קהילה - היצירות של מעיין5371
מעיין5371
40
84

אבודים בצפון חלק 2 20/07/2022


פתאום לקחה אותי ואת אמא ואבא מערבולת לתוך חדר החידות היה בחדר אור אבל האור היה אדום ומפחיד ואז דיבר אלינו מישהו ואמר :"זה רונאלד ,שלום" ואני אני נקרעתי מצחוק ואז הוא שאל :"מה מצחיק?" ואז עניתי לו :"יש כזה סרטון במיקטוק של מישהו בשם רונאלד ,לא משנה" עדיין כואבת לי הבטן מרוב צחוק ,מי שלא היה שם לא יבין איזה מצחיק זה היה .
רונאלד אמר:"אמרתם שאתם מוכנים לקחת את אתגר החידות אז הנה חוקי המשחק : חוק ראשון כל חמש חידות זוכים בפרס שיעזור לכם לצאת מפה לחופשה החלומית שלכם,חוק שני כל אחד עושה מה שאני אומר לו,חוק שלישי עד סוף היום אתם חייבים לגמור את כל החידות,ורק שתדעו יש לכם שתיים עשרה שעות מ ע כ ש י ו" התחלנו לפתור את החידות כי אנחנו חכמים והגענו כבר לחמש ,השיטה שלנו היא כל אחר פותר חידה ואם הוא לא מבין אז הוא שואל אותי ,למה דווקא אני? ולא אמא או אבא? הפרס הוא ........שמונה הזמנות חינם ממקדונלדס ,אני מאושרת אבל אבא לא כי הוא אוהב את הדייסה (בכאילו כדי שאני אוכל גם), הוא צריך לאכול את הדייסה שהוא בישל לעצמו והפעם זה לא קשור לפתגם .


הצלחנו כבר חמישים חידות אבל אז אמא התחילה להרגיש לא טוב אז נתנו לנו בתור פרס הספקת תרופות לכל החופשה כדי שאם יקרה משהו אז יהיה לנו פתרון ,נתתי לאמא את התרופה ,אמא יכלה רק לצפות בי ובאבא אז כל אחד צריך לפתור 25 חידות ,הייתה לאבא חידה שהוא לא הבין אז הוא שאל אותי :"כמה ספרים יש להארי פוטר ?" הייתי בשוק כי זאת סדרת הספרים האהובה עליי אז אני לו שיש שבעה.
עכשיו כבר חמש ואני בשאלה האחרונה השאלה היא : לאן אנחנו נוסעים אז עניתי לצפון המיקמקון בסינגפור ואז ....

אתם יכולים לצאת לדרך ,אבל אין לנו מכונית אבל מסתבר שחדר החידות הוא ליד המלון,אבל איך נחזור הביתה ? אין לנו מכונית ואין לנו גם חברים בצפון המיקמקון אבל לפחות יש לי מישהו שהכרתי במיקטוק הוא לא חבר שלי כי אני לא מכירה אותו אבל יש לאבא שלו חנות למכוניות בשכירות ,סיפרתי לאמא ואבא והם גם היו שמחים וגם כועסים משום שהכרתי בן אדם זר וגם יש לנו מכונית יששש!
הגענו למלון
ההמשך בחלק 3

מוקדש ל עוגיה519
4
2
102


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/07/2022   16:41 פרפרוש1237  2
רק שתדעו אני אחותה ,והיא משקיעה את החיים שלה בדברים האלה אז בבקשה תתנו עוקב ואולי היא תחזיר לכם מי יודע יום יבוא והיא תעזור לכם
20/07/2022   14:20 חתול2007  1
מדהים!