קהילה - היצירות של mikmikon30
mikmikon30
82
142

סודות והכל! איך הגעתי למיקמק 25/08/2022

היום חשבתי להגיד לכם הכל! איך הכרתי את מיקמק וה-כ-ו-ל !
גיל המישתמש שלי הוא תשע שנים של בני אדם!!
אני מכירה את מיקמק (האתר האלוף!) מלפני שאני ידעתי ליקרוא! מגיל קטן מאוד! ראיתי את האחים שלי משחקים מישחק, גם את בת דודה שלי (שעדיין משחקת!) דיברנו בהתחלה בשיחה מהטלפון ולא כתבנו כי לא ידעתי חח
(אבל הקטע העצוב הוא שהא... שיחקתי לא עם המישתמש MIKMIKON30 שיחקתי עם טופי מיספר כלשהו? איבדתי את המישתמש, ואני אשכרה בכיתי, זאת נראה לי הפעם היחידה שמישהו בכה אי פעם בגלל משחק,הייתי פשוט בהלם! שלוש שנים בערך לא שיחקתי..!ואז חזרתי בקטן.. יצרתי עוד מישתמש חדש! תותקצפת21, זה היה התחליף שלי למה שאיבדתי! שיחקתי קצת ואז עברו עוד כמה שנים.. חברות שלי התחילו לדבר בכיתה על מיקמק, אחת מהן הייתה הילדה שמשחקת בתור בילבי97458! והשניה זאת קוקוס משו (שכחתי חח). ועכשיו, התחלתי שוב לשחק בתור תותקצפת21. ואז אני קיבלתי מאח שלי את MIKMIKON30, הייתי מנויה בהתחלה (כי הייתי בת יותר בשמונה שנים)עכשיו אני שוב מנויה, אבל עכשיו קניתי, פעם לא.. אני אוהבת אותכם יותר מכל דבר אחר! אתם מהממים! מחזקים אותי ברגעים הלא שמחים שלי, ובכללי אתם עוזרים לי בקהילה!
עגרתי עומץ לגלות לכם כי אני כבר לא יכולה לחיות עם הידע שאני גם מסתירה מכולם משהו וגם חיה עם אמת רעה. אני שוב בהלם ממה שקרה... איך הגעתי למשחק?
התחלתי מפינגוין קלאב, ואז משחק שלא יודעת איך קוראים לו שהוא ניסגר אולי אתם מכירים
טרופי והכל,עד שהגעתי למישחק הנכון! מיקמק..
מקווה שאהבתם..
שלכם מיקמיקון
ביי

מוקדש ל מאחלת_לכם_רק_טוב, שיריי997
1
2
35


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/10/2022   16:23 תהלי972  2
מהממת שלי!
איזה מרגש! אני מקווה שזה לא יקרה לאף אחד אוהבת בלי סוף תהלי♥️
28/08/2022   09:44 mikmikon30  1
מוסר אסקל הוא ליזכור סיסמאות!
שלא יהיה לכם עצוב כמו שלי היה לאבד את טופי...