קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 29 – הפלאפון שבפינה למטה | מיקמק 2 04/09/2022

"שלום לכל המיקמקים שמעוניינים לדעת אילו אפליקציות יש בטלפון הנייד שאתם מקבלים כשאתם מגיעים לעיר החדשה. היום נלמד על השימושים השונים בפלאפון שלכם" (שמופיע באפליקציה "מיקמק 2" בפינה).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

בשיעור הזה נלמד על הטלפון הנייד שכל אחד מקבל כאשר הוא מתחבר לאפליקציה. הפלאפון (טלפון נייד) נמצא בצד שמאל למטה של המסך. במסך הראשי של הפלאפון ניתן לראות כמה מטבעות רגילים ומטבעות מיקביט יש לכם, האם אתם עם מנוי, פרסומות לבלוג "מה חדש" ועוד אפשרויות. בנוסף לכך, יש אפשרות לצאת מהפלאפון בלחיצה על החץ המופיע בצד ימין למעלה של המסך.

האפשרויות הנוספות המופיעות בעת השימוש בטלפון הנייד האישי:

1. הפרופיל שלי - באפשרות זו ניתן לראות איך אתם נראים כאשר מיקמקים אחרים לוחצים עליכם. כמו כן, ניתן לשנות את צבע הרקע שעליו אתם מופיעים בין הצבעים הבאים – תכלת, ירוק, סגול, כתום ואדום.

2. הארון שלי - באפשרות זו ניתן לערוך את המראה שלכם בעזרת גלילה בין הקטגוריות ולחיצה על פריטי הלבוש שאותם אתם מעוניינים ללבוש. בצד ימין למעלה ניתן לראות כמה פריטים יש לכם בקטגוריה שאתם נמצאים עליה. בלחיצה על האייקון של השמש שבצד שמאל למעלה, ניתן לשנות את צבע הרקע. מדובר על אותן אפשרויות הצבעים המוזכרות בסעיף הקודם.

קטגוריות הלבוש המופיעות בארון בסדר יורד:
הכל, לובש כעת, צבעי גוף, סוגי שיער, חולצות, שמלות, מעילים, מכנסיים, נעליים, כובעים, חגורות, משקפיים, צמידים, תכשיטי צוואר, כפפות, עגילים, עיניים, ריסים, שפתיים, כלים.

3. Mikmak Games – מעין אפליקציית משחקים בתוך האפליקציה "מיקמק 2", שבה ניתן לשחק עם מיקמקים אחרים במשחקים שונים. ככל שמתקדמים יותר במשחקים שבמיקמק גיימז (Mikmak Games), כך מתקדמים יותר לעבר קבלת הפרסים שנוצרו במיוחד למיקמקים שמשקיעים במשחקים אלה. אפשר לצפות במשחקים האלה גם מבלי להשתתף בהם. בעת הצפייה במשחק, אפשר לראות כמה שחקנים יש במשחק, כמה צופים במשחק, כמה זמן נמשך המשחק ואת שם המשתמש שפתח את אותו המשחק. רק משתמשים עם מנוי של מיקמק 2 או שקנו את השדרוג "Mikmak Games+" יכולים לפתוח את המשחקים האלה. ביומיקמק, כל המיקמקים יכולים לפתוח את המשחקים שנמצאים ב-Mikmak Game. זהו שדרוג שצריך לשלם עליו פעם בחודש, כמו שמשלמים על מנוי חודשי מתחדש.

Mikmak Games+ - כל המידע על השדרוג בקישור זה.

תיאור הדף של הקטגוריה Mikmak Games:

*בצד ימין יש רשימה שנקראת "X שחקנים אונליין", כאשר במקום ה-X ניתן לראות בצבע כמה מיקמקים נוספים נמצאים במיקמק גיימז באותו השרת שאתם בו. המשתמשים מופיעים לפי הסדר שבו נכנסו אל המיקמק גיימז, בסדר יורד. בצד שמאל של הרשימה, מול המשתמשים, יכול להופיע אחד מתוך שלושה סמלים. הסמל הראשון הוא הסמל של מיקמק גיימז, בנוי מקווי מתאר. סמל זה מסמל את זה שהמשתמש שלידו מופיע הסמל מתכונן לפתוח משחק. הסמל השני דומה לסמל של המיקמק גיימז, רק שהוא לא עשוי מקווי מתאר ואין לידו פלוס. סמל זה מסמל כי המשתמש שלידו מופיע הסמל נמצא בתוך משחק. הסמל השלישי הוא סמל של עין, המסמל כי המשתמש שלידו נמצא הסמל צופה כעת במשחק פתוח.

