קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

יצירת סנוז 100 14/07/2022

כ-10 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן.
כ-52 יתומים מחכים שיאמצו אותם. כ-1 מיקמקים ללא זוג וכ-0 זוגות נמצאים ברשימת ההמתנה לאימוץ.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בשביל להצטרף כתלמידים ו/או יתומים שאני מחפשת להם משפחה ו/או לאמץ חפשו "mili11" במיקטוק.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

הודעות ממיקמקי העיר:

*) מילי מילאני – נראה כי יש החודש תחרות פעילה יותר על התואר של תלמיד/ת החודש. זה הזמן שלכם התלמידים להתנסות במשימות חדשות, לחזור על משימות שנהניתם להשלים בעבר ולצבור נקודות. גם אם לא תשיגו את תואר תלמיד/ת החודש, עדיין תצברו בתחרות הזאת המון נקודות שתוכלו להמיר. אני מזכירה שכל אפשרויות המרת הנקודות נמצאות כיום בשיעור 14 שאפשר לקרוא דרך "קישורים לשיעורים בקהילה" שבאתר של מיקמקי העיר, בלחיצה על הקישור המוביל ליצירה של השיעור הנ"ל.

*) מילי מילאני – אחי הקטן שמו פציק מצטרף לצוות בית-היתומים מיקסקול בתור חבר צוות שפעיל לרוב מאחורי הקלעים, בהתמקדות על לעזור לי לאסוף מידע לשיעורים העתידיים. אתם מוזמנים לכתוב לו ברוך הבא בתגובות לטופס השאלות ותשובות, שהוא המקום הנוסף שבו שמו פציק עובד – לענות על שאלות של מיקמקי העיר (שאני בתור השחקנית של מילי מילאני עוזרת לו לקרוא כשהוא צריך עזרה כי הוא עוד לומד).

*) השחקנית של מילי מילאני – יש חופשה מתוכננת שלי ושל משפחתי מיום שני הקרוב (ה-18 ליולי) ועד ליום שני שבשבוע שאחריו (ה-25 ליולי). בזמן החופשה הזאת, אני לא אהיה זמינה להפגיש בין המיקמקים היתומים להורים מאמצים, לבדוק פניות לאימוץ, לבדוק משימות זכות שהתלמידים משלימים, לענות על מה ששואלים בטופס שאלות ותשובות וכל דבר נוסף הקשור לניהול בית-היתומים מיקסקול. במשך השבוע שבו לא אהיה זמינה לכם, טופס השאלות ותשובות יהיה פעיל על ידיכם. כמו כן, אני מזכירה שניתן ואף מומלץ להיעזר בתלמידים האחרים במידה ואתם צריכים עזרה עם משימת זכות כלשהי.

הסבר על קבלת נקודות דרך טופס השאלות ותשובות:

*) תקבלו 10 נקודות אישיות על לענות בתגובות לשאלה שמיקמק אחר כתב בתגובות לטופס זה, במידה ותזכרו לציין בתגובה שלכם את שם המשתמש שעניתם לו ואת מספר התגובה שלו.

*) משימת הזכות של שיעור מס' 84 – תקבלו נקודה אישית אחת על שליחת תגובה רצינית הדורשת מענה.

*) רלוונטי רק לתלמידים במסלול "עוזרי הוראה" - בשביל לקבל על משימת זכות זו גם נקודת מסלול, יש לכתוב בסוף התגובה שלכם (במרחק של אנטר או שניים) את שם הדמות שלכם ואת שם המסלול שלכם. פרטים מדויקים ביצירה שכוללת את משימות המסלול של מסלול עוזרי הוראה.

*) רלוונטי לתאריכים 18-25 ביולי בלבד – כל התלמידים ששולחים לפחות תגובה אחת הדורשות מענה ו/או תשובה לתגובה הדורשת מענה מקבלים נקודת חיבה בנוסף לנקודות האחרות.

⚠ שימו לב! ניתן להחליף מסלול לימוד ראשי ו/או משני פעם בשבוע. אין להחליף מסלול לימוד פעם נוספת אם עדיין לא עלתה יצירת הסנוז שמכריזה על הפעם האחרונה שהחלפתם מסלול לימוד.

יצירות נבחרות של תושבי מיקמק סיטי:
מיקשימה חודשית – מתוך הקהילה של שי8115.
יוצרים ונהנהים|יצירה עם מסר| קראו תוכן♥ - מתוך הקהילה של כתכלת.
המממ... – מתוך הקהילה של מחוגימלך / אמיר גרלנס.
מפת המשחקים המחודשת של מיקמק – מתוך הקהילה של מחוגימלך / אמיר גרלנס.

השלמת משימת הזכות של טופס השאלות ותשובות:

מטלות כתיבה מתוך דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול
תגובה 233 – נטלי אולסן קיבלה 20 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 2.
תגובה 234 – נטלי אולסן קיבלה נקודת מסלול אחת על השלמת משימת מסלול של האשפים המתלמדים.
תגובה 235 – נטלי אולסן קיבלה 50 נקודות אישיות + נקודת חיבה אחת על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 29.

