קהילה - היצירות של קומיקסטאר
|
|
24/07/2022 12:08 |
נורמן326 |
5
|
איי חופש!!! אז מחוגימלך העיר לך הערות על הקומיקס אז נכון שיש דברים לשיפור אבל אני נותן הערות רק לפי מה שלמדנו לכן רק אגיד שבתבנית היה חסר רקע שהיה יכול להוסיף עיניין וסקרנות לקוראים
ניסי לשמור על תבניות לפי כל החוקים בקומיקסים הבאים שלך |
|
|
|
|
|
24/07/2022 10:26 |
חופשששש1 |
4
|
היי מחוגימלך, קודם כל תודה רבה על הטיפים. לגבי למה צילמתי מהטלפון- כתבתי בתיאור שהמחשב הקבוע שלי שממנו אני עורכת התקלקל, במחשב השני אין את כלי החיתוך וכל הדברים האלה. (אבל יש פאוור פוינט) אבל בקרוב יהיה לי מחשב חדש ואז אני אוכל לערוך נורמלי. |
|
|
|
|
|
24/07/2022 10:05 |
מחוגימלך |
3
|
חלק 3 - אחרי זה תדביקי את הדמויות בלי הרקע על הרקע ותוסיפי בועות דיבור מהצורות המובנות של PowerPoint. והנה יש לך פאנל! (אם את רוצה שהדמויות יהיו מכמה זוויות בקומיקס את יכולה לצלם אותם בכרטיס שחקן מהזוויות שאת רוצה ולהוריד גם להם רקע.) 3) כתבתי את זה גם לאחרים, לא צריך למספר פאנלים, בעברית קוראים *תמיד* מימין לשמאל, גם בקומיקס.
במידה ואת לא מבינה משהו את יכולה לפנות אלי או למדריכה שלך (רוזה811)! בהצלחה בקומיקסים הבאים, מחוגימלך |
|
|
|
|
|
24/07/2022 10:01 |
מחוגימלך |
2
|
חלק 2 -
2) אני ממליץ לך לא לצלם מתוך מיקמק עצמו את הפאנלים, זה יהיה באיכות הרבה יותר טובה אם תערכי בPowerPoint, כמו כולם. קודם תצלמי את הרקע (באפליקציה כלי החיתוך, יש מדריך בקהילה שלי. תחפשי בדפדפן "מדריך לכלי החיתוך מחוגימלך מיקמק"), אחר כך תצלמי מכרטיס השחקן (בכלי החיתוך, עם רקע לבן/ריק. חשוב לשמור בשם) את הדמויות ותסירי את הרקע שלהם (יש בPowerPoint כלי כזה ואם את לא מוצאת אותו את יכולה להשתמש באתר remove.bg ולהעלות את הקובץ ששמרת בשם).
חלק 3 בתגובה הבאה! |
|
|
|
|
|
24/07/2022 09:50 |
מחוגימלך |
1
|
היי חופשששש1, אני מחוגימלך, יוצר קומיקסים בקהילה שמנסה לעזור לקומיקסאים מתחילים ולתלמידים בסדנה. אשמח לתת לך כמה הערות. (תזכרי - זאת לא תגובה שנועדה לפגוע, זאת ביקורת בונה כדי שתוכלי לשפר את הקומיקסים שלך.)
1) אני ממליץ לא לצלם פאנלים מהטלפון, אני בטוח שיש לך את האפליקציה "כלי החיתוך" שזה כלי כדי לצלם מסך בחלק ספציפי (אם את מתקשה - יש בקהילה שלי מדריך! תחפשי בדפדפן "מדריך לכלי החיתוך מחוגימלך מיקמק")
חלק 2 בתגובה הבאה |
|
|
|
|
|
|
|