קהילה - היצירות של דוורלו1234
דוורלו1234
4
2

לכתב אורח- הילד השונה מכולם 18/08/2022

חלק ראשון: שבוע לפני תחילת החופש הגדול אחיה ממש ממש התרגש לקראת שנת הלימודים החדשה והתחיל לארגן לו את הספרים והמחברות. אחיה עולה לכיתה ז מעבר מהיסודי לחטיבה! אחיה נהנה מאוד בחופש הגדול אך ההנאה שלו לא כזאותי הנאה

חלק שני: ההנאה של אחיה היה ללמוד כל החופש, לקרוא ספרים ולחפור על פוליטיקה וזה לא בדיוק הנאה שכולם עושים בחופש הגדול. אחיה לא יצא מהבית שלו עד סיום החופש הגדול.

חלק שלישי: הגיע יום לפני תחילת שנת הלימודים החדשה ואחיה כל שניה חפר לאמא שלו על בית ספר והתרגש נורא. הגיע הלילה של היום האחרון של החופש הגדול ואחיה ללא מספיק חשיבה היה ער כל הלילה מרוב התרגשות מהלימודים ושכח שחלק מהאחים שלו שומעים את החפירות שלו בלילה.

חלק רביעי: הגיע היום הראשון של שנת הלימודים החדשה ואחיה ראה מלא ילדים חדשים שלא הכיר ופחד מאוד להגיד להם שלום התחיל השיעור הראשון של היום ואחיה התרגש נורא. המורה התחיל את השיעור שלו ושאל שאלה את כל הכיתה מה עשיתם בחופד הגדול? מי רוצה לענות ראשון?

חלק חמישי: אחיה הרים את ידו במלא שמחה והתחיל להגיד שקרא ספרים ולמד את כל הספרים של שנת הלימודים שרק היום התחילה לו! ואז כל התלמידים צחקו על אחיה והרב צחק גם!!!! ועבר לילדים הבאים..... ושגנמר הסבב השאלות התחיל השיעור השני

חלק שישי: הגיע השיעור השני של היום ואחיה היה ממש ממש עצוב שצחקו עליו במיוחד עם הבעיה שיש לו לאחיה יש בעיה שקוראים לה אוטיזם בעיה שלרוב מתעסקת בבעיות בחברה ומציאות שונה מהעולם האמיתי וזה לא הכי נעים שיש המורה שאלה את אחיה שאלה כמה זה שורש 9 אחיה ענה 81 המורה אמרה לו כל הכבוד אחיה! ולאחר מכן כל הילדים אמרו בשקט למה יש ילד חנון בכיתה שלנו בואו נעשה עליו חרם

חלק שביעי: אחרי 6 שעות מהיום הראשון של הלימודים חזר אחיה מהבית ואמא שלו שאלה אותו איך היה? הוא אמר בסדר ואמא שלו אמרה: אתה בטוח? אחיה אמר בטוח! בפרצוף כועס. אמא שלו שמכירה אותו כל כך טוב יודעת בטוח שקרה לו משהו אך לא יודעת לשאול אותו מה קרה!

חלק שמיני: אחיה ירד מהאוטובוס הספר והגיע עוד הפעם שמח למרות מה שעבר עליו אתמול פתאום שאחיה יורד מהאוטובוס בא אליו ילד ואמר לו אם אתה לא פחד תרביץ לי ואחיה אמר אני לא מרביץ לך ואז הילד אמר טוב אני מפוצץ אותך עכשיו וזה מה שקרה. אחיה היה כולו מלא בדם וכאבי רגלים מהבוגסים של הילד והתחיל לבכות מחוץ לכיתה.

חלק תשיעי: המורה קוראת שמות ושמה לב שאחיה לא נמצא שאלה את התלמידים מישהו יודע איפה אחיה? כולם אמרו לא ואז המורה אמרה הילד חושב שבגלל שהוא גאון מותר לו להבריז! זה לא ילך ככה אני אטפל בו! אתקשר לאמא שלו לברר אותה!

חלק עשירי: אחיה לא היה כל השיעורים של היום והגיע הזמן לחזור הביתה מהלימודים חצי מהילדים מהכיתה אומרים אחד לשני שראו אותו בדרך לאוטובוס ואמרו לעצמם בוא נעצבן אותו ואמרו לו מה קורה? למה לא באת לשיעור? הם קיללו אותו! אחיה נפגע ולא ענה ועלה לאוטובוס לבית

חלק אחד עשר: אחיה הגיע לבית שלו ואמא שלו כועסת עליו מאוד ואומרת המורים סיפרו לי שלא היית כל השיעורים למה? אני לא מסכימה לכך! ואז פתאום אמא של אחיה שמה לב שכל הגוף של אחיה אדום! מי עשה לך את זה? אחיה אמר לה סתם זה אני לעצמי אמא שלו אמרה אני עכשיו מתקשרת למנהל לברר מה קרה היא התקשרה למנהל המנהל אמר ששום דבר לא קרה לו ואף אחד פגע בו כנראה משהו שלא קשור לבית הספר אמא של אחיה לא האמינה לכך,כי היא מכירה את כל הקשיים של הבן שלה יודעת שהוא גם חלש ומנצלים אותו בקלות!

חלק שנים עשר: אמא של אחיה דיברה איתו והרגיעה אותו מהבכי שלו והעבירה אותו בית ספר אך הכל היה אותו דבר כולם היו מציקים לו ומקללים אותו! ומכנים אותו בשמות! אמא של אחיה לא ידעה מה לעשות!

חלק שלושה עשר: אמא של אחיה השאירה את אחיה בבית כעבור שנה (מלאאא זמן שימו לב עולה לכיתה ח) בא ילד מהכיתה של אחיה (מהבית ספר הראשון) אני מצטער אם היו עושים עלי חרם הייתי ממש עצוב ולא רוצה שתסבול יותר אתה בא איתי עכשיו לבית ספר ( הגיע חודש חשוןן)

חלק אחרון: בסוף הוא בא וכולם ביקשו מאחיה סליחה(לא כולם הרוב מי שלא לא מעניין) והפסיקו את החרם ואחיה התחיל לעבוד על כל הסיטואציות שהוא יכול להיתקל בהם עם מורה מיוחדת לטיפול רגשי וזהו סוף הסיפור מקווה שאהבתם אוהב 11מומוקה
מסר מהסיפור: כל אדם הוא חלק מהעולם גם ילד עם בעיות או בלי בעיות הוא עדיין בן אדם וצריך לעזור לו לא להשפיל אותו! מי שמשפיל פשוט נורא שהוא יחשוב אם לו היה את זה !!!! ולכן אני מקווה שתתנהגו יפה לילדים עם קשיים כולשהם ולא ההפך תחשבו שזה כמו שמישהו מקבל מכה וממשיכים להציק לו שם זה פשוט עצוב בקיצור מקווה שהסיפור היה טוב ואולי יבחרו בי בכתב אורח אי אפשר לדעת!!!!! אוהב אותכם 11 מומוקה ויצירת המאה תבוא בקרוב ותדעו שהקהילה של מורנוש1001 כל כך יפה אשמח אם תעקבו אחריה תודה רבה יום מקסים לכולם

מוקדש כל המיקמקים, שצופים, כאן
5
2
24


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/08/2022   13:09 אוריקשה6  2
וואי זה סיפור כל כך יפה:)
19/08/2022   12:45 רילניק  1
יפה(: