ואני כל כך מעודד אתכם להמשיך עם היצירתיות! תמשיכו עם ההשקעה! ותכינו סיפורים, עיצובים, וקומיקסים!

השאלה של הודיה9221: מתי התחלת לשחק?

תשובה: אני מקווה שזה לא יפתיע אתכם יותר מדי, ב2011! הצטרפתי למיקמק מאוד מאוד בהתחלה, בן דוד שלי היה מהמשתמשים הראשונים והייתי צופה בו במשך הרבה זמן עד ששכנעתי אותו לפתוח לי משתמש משלי! ולא התחרטתי על זה לרגע, צפיתי במיקמק ברגעים הגדולים ביותר, וגם באלה שפחות! זכיתי להשתתף בתחרויות רבות ואפילו להיות מוזמן לפרימיירה של המסע לכוכב המינימיקים יחד עם יוצרים נוספים בקהילה!

השאלה של הודיה9221: הקהילה שלי טובה בעיינך? צריכה לשפר משהו?

תשובה: אני רואה יצירות יפות מאוד, אבל זאת רק ההתחלה! תשתמשי יותר בפונטים מגוונים, ובצבעים שונים וטקסט! אפשר להוסיף חיוכים לדמויות, ולהוסיף דברים נוספים בעריכה!

השאלה של אהבה878: מה אתה רוצה להיות שתהיה מבוגר?

תשובה: זאת שאלה גדולה, תמיד אפשר לענות עליה תשובות כלליות שבסופו של דבר לא יקבעו או ינחשו חצי נכון מה שבאמת יקרה. אולי משהו בתחום המחשבים, או בכלל בתפנית גדולה בעלילה להמשיך וליצור סיפורים כמו שאני אוהב! אני לא יודע היום, מקווה שבעתיד כן!

השאלה של אברמסון1: למה אתה לא מעצב פריטים למיקמק?

תשובה: אני כן, כל הזמן האמת ;) בכל קומיקס, או סדרה, או סרט אני מעצב פריטים מיוחדים ומקוריים משלי! בעיקר בגלל העובדה שהמיקמק זום כבר לא זמין לכולם, והגוף של המיקמק השתנה בשנים האחרונות אז לא נשארה לי ברירה אלא לעצב בעצמי! ואני נהנה מאוד! ובמשך השנה גם העלתי כמה פעמים הצעות שלי לפריטים שאף אחת מהם לא התקבלה, אבל אני מבין את זה זה שיקולים של הצוות ולא שלי, אבל אני שמח לשתף אתכם בהם!

השאלה של אברמסון1: אתה השראה ממש גדולה בשבילי, יש לך עצות להכנת קומיקסים?

תשובה: אתה לא יודע כמה משמח לקרוא את זה, כמו שאמרתי אני תמיד רציתי לשמוע שיש אנשים שאוהבים ונהנים מהדברים שאני יוצר! אני מציע בקומיקסים שתחליטו מראש על איזה דמויות אתם רוצים, מה התכונות שלהם, השמות והכל. תחשבו גם על עלילה כללית, ומה המסע שכל דמות בעצמה תעבור. תעשו עיצובים מפורטים ויפים לכולם! תשקיעו בלוגו לקומיקס, ותעשו תבנית מסודרת! והדרך שלכם לעשות סיפור טוב נסללת במהרה!

השאלה של אוריקו925: מתי באמת יוצאת מכונת הזמן??

תשובה: זאת שאלה שאני והשותפים הרבים שלי ליצירה של הסרט צריכים לדון בה. העיצובים מוכנים, וחלק מהתסריט מוכן, אבל אנחנו במחשבה שניה לא בטוחים שצריך להכין את הסרט בצורה הזו. אם הוא ייצא השנה, הוא כנראה יהיה שונה מהרעיון המקורי! אני עובד על כך בימים אלה עם נפולאון5 יחד עם העבודה על הסרט של מייג'ור!

-------------------------------
תודה ששלחתם לי את השאלות! תודה שקראתם, ובאותה הנימה, סליחה שקראתם! חחח לרגע לא התכוונתי לאורך הזה, אבל אני בטוח שמי קרא עניין אותו לשמוע על העניינים שדיברתי עליהם! אני אחכה עד לפעם הבאה שאני אעשה שאלות ותשובות, מי ידע שזה יהיה כזה מעייף?

אל תשכחו לצפות בפרק החדש של מונדו שהעלתי לקהילה ולאתר!
roei888

מוקדש ל נעם1635, אהבה878, נורמן326, אדית13, 74אלעזר, סוללי2, אוריקו925, אילה229, orpetal876, איגי3497
14
5
143


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/05/2022   13:44 אהבה878  5
תודה שענית לי :))))
30/05/2022   13:09 גילי12521  4
וואו ממש הופתעתי כשאמרת שאתה עורך בפאוור פוינט..

אני גם עורכת שם, ואף פעם לא תיארתי לעצמי שרק מהתוכנה הזאת יכולות לצאת יצירות איכותיות כמו שלך (:
29/05/2022   22:22 הודיה9221  3
מהמם (:
תודה רבה על הטיפים לעריכה.
29/05/2022   15:35 נורמן326  2
גם אני כיף פאוור פוינט וצייר בתלת מימד!!
29/05/2022   09:22 איילת77777  1
כיף פאוור פוינט וצייר בתלת מיימד!! D: