קהילה - היצירות של roei888
roei888
578
681

שעת סיפור עם roei888 - חלק 3: המנדליסטי 21/08/2022

חלק 3: המנדליסטי
שלום לכולם, לכל הסיפורים בקהילה שלי יש סיפור מאחוריהם, וזה מה שנחקור בסדרה הזאת, איך הדמויות נוצרו, איך הגיעה ההשראה לסיפורים מסויימים.. והיום..

פרק 3 - המנדליסטי
חשבתי הרבה מאוד על איך לכתוב את הפרק הזה, האם אני רוצה לדבר איתכם על ההיסטוריה של דמויות וביניהם מנדליסטי, איך בניתי את אלויס הפקות כפי שהיא היום..
אבל בסוף בחרתי לדבר איתכם על איך זה ליצור תסריט ורעיון לסרט/סדרה חדשה ומקורית, כי לא תמיד זה חלק.
הגברת הראשית שלנו בפרק מנדליסטי שמה, בטח אתם מכירים אותה. היא הדמות האהובה עליי שיצרתי. כלומר אל תגלו את זה לטווי, או לאלויס, התואר היוקרתי הזה קופץ בין שלושתם בכל רגע נתון. אבל כרגע מנדי היא הזוכה אז ניתן לה לקבל את הרגע שלה.

מנדי היא מנדליסטי, אחותה של מאיה ואמא של מיקי, והנבלית הגדולה ביותר של יקום 107, והאוייבת המושבעת של ליגת טינטאון. יחד עם כוח הליסטי הקסום והמיוחד בשליטתה, והשליטה בכוח האש היא כמעט בלתי מנוצחת, שפשוט מפסידה כל הזמן. היא מצחיקה וצינית ואני יכול להמשיך ולפאר אותה, אבל יש לי נושא לדבר עליו.
מאז 2019 היה רעיון ליצור עליה סרט מקור, או סדרה. אם אתם תוהים מה היה הרעיון לעלילה על אותו הסרט, אז לא היה כזה, בכל רגע נוצר אחד אחר.
אז היום אני אספר לכם בקצרה על הרעיונות לכל גרסה מבוטלת ולמה היא לא התקדמה הלאה ;)

לגרסה מאפריל 2019, קוראים פשוט "המנדליסטי" כמו בערך לכולם, מאוד אהבתי את ה' בתחילת השם ;) הוא מספר על שנותיה הראשונות של מנדי עם כוחותיה. שבהם היא פוגשת מאסטר עתיק(כנראה שליח של דרקסלי בסודיות) שגורם לה לפנות לצד האופל. בסרט גם היה אמור להופיע ביירון, בן דודה של מנדי שחובר אליה והיא נותנת לו בתמורה את כוחות ההפנוט ושולחת אותו להצטרף לליגת טינטאון ולהיות סוכן בשבילה.

בגרסה מיוני 2020, הוא נפתח במונולוג של מנדי, היא מספרת שלהפוך למי שהיא היום לקח שנים של עבודה קשה, שהסיפור שלה לא פשוט והיא מנסה להסביר אותו שוב ושוב ונעצרת. וממשיכה מנקודה אחרת. המונלוג הסתיים עם השורה "אני לא נבלית, ולא מרושעת. אני מנדליסטי, וזה הסיפור שלי". הסרט בעצם היה עוקב אחרי הסיפור של מנדי מנקודות שונות בזמן בו זמנית. למשל הסרט המשיך עם סצנה מ1967 מעט אחרי שאביה, שמעון נימפטון(מייג'ור 1) הובס. ומנדי והבנות גורשו מתחנת משטרה. והקטע שלאחר מכן קופץ לשנות ה90 שבו האחיות מנדי ומאיה עפות בשמי טינטאון עם כוח האש של מנדי כדי להספיק לנשף סיום הלימודים. לדעתי הסיבה שלא המשכתי עם התסריט הזה היא מחוסר מוטיבציה, באותה התקופה הכרזתי רשמית על הפסקה מהקהילה אחרי "המשבר האחרון".

