קהילה - היצירות של roei888
roei888
578
681

שעת סיפור עם roei888 - חלק 2: המסדר הגלקטי 16/08/2022

שלום לכולם, לכל הסיפורים בקהילה שלי יש סיפור מאחוריהם, וזה מה שנחקור בסדרה הזאת, איך הדמויות נוצרו, איך הגיעה ההשראה לסיפורים מסויימים.. והיום..

פרק 2 - המסדר הגלקטי
זה הולך להיות פרק ארוך, תתכוננו! אחרי הסרט שלי ושל נפולאון5, "ליגת טינטאון 3" טווי קושמיני מצא את עצמו תקוע בחלל לבדו, וללא הכוח של המכשף שהאזאם. הסרט הסתיים, ובליגת טינטאון 4 הוא כבר חזר בבטחה הביתה עם חליפת על חדשה. איך זה קרה בכלל? זאת תשובה מאוד פשוטה, היה אמור להיות ספין-אוף בין הסרטים! מה זה אומר? זאת סדרת בת מסיפור מרכזי שמספרת על דמות משנית בה, ובשלב מסויים יכולה לחזור לסיפור המקורי.
הסדרה היתה אמורה לגולל בעלילה את טווי וקבוצת גיבורי חלל שנקראים המסדר הגלקטי, כל אחד מהם גיבור ובכל פרק הם היו עוברים בין הכוכבים השונים ופותרים בעיות. במשך הרבה מאוד זמן זאת היתה אמורה להיות העונה השניה לסדרה "שזאם", אבל זה נזנח בגלל העובדה שלעשות סדרה כזאת זה דבר מאוד קשה. מאוחר יותר, אחרי ההפקה של ליגת טינטאון 4 והטיטאנים הרמנו את הכפפה שוב וניסינו לפצח את הסיפור שנית. רק שהפעם, המסדר הגלקטי יהיו מורכבים ממפקדים ונבלי על שנלכדו, ועכשיו שהם כלואים הם חייבים לעזור להם להציל את העולם. בסופו של דבר, הסרט הגיע לקהילה ונקרא "שהאזאם: הרפתקה בחלל" ונותר אולי הסרט האהוב עליי שיצרתי.
מאז עברו כמה שנים, וממש השנה יזמתי את הצירוף לאלויס הפקות!
תנועה שמאז לא הצליחה במיוחד, המון אנשים דיברו איתי וניסו להצטרף אבל בסופו של דבר לתחזק דבר כזה גדול ולנסות שכל הסיפורים של כולם יתאימו לדברים הקיימים לא עבד. במהלך אותה תוכנית הצעתי לכל משתתף סיפור בעולם של אלויס הפקות, אחת כתבה סיפור על קאובויי, אחת על קסדת זמן, אחד על המקור של כוחות הקסם(שהפך ל"שומרי הקסם" שבקרוב תגיע לקהילה), ואחד סיפור מקור על אותו המסדר הגלקטי!
המסדר הגלקטי היה הרעיון שהייתי הכי שקוע בו מכולם, עיצבתי המון דמויות ורקעים, ומספר עמודים של מלל ועלילה להתפתחות העונה.
הסיפור היה על המסדר הגלקטי לפני "שהאזאם: הרפתקה בחלל", והרחיב מאוד את העולם של אלויס הפקות, הוא סיפר שכל היקום מלא בשני כוחות גדולים, המסדר הגלקטי והאימפריה הגלקטית. האימפריה הם כוחות של רוע ורשע שרוצים להיות החזקים ביותר, בעוד שהמסדר הגלקטי מגן על הסדר ורוצה להציל את היקום.
תקציר: "בכוכב קטלון שבשליטת האימפריה הגלקטית נולד תינוק חדש. אבל הוא לא תינוק רגיל, הוא מאוד חזק, ויש לו כוחות טלפטיה. כשהשמועה עליו התגלתה, ההורים שלו שלחו אותו בחללית לחלל. ביינתיים אנחנו עוקבים אחרי ספינת המסדר הגלקטי 6671. המסדר הגלקטי הם קבוצה של לוחמי חלל שהאחריות שלהם היא לשמור על הכוכבים מנבלי על, ולהציל אותם מהאימפריה המרושעת ששולטת בכמעט חצי מכל הכוכבים. המסדר בדיוק היו באמצע שנה שלמה של שקט, ובדיוק הופעלה הודעת מצוקה, המסדר חייבים למצוא את החללית של התינוק ולהציל אותו. שרידה היא הבת של המפקד, והיא מתחילה לגדל את צ'אקי בחללית"

בסופו של דבר, גם הפרוייקט הזה לא יצא לפועל, דבר שמאוד אכזב אותי כי הייתי מאוד שקוע בפרוייקט, ועיצבתי זנים חייזרים חדשים, דמויות מאוד מושקעות. אבל גם דברים כאלה קורים, ובסדרה הזאת אשתף אתכם בעוד המון פרוייקטים מבוטלים ועל הסיפורים המרתקים מאחוריהם!

למשל, אתם מכירים מנדליסטי אחת?

roei888

מוקדש ל מחוגימלך, נעם1635, נורמן326, אדית13, נויה5850, חתול2007, זואי4הבובה, אברמסון1, צמחוני22, בוקובוקו1
13
5
157


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/09/2022   19:19 זואי4הבובה  5
איזה מזניב!! ממש מעניין :)
18/08/2022   16:12 מחוגימלך  4
לא עלתה לי התגובה...
"שהאזאם - הרפתקה בחלל" הוא הסרט האהוב עלי שהכנת, סרט מצחיק, עם הרבה פרטים, שלא מוסיף הרבה לעלילה, אבל אי אפשר להתלונן עליו.
הסדרה נשמעת לי ממש טובה, חבל שהיא לא יצאה לאור, אבל הצלחת להביא לנו משהו מספק ומצחיק מספיק. איזה מספיק?! הבאת לנו סרט אדיר!
מחכה לפרק הבא, שיהיה על... מנדיליסטי?
אולי תדבר שם על הסדרה שהייתה אמורה להיות על מנדיליסטי, שבה היא חוזרת לעבר ומתקנת את הפשעים שלה?!
18/08/2022   14:23 roei888  3
היי, אני כרגע לא רואה כאן תגובות. חבל, מאוד השקעתי בכתיבה של הפרק הזה.. אבל זה לא משנה, כי את הסדרה אמשיך בכל מקרה כדי לספר לכם על ה"מעבר" של להיות יוצר בקהילה, על הקשיים ועל החלקים הכיפיים! פעם הבאה נדבר על הפרוייקטים המבוטלים למנדליסטי
17/08/2022   17:04 טוויקושמי1  2
כן כן רועי סיפור ממש מקסים, אבל אתה יודע מי יותר מקסים?? אני! תצפו בשהאזאם הרפתקה בחלל בכיכובי באתר אלויס הפקות!
16/08/2022   13:27 חתול2007  1
בטוח שהסיפור מעולה!