תגובה 236 – מימוקי גק פוסטר קיבל 25 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 8.

תגובה 238 – סופי פוסטר קיבלה 25 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 2.
תגובה 239 – סופי פוסטר קיבלה 20 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 3.

תגובה 243 – נטלי אולסן קיבלה 50 נקודות אישיות + נקודת חיבה אחת על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 8.

תגובה 244 – מימוקי גק פוסטר קיבל 10 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 12.

תגובה 245 – נטלי אולסן קיבלה 70 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 37.

תגובה 247 – מסון סאני קיבל 70 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 37.
תגובה 248 – מסון סאני קיבל 25 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 29.
תגובה 249 – מסון סאני קיבל 20 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 14.

תגובה 250 – אדלין פוסטר קיבלה 25 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 2.

תגובה 251 – שני שוף קיבלה 50 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 37.

תזכורת לכל המשתתפים באתגר התגובות של מיקמקי העיר
ניתן לשלוח כמה תגובות נפרדות שבהן תנחשו את המספר שעליו חשבתי. אתם מוזמנים להשתמש בזה באפשרות זו בכדי לנחש יותר ממספר אחד בכל ביקור שלכם באתגר התגובות.

השלימו משימות זכות ביצירות:
מסון סאני קיבל 25 נקודות אישיות ונקודת חיבה אחת על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 22.
מסון סאני קיבל 50 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 6.

הגיעו לטבלת המובילים במשחק השבוע:
אדלין פוסטר קיבלה 50 נקודות אישיות על הגעה למקום ה-1 במשחק השבוע.
מימוקי גק פוסטר קיבל 20 נקודות אישיות על הגעה למקום ה-7 במשחק השבוע.

הערות מיוחדות למימוקי גק פוסטר:
בתגובה מס' 244 לדף מטלות הכתיבה כתבת "דרגה 12". אני מזכירה שוב כי במשימת הזכות של שיעור מס' 12 לא מדובר ספציפית בדרגה 12, אלא בדרגה עתידית כלשהי שתיפתח בהמשך.

הערות מיוחדות למסון סאני:
קיבלת נקודת חיבה על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 22, מכיוון שהרשמת אותי (מילי מילאני) באופן אישי עם התכנון, ההשקעה והביצוע שלך. בנוגע משימת הזכות של שיעור מס' 6, הנחתי שבאנרגיה התכוונת לכך שאתה מיקמק אנרגטי. אשפי אנרגיה מסוימים יכולים לקחת אנרגיה של ערנות או לחילופין לתת אותה מעצמם. בתגובה מס' 247 לדף מטלות הכתיבה קיבלת נקודות רק על חלק מהסעיפים. שמות אינם נחשבים למונחים, ולכן לא מקבלים עליהם נקודות. כמו כן, אני חושבת שהשם "מיקאלה" היה במקור "מיכאלה" ולא "מיאלה". אני רוצה גם לדייק ארבעה מונחים שלא כתבת באופן מדויק. המונח המקורי של "פורימיק" זה "יריד פורים", המונח המקורי של "מיקינגים" זה "ויקינגים" והמונח המקורי של "מיקביט" זה "ביטקוין". על האחרון כן קיבלת נקודות, מכיוון ש-"מטבע ביט" הוא תרגום של "ביטקוין". כמו כן, לא קיבלת נקודות על המונח "מיקסקול", מכיוון שמדובר ב-"מוסד לימודי קהילתי הכולל מערכת אימוץ" ולא בבית-ספר. בנוגע לתגובה מס' 248 שלך לדף מטלות הכתיבה, אני מזמינה אותך לכתוב בדף מטלות הכתיבה תגובה שמסבירה את ההבדל בין "מיקמק שדרוגים" שבמיקמק 1 לבין החנות המחודשת של מיקמק 2. תזכור לציין שמדובר במשימה מיוחדת בעקבות ההערות המיוחדות ביצירת סנוז זו (חובה לציין מס' יצירת סנוז) בשביל לקבל נקודת חיבה על כך.

הערות מיוחדות לנטלי אולסן:
בתגובות מס' 245 ו-246 לדף מטלות הכתיבה כתבת מילים לא מדויקות. אני כותבת לך כאן את המילים המדויקות כדי שתלמדי מכך לעתיד. המילים הן "מיקלידה", "מיקמק גיימז" ו-"מיק-דובאי".

הערות מיוחדות לסופי פוסטר:
בתגובה מס' 237 לדף מטלות הכתיבה כתבת עובדות לא מדויקות. אני משתמשת בהערות אלה כהזדמנות ללמד אותך מהן העובדות המדויקות. "בית-היתומים מיקסקול" הוא לא בית-ספר, אלא מוסד לימודי קהילתי (נחשב "קהילתי" מכיוון שהלימודים מתקיימים בקהילה) הכולל מערכת אימוץ. לילדים שלי קוראים קאטקו ולדימיר גרגורי מילאני (הבכור) ו-קוואלילונת (לילי) מילאני (הצעירה). שניהם לא מיקמקים מאומצים. אסביר כעת על ההבדל בין מיקמק מאומץ למיקמק שאינו מאומץ – מיקמק מאומץ הוא דמות של משתמש ששיחק במיקמק עוד לפני שנמצאה לדמות שלו משפחה. מיקמק שנולד למשפחה הוא משתמש שנוצר במיוחד כדי להצטרף למשפחה קיימת (שבדרך כלל כוללת לפחות זוג הורים). את השחקנים של הילדים שלי אני מכירה מחוץ למיקמק, כך שכאשר הכרתי להם את מיקמק ופתחנו להם משתמש, אני והשחקנית של גרושתי ליילני תיאמנו איתם שהם יהיו הילדים שלנו. בנוגע לכך שציינת את כמות היצירות והעוקבים, לא מקבלים נקודות על עובדות משתנות. בתגובה מס' 242 לדף מטלות הכתיבה השלמת את משימת הזכות של הגרסה הלא נכונה של שיעור 4. ראי בדף "קישורים לשיעורים בקהילה" שבאתר של מיקמקי העיר את הגרסה העדכנית של אותו השיעור.

הערות מיוחדות לשני שוף:
בתגובה מס' 251 לדף מטלות הכתיבה כתבת עובדות לא מדויקות. אני משתמשת בהערות אלה כהזדמנות ללמד אותך מהן העובדות המדויקות. "בית-היתומים מיקסקול" הוא לא בית-ספר, אלא מוסד לימודי קהילתי (נחשב "קהילתי" מכיוון שהלימודים מתקיימים בקהילה) הכולל מערכת אימוץ. "מיקסטייל" הוא קטלוג שאכן כולל בו את המילה "סטייל" שמשמעותה סגנון, אך אין זה משמעות המונח "מיקסטייל". "מינימיק" גם מורכב מהמילים שכתבת, אך המונח אינו מתייחס אל מיקמק קטן, אלא אל חיית המחמד של אותו המיקמק. המונח "מיקטוק" אינו אומר לדבר, אלא מתייחס אל רשימת חברים הכוללת אפשרות לפתוח צ'אטים אישיים עם כל החברים בה, המקבילה לאפליקציות מסרונים שמחוץ למיקמק, רק שבמקום מספר פלאפון יש שם משתמש. "מיקפה" הוא אכן משלב בו את המילה "קפה", אך המונח מתייחס אל בית קפה. כמו כן, "יומיקמק" אינו יום שהוא מיקמק, אלא זמן שבו כולם מקבלים מנוי, שלמעשה נמשך לפעמים יותר מיום אחד. כתבתי לך בדיוק מהם המונחים המדויקים כדי שתלמדי מכך לעתיד. על שאר המונחים קיבלת את הנקודות המגיעות לך.

כותבת המכתב – צבעונית פציק:
שלום מילי אהובית. מזל טוב! היום את מגיעה ליצירת סנוז המאה בקהילה שלך. שלא תחשבי שפספסנו אפילו חלק מההתקדמות המדהימה שלך. איך את מתכננת לחגוג את ההישג החדש שלך?

מכתב התשובה של מילי מילאני:
היי אמא. תודה. תמסרי ד"ש לכולם ממני. התלבטתי הרבה מה לעשות עם זה מאז שקיבלתי את המכתב שלך. באמת מגיע לי לחגוג, בעיקר אחרי התקופה המאתגרת שהייתה לי, אבל אין לי ממש עם מי לחגוג כמעט. היום חידשתי את הקשר עם שמו והזמנתי אותו להצטרף לצוות שלי. את יודעת איך הוא תמיד רצה להצטרף, ואני חושבת שאולי עכשיו הוא כבר מוכן לפחות לחלק מהמשימות שצריך לעשות. את מה שבסוף בחרתי לעשות תראי בקרוב. זה יעלה לקהילה שלי אחרי יצירת הסנוז הזאת. אני צריכה לזוז לסדר לי את הדרכון כדי שאוכל לבוא לבקר אתכם במיקפולקו, אז.. ביי ונתראה בקרוב! מילי.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל זואי21652, מישהוטישו, asi107, וופל4343, מרשמלו16ג, 5זואי356, טיריס38, בראלי7977, איימיק3214, לימבו24
7
4
151


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/07/2022   14:22 לימבו24  4
תודה רבה שהקדשת לי את היצירה שמתי עוקב
15/07/2022   08:26 מחוגימלך  3
תודה שבחרת אותי :)

כבוד להיות ביצירת הסנוז המאה!
14/07/2022   16:45 לינדי278  2
וואו! יצירת סנוז מאה!!!
14/07/2022   16:32 כתכלת  1
היי
תודה רבה לך♥