כ-10 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן. כ-53 יתומים מחכים שיאמצו אותם. כ-1 מיקמקים ללא זוג וכ-0 זוגות נמצאים ברשימת ההמתנה לאימוץ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- בשביל להצטרף כתלמידים ו/או יתומים שאני מחפשת להם משפחה ו/או לאמץ חפשו "mili11" במיקטוק. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).
התלמידים החדשים של שנת הסטודנטים בבית-היתומים מיקסקול: מעין (IמעיןI) חזרה ללימודים עם 100 נקודות אישיות + 2 נקודות מסלול ונרשמה לצוות הסטייל (ראשי) + אגודת זכויות המינימיקים (משני).
עדכונים לגבי מיקמקי העיר:
*) מזל טוב ל-מעין רוטון (IמעיןI) + גלי תמר רוטון (אלכסיס3490) שסיימו חודש ניסיון והחליטו להמשיך כמשפחה רשמית. אתן מופיעות כעת בדף המשפחות באתר של מיקמקי העיר בתור אמא (גלי תמר רוטון) ובת (IמעיןI).
*) תמיר קאסה גרנדה התחיל לעבוד בתור רב במיקמק סיטי, אשר עוזר למצוא זוגות, לחתן זוגות, לעשות שלום בית ועוד. המידע על היותו רב מופיע בדף "עסקים במיקמק סיטי", כמו גם בקישור שבתחילת הפסקה הזאת. זוהי תזכורת טובה לכל המעוניינים להקים עסקים שכל סוג עבודה יכולה להיחשב כעסק ולהופיע גם כן באתר של מיקמקי העיר.
תזכורת לכל המשתתפים באתגר התגובות של מיקמקי העיר ניתן לשלוח כמה תגובות נפרדות שבהן תנחשו את המספר שעליו חשבתי. אתם מוזמנים להשתמש בזה באפשרות זו בכדי לנחש יותר ממספר אחד בכל ביקור שלכם באתגר התגובות.
הערות מיוחדות לליליה לוילי: בתגובה מס' 229 לדף מטלות הכתיבה הצעת משימת מסלול לצוות הסטייל, שבה מעצבים לוק למיקמק עם כמה פריטים חדשים. אני מציעה לך, כתלמידה במסלול זה, לנסות להשלים את משימת מסלול מס' 1 של צוות הסטייל בדרך שהצעת בדף מטלות הכתיבה – לוק שלם של פריטים שונים שאת מעצבת. על כל פריט שתעצבי (יש לציין בתוכן היצירה מהם הפריטים שאת מעצבת) תקבלי נקודת מסלול אחת. זכרי להוסיף את העיצוב המקורי של כל פריט שאת מעצבת מחדש, במידה ובחרת לעצב פריטים על בסיס פריטים קיימים.
שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).