*יש הפרדה בין החלק העליון של המיקמק גיימז לשאר האזורים. בצד ימין למעלה יש איקס (X) אשר ניתן ללחוץ עליו כדי לצאת מהמיקמק גיימז ולחזור למקום שבו הייתם במיקמק 2. ליד סמל זה, ניתן לראות כמה מטבעות מיקביט יש לכם בכל רגע נתון. במרכז החלק העליון מופיעה הכותרת "Mikmak Games". בצד שמאל למעלה, אפשר לראות בסמל של הגביע כמה התקדמתם לעבר הפרסים בכל משחק. מצד שמאל לגביע, יש פודיום ומדליה עליו, שבלחיצה עליו אפשר לראות את טבלת המובילים של כל משחק. הכפתור הכי שמאלי הוא עם הסמל של המיקמק גיימז. בלחיצה עליו אפשר לראות את כל המשחקים של המיקמק גיימז, לקרוא עליהם ולפתוח אותם (אם יש לכם מנוי או את השדרוג Mikmak Games+). לכל משחק יש תמונה מייצגת ומשפט שכולל הסבר כללי על המשחק.

*החלק השלישי של המיקמק גיימז, הוא החלק של המשחקים הפתוחים. ליד האייקון של המשחקים, כתוב "משחקים (X)", רק שבמקום ה-X מופיע מספר זהה למספר המשחקים שניתן להיכנס אליהם. בצד שמאל, ליד האייקון של העין, כתוב "לייב (Y), רק שבמקום ה-Y מופיע מספר זהה למספר המשחקים הפתוחים, גם אחרי שהם כבר התחילו ולא ניתן להצטרף אליהם.

*ברשימת המשחקים ניתן לראות על כל משחק את התמונה המייצגת שלו בצד ימין. משמאל לתמונה מופיע שם המשחק. מתחת לשם המשחק מופיע שם המשתמש של מי שפתח את המשחק. מתחת לשם משתמש מופיע אייקון של שני מיקמקים אפורים, שלידו מספר מתוך מספר. המספר הימני הוא מספר מייצג של כמות המשתמשים שיכולים להיכנס למשחק. המספר השמאלי מייצג את כמות המשתמשים שכבר במשחק. בצד שמאל של המספרים האלה מופיע האייקון של העין, שלידו גם מופיע מספר מתוך מספר. המספר הימני הוא מספר מייצג של כמות המשתמשים שיכולים לצפות במשחק. המספר השמאלי מייצג את כמות המשתמשים שכבר צופים במשחק. בצד שמאל של אותה השורה יש אייקון של וי (✓) שמתחתיו מופיעה המילה "לשחק". על האייקון הזה צריך ללחוץ כדי להיכנס למשחק. משמאל לאייקון של ה-✓ מופיע אייקון של עין, שמתחתיו מופיעה המילה "לצפות". על האייקון הזה צריך ללחוץ כדי לצפות במשחק.

4. הגדרות - לחיצה על המילה "הגדרות" פותחת לכם את האפשרויות הבאות:

- להתחבר למיקמק אחר
- לצאת מחשבון המשתמש (של המיקמק שאיתו אתם מחוברים – נכון גם לגבי הסעיפים הבאים)
- לעדכן מייל של המשתמש
- להחליף סיסמה של המשתמש
- לבחור אם להחליף לצ'אט רגיל או מאובטח
- להחליף בין שני השרתים של האפליקציה
- לבחור להשתיק ולהוציא מהשתקה את הצלילים והמוזיקה של האפליקציה

5. מפה – בלחיצה על האפשרות הזאת ניתן לראות את המפה של כל האזורים שקיימים כיום במיקמק 2. דרך המפה אפשר להיכנס גם לתוך מבנים הקיימים באזורים השונים של המפה.

6. חנות - קטגוריה זו מביאה אתכם לקטלוג אפשרויות לקנייה שמחולקות לקטגוריות שונות. חלק ממה שמופיע בקטלוג הקנייה הוא חינמי, על חלק ניתן לשלם במטבעות מיקביט וחלק דורש כסף אמיתי.

