קהילה - היצירות של roei888
roei888
578
681

שיחה איתי - מה קורה עם התכנים החדשים? 11/07/2022

היי, חשבתי שהגיע הזמן לעשות איתכם שוב שיחה!
כבר עשיתי שתיים כאלה לדעתי, ומאוד נהנתי לכתוב אותם.
זאת מעין שיחה שלי עם עצמי, שאני כותב לכם את כל הדברים שחשובים לי לדבר איתכם ואני רוצה שתגידו לי מה דעתכם בתגובות.

המקום שלי בקהילה - אז בזמן האחרון אני חושב על מה המקום שלי בקהילה היום, כשצומחים כל כך הרבה יוצרים חדשים בקהילה האם אני באמת נחוץ? אני לא בטוח. אני יודע שהמון מכם נהנה מהדברים שאני מעלה(בתור עצמי לא בתור הכותרת של אלויס הפקות) אבל בדרך כלל לא מגיבים. שבסדר, יכול להיות שאתם נהנים ואני שמח שאתם מספרים לי על זה, אבל כשאתם לא מגיבים זה סתם לא נעים. בנימה שונה אבל על אותו הנושא, אני לא בטוח שבאמת יש קהל בקהילה לסגנון שלי, של כתיבת סיפור שמתחיל מהנקודה הזאת וממשיך במקום אחר, שאת הסיפור המלא אפשר לקרוא באתר שלי. כי זה ארוך, ועם כמה שזה מושקע אני לא חושב שהמון אנשים באמת יכנסו ויצפו בו, וזה מבאס. אז דיי החלטתי עם עצמי שהשנה תהיה השנה האחרונה שלי בקהילה, האם זה יקרה? אני לא יודע. אף פעם לא הכרזתי על פרישה, תמיד שרציתי לעצור ולקחת הפסקה פשוט עשיתי את זה מבלי יותר מדי הכרזות. אבל השנה אני חושב שאני אסכם את הקהילה שלי עם הפרוייקטים האחרונים שהכרזתי עליהם, ואניח להם ;)

מה קורה עם אדוני ראש העיר – אני מצטער שלא המשכתי, באמת. ניסיתי עם חבריי לחשוב על רעיונות לפרקים שפשוט לא עבדו לפי דעתי, הם היו רעיונות יצירתיים ומצחיקים מאוד אבל אני לא אוהב להכין דברים שאני לא שלם איתם. רעיון מצחיק וקצר שלהעלות רק בשביל להעלות, אני לא עושה דברים כאלה בניגוד ליוצרי קומיקסים אחרים בקהילה, אבל רציתי להגיד שהזוכה בתחרות על סגן ראש העיר של מונדו היה bsc12362 שענה על כל התשובות נכונה. אלוף! כל הכבוד! ביצירה מצורף העיצוב שהכנתי לדמותו בסדרה.

מה קורה עם מכונת הזמן – הרבה, בימים אלה אני יוצר את הפרקים הארוכים והמפורטים ומעלה. אבל באמת אני חושש שהקהל כבר לא אוהב קומיקסים כאלה. זה הסגנון שלי, סגנון עם המון מלל ודברים שקורים בפרק. אני לא אוהב לסיפורים עלילתיים את הפרקים הקצרים שוב בשונה מיוצרים אחרים בקהילה. עם מונדו עשיתי את זה כי אלה היו פרקי מערכונים ולא עם עלילה מתמשכת. אבל לקומיקס עם סיפור לאורך כל העונה? אני חושב שזה סתם. אני חושב שזה קצר מדי בשביל שדברים אמיתיים יקרו בפרק שישפיעו עליה, זה אפשרות קלה להשיג תגובות ולייקים אבל זה לא משהו שאני אעשה. אז עם החבורה אני אמשיך בגרסה הנוכחית עד סיום העונה.

מה קורה עם שומרי הקסם – אני אבהיר ואסביר לכם שזה פרוייקט משותף שלי ושל מחוגימלך בדומה לפרוייקטים המשותפים שהיו עם נפולאון5 וpopi987 בעבר. זה באמת מבוסס על קומיקס ישן בקהילה שלו, אבל עם עיבוד מחודש של הסיפור, עיצובים חדשים, ודמויות חדשות ממני. כרגע אנחנו כותבים ביחד את הפרקים וזה תהליך ארוך, אבל בסופו של דבר שכשנינו נהיה שלמים עם העונה נפרסם אותה ואני בטוח שתהנו! ורמז קטן ממני, הסיפור עוסק במאבק בין כוח הקסם לכוח הליסטי, אז תהיו בטוחים שהדמויות שקשורות לאותם הכוחות יופיעו או יוזכרו ברמה כזאת או אחרת ;)

מה קורה עם מייג'ור: המלחמה על מיקטאון – אז בנוגע לזה, לא הרבה. כרגע. התסריט חיי ובועט, הוא כל כך מעניין ודרמטי ומגניב שאני בטוח שתאהבו, ועם המון דמויות אורחות מהעולם של אלויס הפקות. אבל אני עוד לא בהפקה שלו כי יש פרוייקטים לפניו.. אבל יש המון למה לחכות.

מה קורה עם סוכני הליגה – שוב, זה רחוק מאוד מבשביל שאוכל לתת לכם תשובה חד משמעית, אבל אני אעדכן אתכם בזה שהסדרה לא תתרחש בהווה של יקום 107. לפי הרעיון הנוכחי הסיפור יספר על חבורת סוכני ליגה חדשים בהנהגתו של הסוכן ג'ימי טיובון לאחר אירועי מייג'ור 3..

