קהילה - היצירות של אפולו38
אפולו38
20
29

בתוך המשחק פרק 3- המשחק אם הרבה משחקים 02/08/2022

לפני התחלת הסיפור אני רוצה להגיד סליחה על שלא העלתי את החלק ה3 של הסיפור מהר מקווה שתסלחו. שלום ברק אני רואה שהשתגרת אמר הקול המוזר.
אוקיי אז מה אני אמור לעשות פה? אמר ברק.
טוב מה שתעשה הוא כזה עליך להיכנס לתוך הסימולטור שלי שנקרא הסימולטור המסוכן.
טוב ומה אני עושה עכשיו אחרי שנכנסתי? אמר ברק.
טוב זה קל עליך רק להילחם נגד הכלב קרברוס אמר הקול. מי זה הכלב קרברוס? אמר ברק.
הכלב קרברוס הוא כלב בעל 3 ראשים יש לך חיות מיוחדות שיעזרו לך בוא תראה אותם אמר הקול ראשית קבל את חיית האש היא יורה כדורי אש לאויב ויש לה רק 10 תחמושת והיא תיתן לך את כח האש המיוחד יש את חיית הקרח שיכול להקפיא את האויב 3 פעמים ולירות עליו נטיפי קרח 5 פעמים וכח הקרח שהיא יכולה לתת לך ואחרונה חיית הברק היא יכולה לירות ברק עליו 5 פעמים לכלוא אותו בכלא החשמל פעמיים ותוכל לכלוא אותו ולסייים את המשחק רק שמד החיים שלו אדם והיא יכולה לתת לך כח ברק אז זה הכל בהצלחה.
ברק נלחץ קצת אבל האמין בעצמו ראשית הקפיא את קרברוס וחיית האש ירקה עליו 5 כדורי אש וירד לו חיים ואחרי זה קרברוס הצליח לנשוך אתו קצת והוריד לעצמו 2 {לבבות משניים הם לבבות שלא קשורות ללבבות האמייתים שלו שיכולות להיאבד בכל משחק ויש לו 5 לבבות משניים} ברק ירה עליו ברק 3 פעמיים ופיספס אחד וירד לקרברוס חיים לברק ירד 3 לבבות משניים מהכדור אש הגדול של קרברוס ברק פחד שיאבד לב אמיתי אז החליט להשתמש בכח האש על עצמו והצליח לעשות מתקפת אש מיוחדת על קרברוס, קרברוס נותר על רבע חיים האם ברק ינצח אותו בלי פגע בלבבות שלו? תגלו בפרק הבא!
2
30


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/08/2022   17:48 אפולו38  2
סגילגלון קיבלת עוקב
03/08/2022   18:08 סגילגלון  1
אני עוקבת השמח לעוקב בחזרה