בגרסה מדצמבר 2020, ששמה הוא "המנדליסטי: הסיפור האמיתי" מדובר על איך האירועים קרו באמת במהלך הסרט "ליגת טינטאון 1". הסיפור מתחיל בתצפית על שומרים בבית כלא לאט לאט הם נעלמים ולא ברור לאיפה, אחד מהם הולך לבדוק מה קרה, ומסתבר שכולם נעלמו כשהם באו לשמור על תא הכלא של האסירה מנדליסטי. כשהרים את הראש הוא ראה אותה מרחפת מעליו ושאר החברים שלו על הרצפה. בסרט היינו צופים בתוכנית הגאונית והמחוכמת של מנדליסטי להביס את ליגת טינטאון, ובמערכת היחסים בין מונדו לאביה המאמץ מונדו המרושע. אלה דברים שלא ראינו בסרט המקורי, ובתסריט עכשיו כשקראתי מחדש מרגשים, ומצחיקים.
עם הגרסה הזאת לא המשכתי מהסיבה הפשוטה שליגת טינטאון הגיע כבר ב2017, ולא צריך לספר את הסיפור שוב.

בגרסה מיוני 2021, החלטתי לקחת כיוון שונה. עם הסלוגן לסרט "מנדליסטי זה רק תואר", החלטתי שהמנדליסטי עצמה בסיפור לא תהייה מנדי. נחזור קצת אחורה, הגרסה הזאת היא האחת שלא מזמן הצעתי שאכין אותה, אבל במקומה ברוב קולות נבחר "מייג'ור 2: הסוכן הרובוטי השני". הסיפור בה מדבר על הפעם ההיא שמנדי הקריבה את עצמה כדי להציל את העולם בכישוף עם מאיה, ומנדי נעלמה בהקרבה אפית. אז לא, היא לא נעלמה היא ברחה ליקום מקביל. כי כרגיל, היא דואגת רק לעצמה. בזמן שבטינטאון סיטי כולם חגגו את הניצחון שלה ובנו לה פסל היא הגיעה ל1995, השנה שבה הפכה למנדליסטי והחליטה לעשות כל דבר כדי למנוע מזה לקרות. במהלך אירועים משעשע במיוחד היא מתחזה לעובדת ממשלתית כדי לרגל אחרי המנדי של העבר, ומאיה מגלה על הגעתה של מנדי מהעתיד. ובעצמה חוקרת את הכוחות שלה. ובכך, מאיה הופכת להיות המנדליסטי החדשה. בסיפור, עתידים היו סוכני ליגת טינטאון ומייג'ור בראשם, יחד עם מנדי העתידית והאחת מהעבר להלחם נגד מאיה כדי להציל את העולם. ולאחר שהצליחו, מנדי היתה גיבורת העל ומגנת היקום הזה שנים רבות עד 2030 שבה ליגת טינטאון גילו שהיא חיה עד היום.

אבל בסופו של דבר, בכל הרעיונות השקעתי מאוד, אבל הם לא יצאו לפועל. ועל זה כל היוצרים שבניכם צריכים לקחת בחשבון, לא תמיד רעיונות שאתם מאמינים בהם יצאו לפועל, וזה לא תמיד דבר רע. הסיפורים בכל מקרה איתנו בראש ובלב.

מוקדש ל כתכלת, מחוגימלך, נעם1635, נורמן326, אדית13, נויה5850, זואי4הבובה, אברמסון1, צמחוני22, טוטואטו
11
5
136


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/09/2022   19:25 זואי4הבובה  5
איזה מזניב!! ממש כיף לקרוא את הרעיונות האלה :)
21/08/2022   16:54 roei888  4
אדית13, הופתעתי מכמות התסריטים שכתבתי במהלך השנים אז ניסיתי לכתוב בסדר וברצינות אז קצת יצאה לי כתבה ;)

לקח לי הרבה מאוד זמן לכתוב את היצירה! אז אל תשכחו להגיב!
21/08/2022   10:14 אדית13  3
יאווו נשמע כמו אתר חדשות שכתבת
חחח סתם צוחק לא להעליב
חחח

זה נשמע ממש מגניב ואפילו מגניב רגע זה אותו מילהXDD

בקיצקוץ זה באמת מגניב חחח
מחקה לזה כברר
אוהבת אותך❤️❤️❤️
21/08/2022   10:13 אורסולה95  2
סרט מהמם
21/08/2022   09:12 מחוגימלך  1
מנדי היא גם הדמות האהובה עלי :)
וגם סבאל'ה