סיפורי יקום 11 – החודש שמעתי המון המון אנשים שדיברו איתי על סיפורי יקום 11, זה הצחיק אותי שחלקם התייחסו לקומיקס בתור "אלויס" וחלק "יקום 11" וחלק בכלל "הסיפור עם יוני", אבל כן. אני מאוד מרגיש שהיה לקומיקס השפעה על הקהילה, ובהחלט על שלי. כי בלעדיו בכלל לא הייתי חוזר לקהילה מלכתחילה. אבל אני אגיד שאני לא מתכנן המשך לסיפור, לא ידוע איפה נמצא יוני היישות, ונשאר לנו רק לקוות שורד הנבחרת האהובה מצאה את חבריה ברחבי היקומים. ואני מעודד את כל אחד ואחד מכם לחשוב לעצמו בדמיון מה קרה, זה היופי בסיפורים!

roei888

מוקדש ל מחוגימלך, נעם1635, נורמן326, אדית13, נויה5850, אוריקו925, יעל5210, זואי4הבובה, אברמסון1
9
10
121


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/07/2022   08:44 אהבה878 10
רק שתדע שאתה עובד ממש קשה וכל הכבוד לך ואני כמה שיותר מנסה לכתוב לך תגובות :) לכל יצירה . חוץ מזה אני יודעת איך זה מרגיש שיש מספר מצומצם של תגובות מכיוון אני גם יוצרת תוכן בקהילה. זה קצת מדכא כי אתה עובד קשה והכל אבל בסוף יש כאלה שמגיבים :)
16/07/2022   21:05 אוגוסט1511  9
Hello to you !
The piece is very invested as everything you create will be seen soon!
Yours August
14/07/2022   19:26 אברמסון1  8
לאא
אל תגרום לי לבכות
כי כמעט ירדה לי דמעהה
אוףף
תקשיב, זה עצוב שאתה חושב שאין לך כל כך קהל
כי זה ממש לא נכון, אני מקבל 20-30 צפיות
הבט למעלה, חשוב נא
"אוקיי... יש לך קצת תגובות, אבל זה לא משנה. כי כל תגובה שווה אלף רגשות"
כל תגובה מחדשת, אוהבת
מחבקת ושמחה
כל תגובה
היא אהבה חדשה...
13/07/2022   22:58 ךך99  7
בבקשה אולי תעלה מדי פעם שנה הבאה קומיקסים
כאלה או באתר של אלויס הפקות
13/07/2022   12:30 roei888  6
שמחתי לקרוא את התגובות שלכם, אבל בכל מקרה השנה לא נגמרה ויש לה עוד הרבה בשבילנו, ולדעתי בסופה אעזוב. אבל עד אז יש כל כך הרבה דברים שאני אעלה לקהילה! יש מה לחכות!
זואי: אני לא מבין את המשפט הזה של יש כל כך הרבה מה לראות, זה מסודר והכל מעניין ואני ממליץ לכולם להשקיע כמה דקות ולקרוא
12/07/2022   15:16 זואי4הבובה  5
איזה מזניב!! פרויקט מיקמקי העיר הוא פרויקט המשכי שהעלינו לו פעם בקהילה של מייקל קומס (מייק4אמילי) סדרה המשכית עם שתי עונות של אירועים שקרו לנו כשכל מיקמקי העיר המקוריים היו פעילים. זה נכון לגמרי שעכשיו כשיש המוני קהילות כבר אין כמעט מיקמקים שעוקבים אחרי סיפורים המשכיים. כמעט כולם מחפשים את הסיפורים הקצרים עם הפאנץ'-ליין שלא דורשים לעקוב אחרי יקום שלם של דמויות..

אני אישית אוהבת את ההשקעה שלך, העיצובים המזניבים שלך וזה שאתה מביא את עצמך דרך היצירות שלך. פשוט כיף לקרוא את זה :)
12/07/2022   14:19 נורמן326  4
אמממ
לא.
אתה לא פורש!!!!!!!
ממש לאאאא!!!!!!!!!
כל מי שמסכים איתי שיכתוב
"אתה חי בסרט שאתה פורש!!!!"

בבקשה אל תפרוש אנחנו מתים על הקומיקסים שלך ועל הסרטים והסדרות וכל הרעיונות המקוריים שלך בבקשה אל תפרוש
12/07/2022   13:36 מהממתXDX  3
היי:)

אתה יוצר מאודדד מוכשר, שבלעדיו הקהילה לא אותו דבר.
אני לא יודעת אם אתה יודע, אבל המון אנשים לוקחים ממך השראה.
אם תפרוש זו תהיה החלטה שלך, אבל תדע שכולנו כאן רוצים שתמשיך❤

אני לא יודעת למה לא יותר אנשים עוקבים אחריך, אבל הם מפסידים בגדול❤❤
12/07/2022   09:04 ךך99  2
אני רורא את הסיפורים שלך
ואני מאוד אוהב את הסגנון
זה קומיקסים מאוד איכותיים
אתה היוצר הכי מוכשר בקהילה
בקומיקסים כל הקהילה מכירה אותך
ואוהבים את הקומיקסים שלך
12/07/2022   08:01 מחוגימלך  1
אם אתם רוצים קצת להבין רפרנסים בסדרות החדשות ובאות אני ממליץ לכם (כי זה חופש) להיכנס לאתר ולצפות בכל התכנים לפי הסדר, לי זה לקח פחות משבוע וזה היה אחד השבועות הכי טובים בחיים שלי, אז אני ממליץ לכם לצפות בכולם כבר עכשיו :)