קהילה - היצירות של לוקליק23
לוקליק23
103
437

המכשפה האלפית- פרק ראשון 15/06/2022

אז את הפאנפיק הזה כתבתי מזמן והפסקתי בפרק השני, ואחרי כמה זמן המשכתי גם את כל שאר הפרקים. הפרק הראשון הוא רק פרק מעבר, אז אל תצפו שהוא יהיה מושלם גם הקלדתי אותו מהטלפון, אז יש קצת שגיאות שנסיתי לתקן כמו שבטעות הקלדתי שחביט במקום שרביט אבל תיקנתי את זה:). אני הכי אהבתי את הפרק השלישי שכתבתי. אבל כרגע, הנה הפרק הראשון, תהנו!

ג׳יני והארי הביטו בילדתם שרק עכשיו נולדה. ״היא כל כל יפה!״ התמוגגה ג׳יני. ואכן, התינוקת ירשה את עיניי השקד הירוקות של אביה, רק בגוון טיפה יותר כחלחל, ואת שערה הג׳ינג׳י של אימה, רק בצבעים בהירים ועדינים יותר.

״יש לך כבר רעיון איך נקרא לה?״ שאל הארי את ג׳יני. ג׳יני הביטה בילדתם שישנה בשלווה ואמרה: ״אני אוהבת את השם אלי״.

באותו רגע התינוקת התעוררה משנתה השלווה. ״שלום אלי״ אמר הארי לתינוקת הקטנה. אלי השיבה בסדרת קישקושים לא מובנים. באותו רגע נכנסו לחדר שבעה דמויות: הרמיוני, רון, ג׳יימס, אלבוס, לילי, הוגו, ורוז.

״אני מצטערת, אמרה הרמיוני, הילדים התעקשו לבוא לראות את התינוקת אחרי שמישהו הכניס להם את זה לראש״ היא נעצה מבט זועם ברון. ״נו באמת, תודי שגם את רצית לראות אותה!״ השיב רון. הרמיוני לא השיבה.

אלבוס ניגש אל אלי. ״ היא כל כך יפה, איך קראתם לה?״ הוא שאל. ״אלי״ אמרה ג׳יני. ״אפשר להחזיק אותה?״ שאלה לילי. ״כן אבל בזהירות״ השיב הארי. לילי ניגשה אל אלי והרימה אותה בזהירות. ״שלום״ אמרה לילי אל אלי הקטנה.

אלי הושיטה אליה את ידה הקטנה ואמרה סדרת קישקושים חסרי פשר. לילי נגעה בידה הקטנה בהתרגשות. ״גם אני רוצה להחזיק אותה!״ התערב ג׳יימס. לילי הושיטה לו את אלי. ״גם אני רוצה!״ אמרה רוז. ״וגם אני״ אמר הוגו.
״וגם אני!״ אמר אלבוס. ״בסדר אבל בזהירות כולם!״ הזכיר להם הארי. אלי הקטנה הסתכלה על כולם באהבה. כולם התמוגגו מהחמידות והמתיקות שלה.

כעבור 11 שנים.

״מתרגשת?״ שאלה ג׳יני את אלי. ״היום היום הראשון שלך בהווגרטס!״ אלי הנהנה. אי אפשר היה להגיד שהיא לא התרגשה- למרות שמאז ומתמיד היה לה קשה להתחבר לילדים בגילה, או ילדים בכללי.

״עוד מעט הרכבת נוסעת, מהר לכי כדי שלא תפספסי אותה!״ אמר הארי לביתו ונתו לה נשיקה על הראש. ״ביי״ אמרה להם אלי. ג׳יני נתנה לאלי נשיקה גם היא. ״תהני!״ היא אמרה לה.

ואלי עלתה אל הרכבת. היא בחרה תא ריק והתיישבה. היא הייתה לבד, כמו תמיד. זה המשיך כך גם שהגיעה להוגוורטס, ונסעה בסירה. לבסוף כשנכנסו להוגוורטס, היא עמדה ליד שולחנות הבתים וחיכתה שיקראו בשמה. ״אלי פוטר!״ קראה פרופסור מקגונגל. אלי ניגשה אל המצנפת והניחה אותה על ראשה. המצנפת רק נגעה בה וכבר היא קראה: ״גריפנדור!״ ״טיפוסי לבת ממשפחת פוטר״ לחשה אלי.
יום אחרי זה, אלי הלכה לשיעור לחשים. ״היום נלמד להרים חפצים בעזרת השרביט״ אמר פליטים בקולו הזערורי. ״חזרו אחרי, ווינגארדיום לויאוסה!״ למרות שאלי ניסתה בכל כוחה, היא לא הצליחה להרים את הנוצה שאותה התבקשה להרים. אך אז קרא משהו מפתיע. אלי זרקה את השרביט בתסכול, ואז, לפתע, הנוצה התרוממה מהשולחן, בלי שאלי בכלל השתמשה בשרביט.
10
7
237


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/06/2022   19:57 לוקליק23  7
לידימיק- אני לא מצליחה ליצור משתמש בוואטפד משום מה. אה ואלי וסופי דומות באופי בכוונה. יתגלה בהמשך למה:)
18/06/2022   10:41 נטועית  6
מגניבבב
17/06/2022   13:28 קאסי23  5
מושלםם!
מתי המשך? מחכהה:))
16/06/2022   21:32 לידימיק  4
וואו מחכה להמשך)
אלי ניראת באופי בדיוק כמו סופי חח רק בשם אחר אבל סיפור טוב.
חשבת לעלות אותו לwattped?
זה הרבה יותר נוח ויותר אנשים יקראו את הסיפור שלך חח
16/06/2022   14:47 אבוקדו356  3
מגניבבב מחכה להמשךךךךך:))))
16/06/2022   14:16 מהממתXDX  2
מהמםםם

מחכה להמשךך
15/06/2022   15:05 לינדי278  1
וואו מגניבבב