הקטגוריות של החנות:

1) מבצעים – קטגוריה הכוללת דברים שיש עליהם הנחה ושעון המסמל לכמה זמן נמשכת ההנחה. המבצעים מתעדכנים כל יום-יומיים בשעה 09:00.

1.5) ספיישלים – תת-קטגוריה שכוללת פריטים שנמצאים לזמן מוגבל שמחירם נמדד במטבעות מיקביט. מתעדכנים בפריטים חדשים פעם ביום בשעה 15:00.

2) מנויים – קטגוריה הכוללת אפשרויות קניית מנוי למיקמק 2 בכסף אמיתי לתקופות זמן שונות.

3) שדרוגים – קטגוריה הכוללת שדרוגים של מיקמק 2 וכמות מתנות שאפשר לקנות כדי לחלק לאחרים. ניתן לקחת 5 מתנות חלוקה לבלאסטר המתנות בחינם פעם ביום בשעה 17:00 או אחרי. את המתנות אפשר לירות בעזרת בלאסטר המתנות האדום-צהוב, אשר אותו יש לקנות בכסף אמיתי. כאשר מיקמק אוסף את המתנה שאתם יורים, ניתן לראות את שם המשתמש של המיקמק שאסף את המתנה. בנוסף לבלאסטר המתנות, יש בלאסטרים נוספים שנוצרו בשיתוף פעולה עם בין צוות מיקמק ליוטיוברים שבאו לביקורים בעיר החדשה. ניתן לדעת פרטים נוספים על הבלאסטרים בחנות שבאתר האינטרנט של צוות מיקמק, שבה ניתן לקנות אותם בכסף אמיתי.

מיקמק – חנות המוצרים – מוצרי מיקמק 2

4) מתנות מנהלים – קטגוריה הכוללת מתנה רנדומלית מצוות מיקמק. כל המתנות עולות כסף אמיתי, חוץ מהמתנה של יניב מצוות מיקמק, שאותה ניתן לקחת בחינם פעם ביום בשעה 16:00 או אחרי.

5) סקינים – קטגוריה הכוללת לוקים של מיקמקים שאפשר לקנות את כל הפריטים שעליהם ביחד.

6) מיקביט – קטגוריה הכוללת אפשרויות לקניית מטבעות מיקביט בכסף אמיתי ואפשרות לקיחה של 45 מטבעות מיקביט חינם פעם ביום בשעה 18:00 או אחרי.

מקורות מידע:
בלוג מה חדש 10/07/2022 - וואו! החנות במיקמק 2 נפתחת לראשונה!!!!
החנות השתדרגה! – מתוך הקהילה של ליזר4123
תשובה של צוות מיקמק לפניה מספר 1117845
בלוג מה חדש 07/08/2022 – החנות החדשה זמינה בכל המכשירים הניידים!

משימת זכות רב-פעמית:
במיקמק 2 יש דברים שאין במיקמק 1, כמו שבמיקמק 1 יש דברים שאין במיקמק 2. כתבו בתגובה לדף מטלות הכתיבה רשימה של דברים שאתם אוהבים במיקמק 1/2 שחסר לכם במיקמק 2/1, כשכל הדברים מופרדים לסעיפים שונים בעזרת אחד התווים שברשימת האפשרויות של משימת זכות זו. מומלץ לעשות באנטר בין הסעיפים, על מנת שההפרדה בין הסעיפים בתגובתכם תהיה ברורה.

רשימת האפשרויות: - / * \ +

חלוקת נקודות:
5 נקודות אישיות – משהו שאתם אוהבים במיקמק 1 שאין במיקמק 2
5 נקודות אישיות – משהו שאתם אוהבים במיקמק 2 שאין במיקמק 1
נקודת חיבה אחת – במידה ובתגובתכם יש 10 (או יותר) סעיפים בסך הכל

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, 67פינגו, 20ביגל, ליזר4123, גימי05, פוקימון986, הילה13191
9
2
159


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/09/2022   16:26 SugarCrash  2
וואו השפה הגבוהה הניסוח וזה שאת יודעת מה זה X
05/09/2022   18:27 הילה13191  1
היי תודה על ההקדשה!