קהילה - היצירות של פTריק0
פTריק0
9
12

תקציר לפרק הראשון של סדרות 18/09/2022

"מה זה?"
בשעת לילה מאוחרת, צפרדע בעלת עין אחת בשם וולי יוצאת ממסעדת Stumpy's Diner . הוא מקבל את פניו של כמה צפרדעים שיושבות בקרבת מקום, ומועד על כמה חביות לפני שהוא עושה את דרכו במורד הכביש. כשהוא שר ומנגן באקורדיון שלו, הוא שומע כמה שיחים מרשרשים וסדק זרדים. כשהוא מרגיש פחד, הוא מסתובב לאחור ונתקל במשהו בשתי עיניים פעורות. הוא צורח כשעורבים עפים לשני הכיוונים.

למחרת, אנשים ב- Wartwood Swamp עושים את העבודה הרגילה והעסקים הרגילים שלהם. בינתיים, הופ פופ פלנטר נמצא בעגלה עם שבלול נוסע למרכז העיר. הוא מדבר על קניות ב- Grub & Go ומבקש מפולי פלנטר לצפות בעגלה, אבל ספריג פלנטר מניח שהוא יהיה זה שיצפה בה, ואמר שהוא יגן על העגלה בחייו בגלל היותו מבוגר. הופ פופ אומר שהוא דיבר עם פולי ונכנס לוויכוח עם ספריג, יחד עם סדרה של פלאשבקים שמראים איך ספריג היה חסר אחריות, כמו לא לכבות את האורות בלילה, וכתוצאה מכך גחליליות ענק מתרסקות לתוך הבית שלהן.

"אתה יודע שאתה לא יכול לקחת אותי!"
ואז הופ פופ מצווה על פולי לוודא שספריג לא יוצא מהעגלה ולשמור עליו בזמן שהוא נכנס לחנות. לפתע, וולי מגיע מתרסק בין כמה מברשות ועצים ומודיע שיש מפלצת ביער. לאחר מכן הוא תופס כמה זרדים וסלעים כדי ליצור דגם של מה שהוא ראה ומצהיר שזה יאכל הכל. ראש העיר Toadstool מכריז אז שצריך לתפוס את היצור ולטפל בו, שכן זה הדבר ה'נכון' לעשות עבור אזרחיו כפי שכולם מוחאים לו כפיים. ספריג רואה בכך את ההזדמנות המושלמת לגרום לסבו לחשוב שהוא אחראי, אבל פולי יודע שהוא לא יכול לגבור עליה, אז במקום זאת ספריג משחד את פולי בסוכריות ובורח לצוד את "החיה" בזמן שפולי צועקת "אל תמותי" " אחריו כשהוא נכנס ליער.

העיר לא נורמלית.
לאחר מכן ספריג משוטט ביער, מתחבא בשיחים ובגדמי עצים ומנסה למצוא כל זכר לחיה המסתורית. הוא מוצא כמה עקבות ומצהיר שהחיה מסתובבת בחלקים האלה. כשהוא ממשיך בשביל הוא נכנס למלכודת חבלים ונתלה ליד עץ כשמשהו מתפרץ מהשיחים ממש מולו; ילדה אנושית בשם אן בונצ'וי . ספריג צורח "החיה!" בעוד אן ניגשת אליו ומבקשת ממנו להפסיק לעקוב אחריה. היא מסבירה שהיא ניסתה לשאול הנחיות מוולי, אבל בזמן שהיא מדברת, עצים סמוכים מתחילים להתרסק כשה'חיה' האמיתית מתקרבת. אן בורחת אבל רואה את ספריג מנסה להשתחרר חוזרת וחותכת אותו לחופשי לפני שתופסת אותו ומתחבאת בתוך בול עץ שנפל כשהחיה מסתובבת.

"אוקיי, היד שלך פשוט נגחה על היד שלי."
ספריג מכריזה שאן היא לא חיה אלא יצור גיבור מכוער מאוד כשהשניים מציגים את עצמם זה לזה. אן מבקשת מסריג משהו לאכול "מלבד חרקים" וספריג מוביל אותה דרך היער כדי למצוא סוגים אחרים של מזון כמו פטריות.

"חשבת שיש לך את המיטב של אן, אה? ובכן, לא קיבלת!
בחזרה בעיירה, האזרחים רוצים לצוד את ה"חיה". הופ פופ חוזר מהקניות שלו ומבין שפולי חולה לאכול ממתקים, ושספריג איננו. פולי אומרת שזו לא הייתה אשמתה, ומסבירה שספריג יצאה לנסות ולצוד את החיה. וולי מצהיר שעכשיו ספריג יהיה טוב כמו נאכל עד עכשיו אם הוא ינסה למצוא את החיה, לה הופ פופ צועק, "חכה, ילד! הופ פופ מגיע!" תוך כדי שהוא תופס את פולי וממהר לתוך היער. זמן קצר לאחר מכן עוקבים אחריו גם שאר ההמון הזועם, בראשות ראש העיר Toadstool.

