קהילה - היצירות של גלגלון5גל
גלגלון5גל
28
70

למיקשימה החודשית 17/08/2022

היי חבר'ה
מה קורה? איך בחופש?
לי ממש יש געגועים לבית הספר.... ועד עכשיו הצלחתי בקושי לסבול את כל הזמן הזה..... כלומר מי לא משתגע מהעובדה שאנחנו כל הזמן בבית!

טוב נגיע לעיקר, המיקשימה החודשית!
במיקשימה הזאת בקשו מאיתנו לצייר פיקניק אז שאלתי את אמא שלי אם אפשר לצאת לפיקניק בשביל שיהיה לי תמונה שאוכל לצייר והיא כמובן הסכימה.
אז יצאנו לפיקניק על החוף, הציור שציירתי מבוסס על תמונה שצילמתי כמו כל היצירות, אני ממליץ מאוד על השיטה הזאת לי היא עוזרת, כלומר אני מצלם, מצייר סקיצה על נייר, מצלם אל הטלפון, עורך את התמונה ואז שולח את זה לאינטרנט אחרי שזה צבוע.
בציור הזה מצוירים:
אמא, שונית
אבא, דורון
אחותי, נוי
אחי, איתן
אחי התינוק, אמיר
ועוד איזה מישהו שניתפס בתמונה וחשבתי שאין בעיה להכניס אותו אבל אני חייב לשנות אותו.

ועכשיו, בציור יש לי שיער קצר זה בגלל שטטתי לחול יחד עם החברים שלי, איילי, ביילי, מילי, טוני ואיתן (שהוא בעצם אח שלי). שטנו לקפריסין ושם היינו במלון ואז ביום האחרון ההורים שאלו אם אנחנו רוצים מזכרת וכמובן שענינו "כן" "לא יודעת..." "בסדר".... וכולי בקיצור אני איילי וביולי החלטנו שאת המזכרות של שלושתנו אסור לאבד ואז החלטנו ש...ש...שנסתפר!!! כל השאר בחרו מתנות נורמליות...
איתן, חולצה
מילי, כדור כדורגל
טוני, משחק לנינטנדו
ורק אנחנו הסתפרנו... איילי הורידה את כל הצבע בשיער וחזרה להיות בלונדינית ואז צבעה שוב את הקצוות בסגול, ביילי ואני סידרנו לעצמנו תספורת קוצים ורק הקצוות היו צבועות, ביילי חימצן את הקצוות ואני צהעתי הסגול. ככה הסתכמה החופשה בקפריסין.

השנה אני מתחיל חטיבה!!!!, פורסמו לנו הכיתות אתמול ואני ביילי, איילי, מילי וטוני נהיה באותה כיתה ואיתן הולך ללמוד בכיתה המקבילה יחד עם חבר שהוא לא פגש שנים רבות ושניהם ממש מתרגשים.....

טוב אני חושב שזהו להיום... אז ביי
גלגלון5גל

מוקדש לואי, קאצאם, גלגלון5גל, AAAA2510
2
3
127


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/08/2022   22:04 קספר155  3
ואוו ממש יפה
18/08/2022   11:45 מוניס22  2
יפהההה בהצלחה!
17/08/2022   17:53 מיקמוק5781  1
מהמם!