תחילתה של ידידות יפה.
בחזרה ליער עם אן וספריג, אן אוכלת כמה שורשים דמויי זרדים וטוענת שהם טעימים למדי. ספריג שואלת מי ומה היא ואן עונה שהיא בן אדם מ"עולם אחר!" ספריג אז שואל איך זה קרה, אבל אן לא יודעת. המטרה שלה עכשיו היא לחזור הביתה. אחרי שאן אומרת שזה הסיפור שלה, היא שואלת את ספריג למה הוא ביער. הוא משיב שהוא רוצה להוכיח למשפחתו שהוא אחראי על ידי ציד בהמה לה הוא עונה במבוכה.

גמל הגמל הירוק הגדול.

עד מהרה, וולי מופיע וצועק שספריג מצא את "החיה". האזרחים מוצאים את אן וקושרים אותה לקרקע. אן מאשימה את ספריג בהקמה של הכל, אבל הוא מצהיר שהוא לא עשה זאת בזמן שהופ פופ ופולי מברכים אותו על לכידת החיה ואומרים שאולי בכל זאת הוא אחראי. אז מגיעה חיה אמיתית בצורת גמל שלמה ירוקה והדו -חיים מתמודדים איתה במהירות על ידי התחלת 'היווצרות גמל שלמה' שלהם והרחקת אותה, אך כאשר גמל שלמה גדול יותר .ומגיע אדום מאיים יותר, הם צורחים בפחד ומתפזרים כשהגמל הגדול יותר רודף אחריהם. ספריג משחרר את אן כדי לתת לה לברוח בזמן שהוא מסיח את דעתו של המפלצת עם הקלע שלו. עם זאת, אן מחליטה לעזור לספריג ותופסת את זרועו של הגמל בדיוק כשהיא עומדת למחוץ אותו, במהלכו עיניה מהבהבות לזמן קצר בכחול. היא אוחזת בזרועה בעוד ספריג קושר את החיה עם חבל כלשהו. הוא מנסה למשוך את החבל, אבל המפלצת חזקה יותר ועומדת להשתחרר לפני שאן מחליקה למטה ותופסת את הצד השני של החבל, מושכת חזק מספיק כדי לגרום ליצור להתרסק. כולם מריעים, אבל ראש העיר Toadstool מחליט שהאפשרות הטובה ביותר תהיה להפעיל את היצור מחוץ לעיר רק ליתר ביטחון. ספריג אז מגן על אן, ומצהיר שהיא יצור חסר אונים ושהם צריכים לדאוג לה, וולי עונה לו שהיא כנראה תתעורר בבוקר ותאכל את כולם. הופ פופ מתערב ומסכים לשמור על אן ואומר לספריג שההגנה על היצור הייתה אחראית עליו מאוד, אבל גם די מטומטמת. כולם הולכים הביתה כשהצפרדעים מושכות את המפלצת המובסת מאחוריהם, אחת מצהירה שזה 'יהיה טעים נהדר בחמאה'. ספריג מרגיש רע וחושב שהוא עדיין בצרות. הופ פופ מכחיש את ההערה העצובה הזו ואומר לו שהצלת המשפחה והאספסוף מהגמל היה אמיץ, אחראי ו"טיפש". בזמן הדיון, אן מבינה שהטלפון שלה איתה מלכתחילה, עם זאת, היא מגלה שאין אות ומניחה אותו. היא מבקשת מהופ פופ מפה כדי לצאת מהיער. הוא מראה מפה לאן ומגלה ש"העמק" סגר הרים השנה. אביב מעיר שהאזור עשוי להתבהר בעוד מספר חודשים, אבל הופ פופ ופולי מזהירים את אן שהיא "תמות" אם היא תחצה. אן שואלת היכן היא יכולה להישאר.

"אתה חושב שאני אחראי?"
בחזרה בחוות פלנטר , הופ פופ מראה לאן את המרתף שבו היא תגור ופולי מגיעה עם המערוך שלה ושואלת אם עליה להשתמש ב"דוריס הישנה " עליה. כשהיא עוזבת, ספריג מופיעה בדלת ומפילה כמה צעצועים ממולאים ישנים עבור אן, אבל לוקחת אותם בחזרה אחד אחד ואמרה שהוא עדיין צריך אותם. הוא מרים את מבטו ואומר שהוא שמח שהיא מתארחת איתם לפני שהזהיר אותה מפני פשפשים שיכולים לנקז גוף תוך שניות. אן מתיישבת על המזרון שלה ושולפת את תיבת הפורענות ועוצמת את עיניה לפני שהיא פותחת אותה, אך ללא הועיל מכיוון שהיא לא מחזירה אותה

מוקדש ל לספרינגופולימאפיביה(אםאתםרוציםעודכאלהתכתבובתגובותאיזוסדרהאתםרוצים..
10
2
27


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/04/2023   23:34 יסמין970  2
יפההה אהבתי.
אין לי בנתיים סדרות בראש אבל שיהיה אחזור לפה
22/10/2022   10:01 קיוט7  1
יפה כל הכבוד